مهدی پاشازاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه پیشتر میان فرهاد مجیدی و مدیرعامل استقلال اختلاف نظر شدید وجود داشت اما فرهاد ترجیح داد در نقل و انتقالات کنار مددی باقی بماند و کارش را انجام بدهد.

استقلال همواره نیمکت سرمربیگری پرحاشیه ای داشته است. یعنی از زمان منصور پورحیدری و ناصر حجازی بگیرید تا دوران امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی و حتی مربیان خارجی مانند شفر و استراماچونی، این استقلال است که یک نیمکت پرحاشیه را به نمایش گذاشته است!

بنابراین حواشی حضور فرهاد مجیدی در استقلال هم مورد عجیب و غریبی نیست. در این باره مثلا گفته می شود اگر جواد نکونام با هیچ تیمی به توافق نمی رسد به دلیل شانس زیاد او برای بازگشت به استقلال است؛ حتی شاید در قامت سرمربی ... یا حکمی که امروز توسط مدیرعامل استقلال برای مهدی پاشازاده به عنوان مدیر ورزشی  باشگاه صادر شده هم یک بحث حاشیه ای است.

با اینکه پیشتر میان فرهاد مجیدی و مدیرعامل استقلال اختلاف نظر شدید وجود داشت و این داستان به جاهای باریک هم کشیده شد اما فرهاد ترجیح داد در نقل و انتقالات کنار مددی باقی بماند و کارش را انجام بدهد.

حالا سوال این است؛ حضور مهدی پاشازاده در استقلال (در جایگاه مدیریت) آیا با فرهاد مجیدی هماهنگ شده است؟

پاشازاده تا همین دیروز سرمربی ناموفق همه تیم هایی بود که در آنها مشغول به کار شد و طبیعتا نباید شانسی برای نفر اول نیمکت سرمربیگری استقلال داشته باشد اما مدیرعامل باشگاه در بخش مدیریتی، لابد چیزهایی در پاشازاده دیده که او را به طور خودجوش دعوت به همکاری کرده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    استقلال ارث پدری هیچکه نیسته. که فلانی بخواد این باشه یا نباشه.تیم متعلق به مردم هسته
    • حمید علوی CA ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      این رو خدمت خود دوستان خبرورزشی عرض میکنم که شماها که قاعدتأ کارشناس کار خودتون هستین، کجای دنیا در کدوم باشگاه، در کدوم کشور سراغ دارین که انتخاب معاون یک باشگاه با نظر، رأی و یا هماهنگی مربی باشگاه باشه؟!؟! جناب مدیرخبرورزشی، خداوکیلی خیلی از همین دوستان کامنت گذار اینجا هستن که از نویسندگان ورزشی شما آگاه تر هستن و بهتر میتونن بنویسن. شبیه کانالهای تلگرامی متشکل از هوادران ۱۲ ساله مینویسین. از حالت رسامه ورزشی کاملا دارین خارج میشین.
  • فيك رد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    نتاسفانه گول بازي مددي را خوردي مهدي خان!
  • فروید سرخ IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    الان فرناز به کمکِ کمک سرپرست پاشارو در یک چشم بهم زدن از همون دری که وارد شده خارج می کنن
    • حمید علوی CA ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      فرویدسرخ جان، در این موردی که فرمودین، پاشازاده خودش از مجیدی اینکاره تره. میخوام بگم این یکی دیگه مثل بنده خدا زرینچه و.. نیست که مجیدی بره توباشگاه جیغ برنه و‌ طرف ول کنه بره.
  • آرش IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    به مجیدی ربطی نداره که در هر اموری دخالت کنه
  • ۲ستاره سوزاننده لنگ IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    مهدی پاشا تیمهای دسته پایینتر رو به دسته های بالاتر صعود داد و اگر در لیگ برتر خوب نتیجه نگرفت بخاطر این بود که از اول تیم رو خودش نبست و وسط فصل وارد شد و بازم اینکه اهل زد و بند و دلالی ! نیست ،مثل همدوره اش که ذخیره مهدی پاشا در تیم ملی بود ،و دانش مربیگریش از خیلیها بیشتره و سالم کار میکنه و از جوانی در تاج بوده و اینکه در کادر مدیریت وارد شده خیلی عالی شد چون از جنس استقلاله و دلسوز تیمه. نمیدونم چرا سعی میکنی حاشیه بسازی و انتصاب اینو منوط به اجازه فرهاد مجیدی بدونی. اگه واسه شعور خودت ارزش قائل نیستی واسه مخاطبات ارزش قایل شو. آخه از تو بعیده( البته نیست) که انتصاب مدیر رو به جلب نظر سرمربی ربط بدی .مگر فقط واسه حاشیه سازی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی