تصاویر درد دل یک استقلالی نگران و واکنش وزیر ورزش/ به من اعتماد کن؛ استقلال ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید سجادی وزیر جدید ورزش و جوانان در مواجهه با ناراحتی و نگرانی یکی از هواداران استقلال خواست به او اعتماد کند.

 وزیر جدید ورزش و جوانان که برای استقبال از کاروان پارالیمپیکی‌های کشورمان به فرودگاه امام خمینی (ره) رفته بود با یکی از طرفداران استقلال مواجه شد.

ویدیوی درد دل‌های این هوادار استقلال با حمید سجادی در ساعاتی منتشر شد که عده‌ای از هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و باشگاه استقلال تجمع اعتراضی تشکیل داده و از سجادی می خواستند که به اوضاع نابسامان تیمشان رسیدگی کرده و مددی را از سمت مدیرعاملی برکنار کند.

ویدیوی درد دل یک هوادار استقلالی با وزیر ورزش را در زیر ببینید.

این طرفدار استقلالی در صحبتی که با سجادی داشت ابتدا به تشریح مختصر وضعیت بد باشگاه محبوبش پرداخت که سجادی با دست گذاشتن روی شانه این هوادار گفت: «اوضاع خراب نیست، گوش به شایعات ندهید. اوضاع خوب است و به ما اعتماد کنید. گوش به شایعات ندهید ... تغییرات مدیریتی انجام می‌شود».

سجادی در حالی درباره شرایط استقلال عنوان کرد که اوضاع این تیم خوب است که ۷ بازیکن استقلال (میلیچ، دیاباته، قایدی، نادری، ریگی، شجاعیان و مظاهری) از این تیم رفته‌اند و رییس هیأت مدیره هم اعلام کرده فرشید اسماعیلی قطعا جایی در تیم فصل بیست و یکم ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بابک IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    حالا بابا مسعود بابای کی بود از روزی که رفت اسقاطلال داغون شده اخه کسی نیس پاداش های فینالیست اسیا رو برداره بده به یه تیم دیگه اخر ش روسیاهی میمونه براشون
  • ن یک هوادار تاج IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    اولا پوزیشن و مدل واکنش ولبخندهای ژکوندش من رو یاد سلطانیفرملعون میندازه ... همین مدل واکنش رو تو اردوی تیم ملی امید ازسلطانیفر وناظمی بعد ازخوش وبش با قائدی دیدم همون زمانی که استراروهوا کردند وتاکید می کردند به فکریم ودرست میشه وقهقهه های ابلیس وارتحویل دوربینها می دادند...وقتی تاکید می کنند نگران نباشید یعنی بعدش داستانی تراژدی وسریالی داریم. دوما خدا علینژادرو لعنت کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی