جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
۹ |
۴
متاسفیم که هر تیم یک کریم باقری می‌خواهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

متاسفیم که بگوییم فوتبال ما در ساخت و پرورش چهره‌هایی مثل کریم باقری برای نیمکت تیم‌ها تعلل کرده است.

کریم باقری در سال‌های اخیر با حضور روی نیمکت تیم پرسپولیس و متعاقب آن تیم ملی به یک اتوریته و شخصیت خاص تبدیل شده و میانجی گری‌های او در دعواهای میدانی یا شخصیت خاصش در پایان دادن به تنش‌ها که به نوع مدیریت او القا می‌شود بارها بر سر زبان‌ها افتاده است.

باقری در سال‌های اخیر بارها مورد تشویق قرار گرفته و با توجه به احترامی که نسل کنونی فوتبال برای این ستاره سابق قائل است توانسته است به لحاظ مدیریت روانی تیم عملکرد خوبی داشته باشد.

همین عامل باعث شد تا تیم ملی نیز برای مسابقات اخیر دست به دامن پرسپولیس و او شود تا در نهایت کریم را روی نیمکت تیم ملی هم ببینیم.

این نظریه بارها مطرح شده که هر تیم برای موفقیت در کنار عوامل فنی به یک چهره مثل کریم باقری نیاز دارد و هر تیم یک کریم می‌خواهد.

البته که این حرف درست است اما متاسفیم که بگوییم فوتبال ما در ساخت و پرورش چهره‌هایی مثل کریم باقری برای نیمکت تیم‌ها تعلل کرده و نتوانستیم مربی‌هایی این چنینی تربیت کنیم تا حالا مجبور شویم همزمان از کریم باقری در پرسپولیس و تیم ملی استفاده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاه کریم ❤ DE ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    شاه داشتیم اون موقع که هنوز شاه مد نشده بود ....
  • کمک تنش پَراکَن پرسپولیس IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    میگم یه وقت بدنباشه پرسپولیسیایی که به فرزاد مجیدی بخاطر آچار فرانسه بودنش انواع و اقسام توهین ها رو میکنن میلیاردها تومان به حساب آقا کریم شون بخاطر این کار استاندارد و رسمی !!!!! پول میدن واقعا فدراسیون فوتبال از فیفا باید درخواست کنه یه همچی پُستی رو در فیفا تصویب کنن
    • غلام سلمانی پور IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      توکریم باقری را فرزادمجیدی،مقایسه نیکنی؟به به
    • حمید IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      واقعا این دو قابل قیاس هستن فقط میگم تابحال یه مصاحبه یا صحبت از کریم باقری بر علیه تیمتون یا بقیه تیم ها خوندین حالا نظرات کمک سرپرستتون ببین داداشی هر گردی گردو نیست اگه یه استقلالی تو ورژن کوچیکتر اخلاقی مثل کریم تو استقلال بخواهی پیدا کنی شاید جواد زرینچه باشه
  • غلامی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    سلام.اخلاق نه خریدنی است نه برچسبی. اخلاق ذاتی است آقای باقری یک شبه باقری نشده از دوران بازیگری تا به امروز با اخلاقترین مرد فوتبال بوده‌.همین رمز موفقیت او است .من هیچ کسی رو تو این زمینه در حد انداره ایشون نمیبینم.ان شاء الله آقای وحید امیری و نورالهی باقریهای بعدی فوتبال ما میشن.
  • تاج سر فوتبال ایران IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    اینکه تیم ها کسی مثل کریم باقری میخواهند ساخته و پرداخته ذهن افرادیه که توهم دارند که از یک نفر ی شخصیت بیشتر از اونچه که هست بسازند. هیچوقت فراموش نمیکنم اون سالهای آخر که کریم باقری توی لنگ بازی میکرد و با پرادو تشریفشو میبرد واسه تمرین و بعد طرفدارای لنگی همه معترض بودن که با اینهمه پول مفتی که میگیرند چرا هیچ کار مثبتی نمیتونن بکنن. این یادآوری چند سال پیش کاملا نشون میده که این کریم باقری هم دقیقا مثل بقیه که ازشون بت ساخته میشه در واقع دکور کار رو برای لنگ حفظ کرده و اصل ماجرا جای دیگه اتفاق افتاده که لنگ الان از جایگاه واقعیش دوره. در آخر، نهایت تاسف رو باید برای یک به اصطلاح پیشکسوت استقلال مثل حسن روشن خورد که از حرفهای بی معنی و مهمل به جایی رسیده که بگه استقلال یک کریم باقری میخواهد!!! ای کاش عقل همه آدما هم مطابق سنشون زیاد میشد.
  • وحید RO ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    کریم باقری آینده ؛ سیدجلال حسینی درواقع ، سیدجلال ؛ کریم باقری داخل زمینه
  • مهدی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    حالا تو چرا میسوزی تاج سر فوتبال اگر خیلی کیسه هم عرضه داشت یکی با اخلاقو مرد پرورش میداد نه اینکه یکی مثل شاش فرهاد و که اول جوانی بیخیال کیسه شد و رفت قطر و حالا پیر برگشته بکنی شاه فرهاد و بشه اسطوره میگن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده همه کیسه دارن میسوزن که چرا یکی مثل شاه کریم ندارن
  • تورج IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    من نمیدونم بعضیا وقتی چیزی مینویسن خوب بهش فکر میکنن؟ آخه این حرفه که چرا آقاکریم با پرادو میرفته سر تمرین؟ با پراید میرفت خوب بود؟ اونوقت افت نداشت یه قهرمان ملی فوتبال یه ماشین درست و حسابی نداشته باشه؟ در ثانی: آقای نویسنده گفت متاسفه که همه تیما دنبال کریم باقری ان، چرا که کسی مثل اون رو تربیت نکرده ن. اصلاً گیریم بر فرض محال آقاکریم چیز زیادی از فوتبال سرش نمیشه، همینکه تو تیم همه احترامش رو دارن و به موقع جلوی یه جنجال بزرگو میگیره کم کاری نیست. شما بلدی؟! کار هر کسیه؟ پس چرا تیم ملی چنین کسی رو نداره؟ برادر من: دنیا دنیای تخصصه. کی روش زمون جام جهانی یه مربی بزرگ کاراته رو آورد تو اردو که جنگندگی بالا رو به بچه ها تزریق کنه. بچه ها رو عادت میداد مااسه های ملی شون رو بخونن. خودش که نتخصص ادبیات فرسی نبود، از اهل فنش استفاده میکرد. نتیجه ش رو هم دیدیم. آقاکریم تخصص حفظ آرامش و ثبات و همدلی توی تیم رو داره. این اگه تخصص نباشه، یه هنره. هر تیمی به این هنرها یا تخصصها محتاجه. چرا با آفتاب میجنگین؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی