امیری و ترابی در بازی دوستانه با گل گهر حاضر شدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرواز چارتر تیم ملی ایران پس از پیروزی شیرین برابر عراق در دوحه قطر، حوالی ظهر چهارشنبه به تهران رسید و در فرودگاه امام خمینی (ره) فرود آمد.

وحید امیری و مهدی ترابی با وجود خستگی سفر و ... خودشان را عصر چهارشنبه به ورزشگاه شهید کاظمی رساندند و به یحیی گل محمدی و مربیان پرسپولیس معرفی کردند.

سرمربی پرسپولیس که تصور می کرد این دو بازیکن ملی پوش روز پنج شنبه آخرین تمرین خود را همراه این تیم پیش از پرواز به تاجیکستان انجام دهند با دیدن وحید امیری و مهدی ترابی حسابی سورپرایز شد.

این دو بازیکن به همراه مهرداد خانبان (آنالیزور تیم ملی و پرسپولیس) درحالی خودشان را به مربیان پرسپولیس معرفی کردند که خبری از کریم باقری در دیدار تدارکاتی این تیم برابر گل گهر سیرجان نبود.

البته با توجه به خستگی سفر و اینکه تازه امیری و ترابی به تهران بازگشته بودند بنابراین با لباس شخصی بازی دوستانه پرسپولیس و شاگردان امیرقلعه نویی را به تماشا نشستند.

شاید یکی از دلایل اصلی دلخوری یحیی گل محمدی از کریم باقری حضور این سه نماینده پرسپولیس در بازی دوستانه بلافاصله پس از پرواز از قطر بود در حالی که دستیارش ترجیح داد عصر چهارشنبه استراحت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی