نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
محمدرضا زنوزی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: زنوزی از رفتار برخی ناراحت است اما تصمیم قطعی اش واگذاری تراکتور است.

ایوب بهتاج درباره نگرانی هواداران تراکتور و اینکه چرا یک فرد به خودش اجازه می‌دهد در فاصله هشت روز مانده تا دیدار این تیم با النصر عربستان اینگونه با احساسات هواداران بازی و فعالیت‌های یک باشگاه مردمی را تعلیق کند توضیحات زیر را ارائه داد:

*چرا فردی صنعتی مانند زنوزی در این برهه اقتصادی که واقعا صنعت و بخش های دیگر وضعیت خوبی وجود ندارد نباید با میلیاردها تومان هزینه موفق شود؟ ساختار باید درست شود.

*از زنوزی دفاع نمی‌کنم. سال ها است کارشناسان مختلف مسائل را مطرح می کنند اما این موضوع تاثیری در روند کار ندارد. اصلا زنوزی را کنار بگذاریم اما در این ساختار افراد دیگر هم نمی‌توانند موفق شوند. 

*هواداران تراکتور حق دارند نگران باشند زیرا مسائل مختلفی ایجاد شده اما برای این ۹-۸ روز کارها انجام شد. زنوزی به تیم علاقه مند است اما مالک باشگاه تراکتور از هواداران انتظاراتی دارد. متاسفانه برخی که شاید کارشناس کار نباشند اما احساسی بوده، تراکتور را دوست دارند و همیشه دلشان می خواهد این تیم در تمام زمینه ها نمره بیست داشته باشد، با توجه به احساسات خود کارهایی انجام می ‌دهند که سبب ناراحتی زنوزی شده است.

*زنوزی می گوید سه سال است با تراکتور هستم و کمک کرده‌ام اما برخوردهای خوبی با من نمی‌شود. تصمیمی احساسی گرفته اما به هیچ عنوان اینگونه نیست که بخواهد تیم را تعلیق کند و به مسابقات آسیایی نفرستد.

*زنوزی به این دلیل که برخی هواداران می‌خواهند این تیم کارش را با وی ادامه ندهد، چنین کاری انجام داد اما خدا را شکر از روز گذشته جو بین هواداران، زنوزی و مسئولان استانی بسیار تلطیف شد. امیدواریم در این تک بازی مقابل النصر خوب ظاهر شویم اما زنوزی تصمیم به واگذاری دارد. البته هیچکس در استان این توان را ندارد یک روزه تیم را تحویل گرفته، آن را سر و سامان بدهد کارهای جاری‌اش را انجام داده و به مسابقات اعزام کند.

*زنوزی اکنون مالک باشگاه است اما این تصمیم را دارد که حتما تراکتور را واگذار کند. باید در روزهای آتی با حوصله اهلیت فرد یا بخش دولتی را خوب بسنجیم تا تراکتور ضرر نکند. هدف ما حیات این تیم است و امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا اتفاقات خوب بیفتد. تمرینات هم از امروز شروع می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سروش IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    یه عشق شهرت دیگه که هیچی از فوتبال و مدیریت ورزشی سر در نمیاورد و فقط یه تیم و یه شهر رو به نابودی کشید..... پول قدرت نیست آقای زنوزی
  • گاو آهن سازی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    چرا یه آدم مولتی تیلیاردر باید تو فوتبالی که جز ضرر چیزی نداره تو دو تا باشگاه سرمایه گذاری کنه!!!!!! خوب حتماً به خبری هست، این بابا تاجره وپولش رو الکی سرمایه گذاری نمیکنه به. اندازه کافی از کنار فوتبال سود برده وام های سنگین و درآمدهای میلیون دلاری به اسم ورزش و یکی از بدهکارترین افراد این بابا سالی به دوازده ماه ترکیه هستش
  • پان فارس ظالم TR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    اول فرهنگ و زبانمان را نابود کردن الان هم قصد نابود کردن ورزش اذربایجان رو دارن هرکی هم حقش رو بخوهد میگن پان تورک .روزی تاوان ظلم هایتان را می دهید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی