نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
۰ |
۴
دلیل منتفی شدن حضور فکری در نفت مسجد سلیمان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که باشگاه نفت مسجد سلیمان خبر عقد قرارداد با محمود فکری را رسانه‌ای کرده بود مربی جدیدی به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد.

 زمان زیادی از اعلام نام محمود فکری به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان در فصل پیش رو نمی گذشت که این باشگاه اعلام کرد تیم را در فصل جدید سیروس پورموسوی هدایت خواهد کرد. مربی خوزستانی که فصل گذشته در تیم صنعت نفت آبادان حضور داشت. 

اما چرا حضور محمود فکری در تیم نفت مسجد سلیمان منتفی شد؟ به نظر می رسد این به خاطر بندهایی بود که در قرارداد محمود فکری وجود داشت.

جالب اینکه طرفین ابتدا در خصوص کلیات به توافق رسیده بودند و حتی با هم عکس یادگاری گرفتند اما زمانی که برگه قرارداد به محمود فکری ارایه شد متوجه بندهایی شد که با آنها مخالف بود. از جمله اینکه در صورت سه باخت متوالی باشگاه این اجازه را خواهد داشت که قرارداد را یک طرفه فسخ کند.

در نهایت باشگاه نفت مسجد سلیمان، سیروس پورموسوی را به عنوان سرمربی جدید حود انتخاب کرد و بلافاصله از اولین خرید خود محمد طیبی که فصل گذشته در صنعت نفت آبادان شاگرد سیروس پورموسوی بود رونمایی کرد. 

محمود فکری اولین تجربه سرمربیگری را در نساجی سپری کرد و به واسطه نمایش خوب روی نیمکت این تیم مورد توجه استقلال قرار گرفت اما حضور او در این تیم خیلی دوام نداشت تا اینکه به نفت مسجد سلیمان پیوست.

به نظر می رسد محمود فکری برای حضور دوباره در لیگ برتر باید منتظر تغییر و تحولات در کادر فنی تیم‌ها باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی