نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گل محمدی در حسرت جذب ۲ بازیکن/ سابقه استقلالی مانع شد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی مربوط به تقویت خط حمله تیمش راضی نباشد.

یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین روز یکشنبه تیمش در پاسخ به این سئوال که چند درصد از فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات راضی هستید، گفت: در بحث مهاجم و فاز تهاجمی نتوانستیم آن طور که به شرایط دلخواه برسیم حتی یک مورد هم اتفاق نیفتاد. یکسری مشکلات مالی اجازه نمی‌دهد که با تیم‌های پولدار رقابت کنیم. تیم‌هایی که پول نقد دارند و رقم برایشان دغدغه نیست. بزرگ‌ترین مشکل ما خالی بودن حساب است.

شاید خیلی‌ها از خود پرسیدند منظور یحیی گل محمدی چیست؟ مگر پرسپولیس حامد پاکدل و رضا دهقانی را نخرید؟

بحث مربوط به این دو نیست بلکه لیست اصلی یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله دو بازیکن دیگر بودند:

۱- حفظ شهریار مغانلو؛ بازی های قابل قبول مغانلو باعث شد تا باشگاه پرسپولیس خواستار تمدید قرارداد این بازیکن شود.‌ از این رو آنها وارد مذاکره با سانتاکلارا شدند تا شرایط جذب دائم او را مطلع شوند. باشگاه سانتاکلارا در آخرین نامه خود اعلام کرد پرسپولیس اولویت این باشگاه برای فروش مغانلو است. این تیم پرتغالی همچنین در نامه به پرسپولیسی‌ها فاش کرده بود که یک باشگاه ایرانی دیگر حاضر است برای مغانلو مبلغ بیشتری بپردازد! این درحالی بود که قرارداد قرضی شهریار مغانلو ۵۰ هزاردلار بود. مبلغی که یکی از هواداران باشگاه پرسپولیس این رقم را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کرد و الحق و الانصاف هم این بازیکن با بازی های خوب و گل هایش ثابت کرد خرید مناسبی بوده است.

اگر پرسپولیس می‌خواست رضایت نامه شهریار مغانلو را به صورت دائمی از سانتاکلارا بگیرد آن وقت باید ۱۰ برابر رقمی که برای قرارداد قرضی او پرداخت کرده به باشگاه پرتغالی می‌پرداخت!

پرسپولیس علاوه بر ۵۰۰ هزار دلار سانتاکلارا باید قرارداد خوبی هم با خود مغانلو بپردازد اما منابع مالی لازم را نداشت. یحیی گل محمدی خیلی اصرار داشت مدیران باشگاه به هر شکل ممکن شهریار مغانلو را حفظ کنند اما این اتفاق نیفتاد تا حسرت آن هنوز با سرمربی پرسپولیس باشد.

۲- خرید سجاد شهباززاده؛ سجاد شهباززاده مهاجم ۳۲ ساله سپاهان توانست با زدن ۲۰ گل عنوان آقای گلی لیگ بیستم را کسب کند و یحیی گل محمدی هم علاقه زیادی به سبک بازی او دارد. قرارداد این مهاجم با تجربه با سپاهان نیز به پایان رسیده بود و می‌توانست به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی دلش می‌خواست برود. شاید تصور می‌شد تنها مانع برای پرسپولیسی شدن سجاد شهباززاده سابقه استقلالی او باشد اما این بازیکن هدف دیگری را جستجو می‌کرد.

مذاکرات سجاد شهباززاده با باشگاه پرسپولیس رسانه ای شد تا باشگاه سپاهان دوباره او را فراخوانده و با بالاترین رقم ممکن قراردادش را تمدید کند. اتفاقی که هنوز هم بسیاری از پرسپولیسی ها را به این فکر واداشته که در این داستان اسیر بازارگرمی شدند و...

با این تفاسیر یحیی گل محمدی خیلی دوست داشت این دو مهاجم یا حداقل یکی از آنها را داشته باشد اما چنین نشد تا نارضایتی خود بابت نقل و انتقالات پرسپولیس در خط حمله را رسانه ای کند.

البته سرمربی پرسپولیس اصرار زیادی روی خرید کی روش استنلی هم دارد که هنوز فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت با آن موافقت نکرده اند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    خب الان مغانلو چه ربطی به استقلال داشت خبر ورزشی چی میگی
  • رضا IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    همون کیروش هم انچنان کمکی نمیتونه به تیم کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی