نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶
۳ |
۴
یک پرسپولیسی همکار کارلوس کی روش در تیم ملی مصر شد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بر خلاف روال همیشگی خود با حضور سه مربی بومی در کادر دستیارانش موافقت کرده است.

کارلوس کی‌روش که به طور خاص در فوتبال ایران با حضور دستیاران بومی در کادر خود مخالف بود در مذاکره با فدراسیون فوتبال مصر حضور سه مربی مصری در کادرش را پذیرفته و البته سه دستیار هموطن خود را نیز به کار می‌گیرد.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال مصر ضیاء السید و محمد شوقی به‌عنوان دستیاران کی‌روش در تیم ملی مصر انتخاب شده‌اند و عصام الحضری نیز مربی دروازه‌بانان تیم ملی این کشور خواهد بود.

نلو وینگادا سرمربی سابق پرسپولیس که از گذشته سابقه همکاری با فدراسیون فوتبال مصر را داشته است به‌ عنوان مدیر فنی در کنار کی‌روش حضور دارد و با دوست قدیمی خود در این کشور نیز همکاری خواهد کرد.

همچنین اوسیانو کروز یکی از دستیاران کی‌روش در ایران کمک اول او در تیم ملی مصر خواهد بود.‌ یک مربی بدنساز و یک آنالیزور پرتغالی هم با نظر کی‌روش به این تیم می‌پیوندند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    امروز کی‌روش نهار چی می خوره؟ ای کاش میشد فهمید خیلی در جهت صعود تیم ملی ایران به جام جهانی مهمه!!
  • جنوبی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    خدا به داد مصری ها برسه.
  • محسن IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    هرچند کی‌روش با تیم ملی ایران نتایج خوبی گرفت وحتی دوبار مارا با جام. جهانی برد ولی دربقیه کشورهایی که سرمربی بوده چندان موفق نبوده واخراج شده است. درایران هم بیشتر اوقات در حال مصاحبه ودرگیری با این واون بوده ودر برخی بازی‌ها نیز از کنار زمین اخراج شده وتتش را از نیمکت به بازیکنان منتقل می نمود که در چند مورد بازیکنان جوان تیم اورا آرام می نمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی