دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
۰ |
۵
رونالدو و بوفون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان کهنه کار فوتبال ایتالیا معتقد است که رونالدو روی تصمیمش برای جدایی از این تیم درست فکر کرده بود.

جدایی ستاره پرتغالی از یوونتوس با واکنش‌های بسیاری روبه رو شده است. جانلوییجی بوفون، دروازه‌بان سابق یووه که در ۴۳ سالگی هم به بازی کردن ادامه می‌دهد، این روزها درون دروازه پارما در سری‌بی بازی می‌کند.

اسطورۀ فوتبال ایتالیا در خصوص جدایی رونالدو و وضعیت یوونتوس گفت: تصمیم رونالدو برای جدایی از یوونتوس از نظر من غیرمنطقی نبود و او درباره این انتخاب مدت زیادی فکر کرده است.

این دروازه‌بان ایتالیایی در ادامه گفت: «فکر نمی‌کنم انتقال رونالدو برای هواداران یووه تعجب آور بوده باشد. رونالدو اعتبار زیادی به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای بزرگ دارد و درباره خودش تصمیمات درستی می‌گیرد. کریستیانو گل های زیادی برای یوونتوس زد و نمایش های بسیار خوبی داشت.»

بوفون در مورد یووه گفت: «یوونتوس اکنون در دوره گذار است. نمی‌دانم این دوره گذار، تغییر نسل است یا کل اسکلت باشگاه. وقتی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد باید بهایش را بپردازید. وقتی کسی چون الگری سرمربی شماست، شاید به هدف نهایی نرسید اما حداقل به آن نزدیک می‌شوید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی