نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
استنلی نمی‌تواند در آسیا برای پرسپولیس بازی کند/ کی‌روش برای لیگ برتر می‌آید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس به احتمال فراوان در صورت جذب کی روش استنلی نمی‌تواند از این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.

بعد از جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس و پیوستنش به سپاهان، کادرفنی پرسپولیس به فکر خرید مهاجم افتاد و آنها توانستند حامد پاکدل مهاجم فصل قبل آلومینیوم اراک را به خدمت بگیرند.  

پرسپولیسیها قصد دارند یک مهاجم خارجی را هم به تیمشان اضافه کنند. موضوعی که هم یحیی گل محمدی و هم مدیران پرسپولیس به آن اشاره و آن را تایید کردند.

چند روز قبل نوشتیم کی روش استنلی مهاجم فصل گذشته سپاهان، گزینه یحیی گل محمدی برای پیوستن به پرسپولیس است.

هرچند باشگاه پرسپولیس به دلیل داشتن پرونده باز در فیفا فعلا اجازه خرید خارجی را ندارد ولی مدیران این باشگاه درحال رایزنی با مسئولان فدراسیون فوتبال هستند تا بتوانند با دادن تعهدات لازم، مجوز خرید بازیکن خارجی را دریافت کنند.

در کنار مشکلات قانونی برای خرید کی روش استنلی، پرسپولیس در صورت گرفتن مجوز لازم برای جذب بازیکن خارجی هم نمی تواند از کی روش استنلی در بازی های آسیایی استفاده کند.

بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه پرسپولیس فقط تا فردا برای ارسال لیست آسیایی خود مهلت دارد و بعد از آن نمی تواند بازیکنی را به این لیست اضافه کند. از همین رو با توجه به فرصت کم باقی مانده بعید است پرسپولیس بتواند مجوز حضور این بازیکن را دریافت کند.

پرسپولیس اگر هم بتواند کی روش را به خدمت بگیرد اجازه استفاده از این بازیکن را در بازی های لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت و فقط استنلی می تواند در دیدارهای داخلی برای پرسپولیس به خدمت بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آتشفشان 6 آتیشه IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    پس چجوریه مربی ایتالیایی کیسه در راه دبی هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مگه نور غرب(شرق) نگفته بود اونا نمیتونن مربی و بازیکن خارجی بگیرن پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • محمد IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      استقلال که سوگولیه فدراسیونه نمیبینید همه تیما مشکلات دارن استقلال در آرامش داره کارشو میکنه
  • آذربایجان IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    این فدراسیون چی میخواد از جون پرسپولیس آقا ما دیگه خسته شدیم دست از سرما بردارید
  • آذربایجان IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    این فدراسیون چی میخواد از جون پرسپولیس آقا ما دیگه خسته شدیم دست از سرما بردارید
  • سعید IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    پرسپولیس بازیکن برای آسیامیخوادنه لیگ.اگرنمیشه توآسیابازی کندبه دردپرسپولیس نمیخوردبااین همه پولی که میگیره
  • /// IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    لنگ روبه چه آسیاامسال سال اخرشونه دیگه بابارفته دوباره به تنظیمات کارخونه برمیگردید فقط تلاش کنید براسهمیه مثل سالهای قبل بابا
    • سید IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      هر سال از این به بعد شیاطین سرخ قهرمان اسیا و حذفی و لیگ هستند بهترین تیم ۵۰ سال اخیر شد
    • قهرمان IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      جوجه هاراآخرپاییز می شمارن تاببینیم شمادراسیاچکارمیکنیدالبته بعنوان یه ایرانی امیدوارمتمانماینده های ایران سعودکنن
    • رضا پرسپولیسی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      در جواب تو بچه عرض کنم جوجو اول برو شیرتو بخور مگر ایقد حرف بیخود میزنی لیگ قهرمانان اسیا چه ربطی به لیگ داره چند ساله از مرحله گروهی نرفتین بالا العین یادتون شده ابروی هرچه تیم را بردین این عدد شیش واقعا برازنده شماهاس از لیگ خودمون درس عبرت نگرفتین رفتین به العین هم یاد دادین که الان تیم شیش دق لال را فقط با عدد شیش میشناسن خجالت بکشین چقدر همین امثال از پول بیت المال پیرمرد خریدین گفتن دربی را بردیم نه عامو دربی با بازیه الهلال منتظرتونه هرچند واسه عیسی به عربا و چشم بادامی ها وکنفدراسیون اسیا ایمیل زدین که توهین کرده شاید خواهر گفته یه امتیازی واستون قائل بشه ولی هیچی نشدین درکتون میکنم امثال هم واسه دوم سومی شاید چهارم پنجمی تدارک جشن ببینین اون موقع هم بابا هم مامان دیگه به دردتون نمیخوره برین ساز بزنین مجلس عروسی جشن تولد مطربای تیمتون راببرین تا یه شامی نهاری بهشون بدهند تا سیر بشن ایقد نگن پول غذا نداریم مثل این بچه ها هی جیر بزنین یا هم جیغ بزنین همین
    • هوادار پرسپولیس FR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      محظ اطلاعت پرسپولیس تیم هشتادم جهان و دوم آسیاست ولی استقلال تیم دویستو بیستم جهان و بیستم آسیاست
  • میثم IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    مشکلات ما چیه و مشکلات ایی لنگیا چیه توروخدا!!!خخخ،پونزده تا بازیکنمون واسه آسیا و لیگ برتر ازدست دادیم،بعد آقایون ناراحت اینن که چرا استنلی که هنوز قرارداد نبسته توآسیا نمیتونه بازی کنه!!!تبعیض تا چقد؟؟؟البته نترسین اسدی دوازده میلیاردی بجاش براتون بازی میکنه!!!!!!!
  • کوروش کبیر IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    سلام به همه پرسپولیس های عزيز دوستتون دارم تیم ما همیشه قهرمانه کسی هم جلو مارو نمی تونه بگیر چون یه نیمکت پر از مردان بزرگ داریم چون هرکی به پرسپولیس میاد باعشق میاد وباجون ودل بازی می کنه به امید قهرمان های بیشتر پرسپولیس زلزله محبوب هرچی دله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی