مهمانان عجیب رویدادهای ورزشی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

از سیاستمدار، تا ستاره‌های دنیای موسیقی و اسطوره‌های سینمای هالیوود؛ خیلی‌ها وسوسه شدند حداقل برای یک مرتبه هم که شده در یک رویداد ورزشی حاضر شوند.

برای برخی از سلبریتی‌ها و افراد مشهور، حضور در مسابقات ورزشی بیش از اهمیت آن مسابقه، برای حفظ ظاهر است.

مطمئناً دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین آمریکا هم اینطور فکر می‌کند که می‌خواهد مفسر نبرد بوکس بین ایواندر هلیفیلد ۵۸ ساله و ویتور بلفوت ۴۴ ساله باشد و این کار را به همراه پسرش دونالد جونیور انجام خواهد داد.

اما دونالد ترامپ اولین فرد مشهوری نیست که در یک مسابقه ورزشی شرکت می‌کند و آخرین آن‌ها هم نخواهد بود. از ستاره‌های هالیوود گرفته تا خانواده پاپ، در حاشیه یک رویداد ورزشی حاضر شده‌اند.

دونالد ترامپ

اسنوپ داگ

اسنوپ داگ از بزرگان موسیقی هیپ‌هاپ هم یک مسابقه بوکس را تفسیر کرده است. این خواننده مشهور اهل کالیفورنیا وقتی جیک پاول به طور وحشیانه‌ای نِیت رابینسون را در مبارزه سال گذشته ناک‌اوت کرد، یک آهنگ خواند. در حاشیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم اسنوپ داگ در زمینه تخصصی‌اش و با برنامه‌ای کمدی به سراغ مهم‌ترین مسابقات ورزشی دنیا رفت.

اسنوپ داگ

تام کروز

در فیلم‌ها تام کروز عشق خودش به ورزش را نشان داده و حتی در فیلم «جری مگوایر» به‌عنوان یک ایجنت ورزشی ایفای نقش کرد. او که در حال حاضر در حال فیلمبرداری نسخه جدید فیلم «مأموریت غیرممکن» است، پیش از این در رویدادهای ورزشی هم حاضر شده. مسابقات سیلوراستون جی‌پی، تماشای مسابقه فینال تنیس ویمبلدون با حضور نواک جوکوویچ و بعد از همان مسابقه حضور در فینال یورو ۲۰۲۰ و تماشای دیدار ایتالیا – انگلیس همراه دیوید بکام، از رویدادهایی بودند که کروز را در آن‌ها دیدیم.

تام کروز

مایکل جکسون

تصور کنید در یک روز آفتابی در ورزشگاه کریون‌کاتیج لندن پادشاه پاپ برای تماشای دیدار فولام و ویگان در دسته دوم انگلیس دعوت شود! این دقیقاً همان کاری است که محمد الفاید مالک مصری سابق باشگاه وفلام انجام داد و بعد از حضور مایکل جکسون در «هرودز» او را به ورزشگاه خانگی تیمش برد. کوین کیگان سرمربی وقت فولام هم در کتاب زندگینامه‌اش به ملاقات با جکسون و سپس حضور این خواننده فقید موسیقی پاپ در رختکن تیمش اشاره کرده بود. او نوشت: «تلاش برای صحبت کردن با تیمم بی‌معنی بود، برای این که به هیچ کلمه‌ای گوش نمی‌دادند. بنابراین پادشاه پاپ را به راهروی رختکن بردم تا یک فنجان چایی برای او بریزم.» سال‌ها بعد الفاید مجسمه مایکل جکسون را بیرون ورزشگاه برپا کرد، اما مالک فعلی باشگاه آن را برداشت!

مایکل جکسون

سیلوستر استالونه

اسطوره فیلم‌های اکشن، هنوز هم برای دنبال کردن بازی‌های اورتون اشتیاق دارد. سال ۲۰۰۷ سیلوستر استالونه در گودیسون پارک حاضر شد و دیدار اورتون مقابل ردینگ را از نزدیک مشاهده کرد. او حتی وارد زمین چمن شد تا به ابراز احساسات هواداران پاسخ دهد. او دوستی نزدیکی با رابرت ارل مدیر باشگاه داشت و به دعوت این مدیر برای حضور در ورزشگاه تافی‌ها پاسخ مثبت داد. استالونه بعدها گفت که از این که در باشگاه اورتون سرمایه‌گذاری نکرده پشیمان است و هنوز هم بازی‌های‌شان را دنبال می‌کند.

سیلوستر استالونه

لیام و نوئل گالاگر

وقتی لیام و نوئل گالاگر هنوز هم فعالیت موسیقی داشتند و گروه «اوئیسیز» را تعطیل نکرده بودند، سال ۲۰۰۸ برای تماشای مسابقه بوکس بین ریکی هاتون و پلی مالیناگی در لاس‌وگاس حاضر شدند. مسابقه‌ای که در هتل بزرگ MGM برگزار می‌شد. این دو برادر بعد از این که هاتون رقیبش را در راند یازدهم برد، کمربند قهرمانی را به او دادند. هاتون در مورد گالاگرها حرف‌های جالبی زده است: «وقتی به مهم‌ترین چیزهای زندگی‌ام فکر می‌کنم، ابتدا خانواده‌ام و پسرم کمپبل هستند، سپس منچسترسیتی و بعد از آن هم اوئیسیز.»

لیام و نوئل گالاگر

راد استیوارت

مثل یک رمان این اتفاق خنده‌دار است. وقتی از راد استیوارت خواسته شد تا قرعه‌کشی دور پنجم جام‌حذفی اسکاتلند در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ را انجام دهد، هیچ‌کس تصور نمی‌کرد بعد از آن چه اتفاقی رخ خواهد داد. دست خودش را در هوا چرخاند، شماره‌ها را با اشتیاق درآورد و با فریاد اعلام کرد که باعث خنده همه شده بود. این خواننده راک بعداً گفت که همه فکر می‌کردند او یک عروسک خیمه‌شب‌بازی است!

راد استیوارت)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مشت علی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    خخخخخ استالونه عمو جان استالون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی