نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ایران - عراق
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جدال حساس و سنتی ایران و عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با برتری قاطع یوزها با ۳ گل به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال کشورمان که با اسکوچیچ روزهای خوب و بدون شکستی را می‌گذراند، پس از پیروزی برابر سوریه حالا به مصاف عراق رفته است. دیک ادووکات همانطور که پیش‌تر گفته بود ترسی ندارد، امیدوار است در این بازی به پیروزی برسد اما یوزها برتری آشکاری برابر حریف خود دارند.

ترکیب عراق: فهد طالب، احمد ابراهیم خلف، علی فائز عطیه، صفا هادی (۷۸ - علاء عبدالزهرا)، ایمن حسین، طارق همام (۷۱ - محمد قاسم)، بشار رسن (۲۸ - جاستین حکمت عزیز)، امجد عطوان، ضرغام اسماعیل، امیر فواد (۴۶ - مهند علی) و شیرکو کریم (۴۶ - فرانس پطرس).

عکس تیمی عراق

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، وحید امیری، سعید عزت‌اللهی (۵۷ - سامان قدوس)، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش (۸۷ - علی قلی‌زاده)، امید نورافکن، مهدی طارمی (۸۷ - کریم انصاری‌فرد) و سردار آزمون.

تیم ملی ایران


نیمه نخست

دقیقه ۲: علیرضا جهانبخش خیلی زود قفل دروازه عراق را باز کرد و تیم ملی ایران را پیش انداخت. ارسال مهدی طارمی برای جهانبخش با ضربه سر استادانه علیرضا خیال طرفداران ایرانی را تا حد زیادی راحت کرد.

دقیقه ۱۱: امجد عطوان از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۲: در یک رفت و برگشت، مهدی طارمی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه فنی او را دروازه‌بان عراق مهار کرد.

دقیقه ۱۵: عراقی‌ها در یک موقعیت مناسب صاحب توپ شدند و توپی که به محوطه جریمه آمده بود می‌توانست خطرساز شود، اما ابتدا پوشش شجاع خلیل‌زاده و سپس امید نورافکن این موقعیت را از عراق گرفت، هرچند پس از عبور توپ کمک داور مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه ۲۸: این بار ارسالی از سمت راست روی دروازه عراق صورت گرفت که سردار آزمون قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت، اما ضربه سر او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۳: احمد نوراللهی از سمت راست پاس خوبی را برای سردار آزمون ارسال کرد که فهد طالب اجازه گل شدن ضربه مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان را نداد.

دقیقه ۳۷: سعید عزت‌اللهی از تیم ایران از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳۹: احمد ابراهیم دیگر بازیکنی بود که با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.


نیمه دوم

دقیقه ۴۷: ارسال از روی ضربه ایستگاهی روی دروازه ایران با ضربه سر ایمن حسین و سپس مهند علی به تور دروازه ایران رسید، اما ضربه نهایی عراقی‌ها در شرایط آفساید نواخته شد تا این گل مردود اعلام شود.

دقیقه ۶۳: علیرضا جهانبخش با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه ۶۷: ارسال سامان قدوس به روی دروازه عراق که با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده به موقعیتی خوب تبدیل شده بود، توسط دروازه‌بان عراق مهار شد تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۶۹: سردار آزمون روی توپی که از احمد نوراللهی دریافت کرده بود، مهدی طارمی را صاحب توپ کرد تا این بازیکن پس از یک کنترل خوب دروازه عراق را برای بار دوم باز کند.

دقیقه ۷۴: مهدی طارمی درون محوطه جریمه پاسی را به سردار آزمون داد، اما صفا هادی با یک تکل مانع از گلزنی مهاجم ایران شد.

دقیقه ۹۰: علی قلی‌زاده در محوطه جریمه دروازه عراق با پاس خوب کریم انصاری‌فرد صاحب توپ شد و پس از کنترل و فریب مدافع عراق، دروازه این تیم را برای سومین بار باز کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    آخه کجای دنیا هم زمان فوتبال با زیر نویس تبلیغ کوفت و زهر مار پخش میکنه مگه صدا سیما خصوصی ..؟بابا والا درست نیست نمیدونیم فوتبال ببینیم یا تبلیغ بستنی وروغن مایع وغیره ..خجالت بکشید بابا
    • مبین IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      همه جای دنیا این یه کار طبیعیه
  • متین IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    نمیدونم چرا منصوریان کچل را به عنوان کارشناس اوردن این همون ادمی بود که با هماهنگی میثاقی می گفتند اسکوچیچ را از تخم مرع شانسی بیرون اوردن می گفتند انتخاب اسکوچیچ توهین به مربیان در پیتی ایرانی است.
  • تاج آسماری IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    تبریک به همه هموطنان عزیز
  • یک هم وطن IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    به نظرت عزیزم اینا میفهمن زیرنویس نزارن
  • محمدطاها IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    برد قاطعانه و‌ دلچسب تیم‌ملی رو‌ تبریک‌ میگم..دمشونگرررم بازیکنان ارزشمند تیم ملی خوب بازی کردن و با قدرت عراق رو شکست دادن،واقعا حظ کردم کیف کردم..به امید تدوام این بردها و صعود تیم ملی به جام جهانی..
  • سعید مادریدیستا IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    با این شرایط و با این بازی و نتایج تیم ملی و اسکوچیچ مشخصا اگر کسی از تیم ملی انتقادبیخودی کنه و از کار اسکوچیچ ایراد الکی بگیره بدون شک هدف خاصی داره و به خاطر از بین رفتن منافع شخصیش و تامین منافعش داره خیم ملی و اسکوچیچ رو میکوبه،
  • ماسال US ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    خوب اون برند ها هم پول تبلیغات را از جیب ما می‌کشند بیرون. از خلق ستم دیده.
  • علی IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    ذوالفقار نسب کجائی دقیقا کجائی؟؟
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    حال عراقی ها جا اومد حالا باید به اون بازیکن شون که گفته بودشانس صعود از گروه عراق کره است بگیم نظرش چیه.!
  • سعید IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    خداروشکرکه مسابقه روقطع نمیکنن ۵ دقیقه پیام بازرگانی بذارن زیرنویس که چیزی نیست
  • محمود ک IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    اینها از اب هم کره می گیرند
  • اشکان IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    تیم خیلی هماهنگ تر از قبل بازی میکنه و نکته مهم بازی بی نقص امید نورافکن در پست دفاع چپ بود عالی بازی کرد این بازیکن شاید تنها ایرادی که به بازی اش وارد بود شرکت نکردن در حمله است از الان میشه گفت اگر امید مصدوم نشه یا افت نکنه دفاع چپ تیم ملی سالها در قبضه خودش خواهد بود
  • عشق آبی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    یه برد عالی ولی اسکوچیچ در مصاحبه بعد بازی یک کلمه راجع به انتقاد کننده های هفته های اخیر نزده! واقعاً چه موقع این به اصطلاح کارشناسان دست از تخریب وجهه اسکوچیچ برمیدارن؟ چند تا برد دیگه بیاره کلا بیخیال آنالیز تیم ملی میشن؟ این مربی با دانش، بی ادعا و جنتلمن هس کارشناسای داخلی برن همون لیگ خودمون رو نظر بدن و سعی نکنن از اسکو یه ایویچ دیگه بسازن تا نیمکت تیم ملی رو بدست بیارن و مثل جام جهانی ۹۸ کسی رو که هیچ زحمتی برای رسیدن به جام جهانی نکشیده، بنشونن رو نیمکت!
    • محسن IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      یکی از خوبی های اسکوچیچ‌ همینه که جواب منتقد های بی سواد رو نمیده همین مساله باعث شده اسکوچیچ بدون حاشیه باشه
  • بهنام IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    اگه این نتایج رو کیروش گرفته بود طرفداراش درخواست ساخت مجسمه شو میدادن ، در زمان مربیگریش عراق کابوسمون بود همه تیمای داغون برامون شاخ شده بودن ،با هوچیگریاش آرامش نداشتیم با سو استفاده از غیرت ایرانیا همش جنگ را مینداخت تا ضعفهاشو بپوشونه از همه بدتر دفاع اتوبوسیش بود
  • بهرام میری IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    به این میگن مربی ،دمش گرم اقای اسکوچیچ شادی و طراوت را بعد از 10سال به فوتبال ایران اورد زنده باد ایران زنده باد اسکوچیچ بزرگ و فنی
  • سرخ IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    دم بچه ها گرم تیممون سرتا پا ستاره داره یا علی برای سعود
  • علی محمد IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    بیشتر میشه گفت تیم پرسپولیس تاتیم ملی
    • پسر آبی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      یه زمانی نصف بازیکنای تیم ملی استقلالی بودن مثل آندو تیموریان ،مجتبی جباری،خسرو حیدری،جواد نکونام،امیر حسین صادقی، پژمان منتظری و... ولی از پرسپولیسیا فقط محمد نوری ، علیرضا حقیقی،سید جلال دعوت میشدن
    • استقلالی کم حاشیه IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      چه بخوایم چه نخوایم زیر پرچم ایرانه و اسم ایران رو به به دوش میکشن ! به هر حال چه تیم پرسپولیس چه پورتو چه زنیت یا حتی استقلال ... نتیجه اش برای تمام ما ایرانی هاس!
  • فرساد IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    بهترین بازیکنا رو داریم‌واقعا درسته دو تا تیم‌ملی هست..امیدوارم یک دل و با انگیزه ادامه بدن و هیچ تیمیا دست کم نگیرن..مهم ترین بازیمون جلو کره هست.نورافکن عالی هستی مثه بقیه بچه ها.بعنوان یه سپاهانی افتخار کردم بهت تو تیم‌ملی..همتون دوسداشتنی هستین.مرسی کادر فنی
  • علی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    امیدوارم فیفا حرکت طارمی بعد از گل زدن را سوژه نکنه
  • خدا‌وردی IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    زنده باد دراگان اسکوچیچ مرد قدرتمند صرب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی