نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مصوبه جنجالی هیئت مدیره استقلال برای اخراج یک بازیکن تیم/ خارجی فوق حرفه‌ای می‌آید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: برای بازیکنانی که راهی امارات نشدند مادیات مهمتر از عشق و تعصبی بود که صحبت می‌کردند.

اعضای تیم فوتبال استقلال راهی امارات شدند و در این سفر بازیکنانی نظیر رشید مظاهری، حسین مرادمند و محمد دانشگر این تیم را همراهی نکردند. بعد از این اتفاقات حواشی بسیار زیادی ایجاد شد بخشی هواداران استقلال مدیریت را در این اتفاق مقصر دانستند اما بخش دیگری علیه این بازیکنان موضع‌گیری کردند. اصغر ملکیان رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال اظهارات جدیدی درباره وضعیت استقلال و حواشی پیرامون این تیم مطرح کرده است که مهمترین آنها به نقل از فارس به شرح زیر است:

* اگر این نفرات نرفتند پول را به منافع تیمی ترجیح دادند. برای این آقایان مادیات مهمتر از عشق و تعصبی بود که صحبت می‌کردند و با عدم سفر به کشور امارات و همراهی تیم این موضوع را نشان دادند.

* مطالبات بازیکنان طی یکی دو روز آینده پرداخت خواهد شد هماهنگی‌ها صورت گرفته و با یکی دو روز تأخیر نسبت به وعده‌ای که کرده بودیم این اتفاق رخ خواهد داد اما از نظر ما بازیکنی که فکر و ذکرش مسائل مالی باشد نمی‌تواند برای استقلال مفید واقع شود. اگر بخواهم در مورد مشکلات صحبت کنم شاید بقیه بازیکنان هم همین شرایط را داشتند اما چطور آن ۲۷ نفر دیگر با تیم اعزام شدند و فقط این سه نفر نرفتند. خبر دارم که بقیه بازیکنان هم دچار مشکل هستند و حتی دو نفر به صاحبخانه‌های خود چک داده‌اند.

* {تکلیف فرشید اسماعیلی و تمدید قرارداد این بازیکن} همانطور که قبلاً گفته‌ام این بازیکن جایی در استقلال ندارد و حتی در جلسه هیأت مدیره مصوب کردیم که وی از استقلال جدا شود. عملکرد وی از نظر فنی برای خیلی از هواداران مشخص است.

* {جذب مهاجم فوق حرفه‌ای} به هر حال شرایط به شکلی پیش رفت که او به دیدار با الهلال نمی‌رسد. البته ما برای جذب این بازیکن روی لیگ برتر حساب کرده‌ایم چون تأکید می‌کنم او یک  مهاجم قوی و حرفه‌ای است و استقلال هم نیاز دارد بازیکنی در اختیار داشته باشد که مؤثر باشد.

* اینکه ما با جووینکو مذاکره‌ای کرده باشیم و مورد تأییدمان باشد صحت ندارد و چنین موضوعی درست نیست چون ما مذاکره ای با وی نداشتیم.

* گابریل پین امروز یا فردا به اردوی تیم در امارات اضافه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    امروز یا فردا یعنی چی دقیقا؟ اگر بلیت گرفتید یا قراردادی بستید باید بدونید امروز یا فردا پین میاد یا نه.... از این امروز یا فرداها رو 8ساله داریم میشنویم ولی نمیرسه هیچوقت
    • علی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      بلیت کشکه اینهایه تعدادنفوذی هستند که آمدن استقلال نابودکنن بعدبروندمعلوم نیست این وزیر جدید کی میخواهد به تیم مردمی سروسامانی بده ماکه رمقی برایمان نمانده بازیکن‌هایی که رفتن واقعا حیف بود
  • اس اس 4444 IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    ....والبته مهمتر از آن بی عرضگی شما خیانت شما و خلع سلاح تیم استقلال توسط شما مقابل تیم الهلال عربستان گویاتر از هر جمله ایست بزرگوار الان بودن یا نبودن شما و امثال شما در حالیکه بازیکنان تیم همراهی نکرده اند و نرفته اند دلیلش چیست ؟ اگر نبودید چه میشد ؟ بزرگوار همین بغل دست شما تیم پرسپولیس که آنهم مثل شما رئیسش وزارت ورزش است و عازم آسیا خواهد شد چرا هیچکدام از این مشکلات را ندارد ؟ نکند آنها بدون دریافتی و برای رضای خدا و خلق خدا توپ میزنند ؟ آنها چک نداده اند ونگرفته اند آنها صاحبخانه ندارند ؟
  • شهرام IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    مدیریت و هیئت مدیره نا کارآمد بلای جان تاج کبیر !!!
  • فيك رد IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    مرد حسابي تو و مددي و مظلومي و علي نژاد ... بايد محاكمه شويد آنوقت در كمال وقاحت در آخرين لحظات براي آينده باشگاه تصميم ميگيريد!!!؟
  • تاج کبیر IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    چه جالب روز روشن دروغ میگه!! فرشیداسماعیلی ازنظر فنی خوب نیست؟؟؟؟؟؟چه دری وری ها از دست نشانده های وزیر شنیده میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی