نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
حادثه تلخ برای پرسپولیس/ ۳ غایب سرشناس پرسپولیس مقابل استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاروان پرسپولیس با ۳ غایب سرشناس راهی دوشنبه شد.

پرسپولیسی‌ها در حالی تهران را به مقصد پایتخت تاجیکستان ترک کردند که ۳ نفر از اعضای تیم در این سفر سرخ پوشان را همراهی نکردند. 

در شرایطی که کمال کامیابی نیا در حال حاضر در امارات پیگیر حل مشکل مصدومیتش است، علی شجاعی نیز که از ناحیه کتف حراجی را پشت سر گذاشته و برابر استقلال قادر به همراهی تیمش نیست دو غایب از ۳ غایب سرشناس پرسپولیس در این سفر محسوب می شوند.

مصدومیت تلخ مهاجم پرسپولیس در تاجیکستان

در جریان نخستین تمرین سرخپوشان ایران در تاجیکستان که در ورزشگاه اصلی محل برگزاری مسابقه برگزار شد، اتفاق تلخی رخ داد. در اواسط کار و در حالی که تمرینات در جریان بود مهدی مهدی‌خانی پس از تاثیرگذاری روی توپ، با زمین برخورد کرد و از ناحیه ساعد دچار آسیب دیدگی شد.

معاینه پزشک تیم مشخص کرد که متاسفانه دست مهاجم جوان پرسپولیس دچار شکستگی شده و با هماهنگی‌های به وجود آمده، این بازیکن بلافاصله به بیمارستان منتقل شد تا مراحل درمان را طی کند.

مهدی‌خانی پس از آتل‌بندی و معالجات اولیه، به هتل بازگشت و شام را در کنار سایر اعضای کاروان صرف کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    3تابازیکن بیخودی که1دیقم بازیشون نمیده
  • gaber IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    مهدی خانی که بازیکن متوسط هم نیست. هنوز نیومده داخل زمین بیشتر مانند تماشاچی نظاره گر و مانند داور دنبال توپ هست که نه تصاحبی نه جاگذاشتن حریف مستقیم نه درکی از سیستم پرسپولیس جدا از همه اینها جدی جدی نمیتونه هماهنگ بشه.رمز هماهنگی و موثربودن را پیدا نمیکنه. فقط دویدن گنگ و خنثی
    • مازیار پرسپولیسی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      فکر نمیکنم حتی ی دیقه از بازیای پرسپولیسو فصل قبل دیده باشی. مهدیخوانی توی دقایق کمی ک بازی بهش رسید توی پرس و فضاسازی عالی بود وچنتا توپم ب تیر زد. فقط بخاطر سن کمش و فشار خیلی زیاد هوادارا نتونست گل بزنه ک عبدی هم تا اواخر فصل همینطور بود با این تفاوت ک عبدی اصلا توی کارای تیمی مخصوصا پرس وقطع توپ اصلا شرکت نمیکنه
    • ۰ IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      داداش مهدی خانی دستش شکسته بعد چجوری می خواهد بازی کنه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی