۳
شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
۳ |
۵
احمد نوراللهی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نوراللهی حالا در تیم شباب الاهلی نیز مرد محبوب مهدی علی سرمربی ایرانی الاصل این تیم است و جدا از تیم شباب الاهلی چند تیم قطری و اماراتی نیز خواهان جذب او بودند.

احمد نوراللهی هافبک ملی‌پوش فوتبال کشورمان که به عنوان لژیونر در لیگ امارات بازی می‌کند و عضو باشگاه شباب الاهلی است یکی از بازیکنانی است که همه مربیان علاقه فراوانی به خصوصیات فنی و اخلاقی او دارند.

نوراللهی زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد مرد محبوب و بازیکن ثابت برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی بود. احمد نور در تیم ملی هم بازیکن مورد علاقه کارلوس کی‌روش مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ بود و حالا به عنوان یار ثابت تیم ملی بهترین بازی‌ها را در مقدماتی جام جهانی انجام می‌دهد.

نوراللهی حالا در تیم شباب الاهلی نیز مرد محبوب مهدی علی سرمربی ایرانی الاصل این تیم است و جدا از تیم شباب الاهلی چند تیم قطری و اماراتی نیز خواهان جذب او بودند. نوراللهی از لحاظ اخلاقی و از لحاظ فنی بازیکن بسیار خوبی است و اکثر مربیانی که با او کار کرده اند آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارند.

این عکس اختصاصی خبرورزشی از آخرین بازی نوراللهی در لیگ امارات است. شماره ۷ محبوب شباب الاهلی پا به توپ دو بازیکن حریف را پشت سر گذاشته و به سمت دروازه حمله می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد مهدی IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    مرحبا به غیرت این بازیکن پرسپولیس
  • هادی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    من روزانه اخبار گوگل رو میخونم. تاحالا خبری درتمجید از استقلال و بازیکناش ندیدم. مگر اخباری که به حاشیه حتم بشه. اما راجب پرسپولیس... . واقعا لقب حکومتی برازنده‌ی این تیمه
  • حمید IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    جواب این دوستمون ، تو تیم ملی آلمان اکثر بازیکن ها از بایرمونیخ تغذیه میشن ،و تو تیم ملی ایران هم اکثر بازیکن ها از پرسپولیس هستند وبسیار در این باشگاه تحت تاثیر الگوهای مثل سید جلال و کریم باقری و حتی حمید مطهری و سرمربی تیم یحیی گل محمدی قرار می گیرند و حتی قبل از اون هم کادرپرسپولیسی و متعصب مثل خلیلی ،یا الان ابراهیم شکوری هستند الان در این چند سال آبروی ایران در آسیا بوده و هست یه مقدار با انصاف باشیم دوست عزیز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی