من از بچگی پرسپولیسی‌ام اما اینجا شعبه پرسپولیس نیست!/ از آقا یحیی دلخور نیستم/ به پرسپولیس زنگ نزدم؛ آنها هم مرا نخواستند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن سابق پرسپولیس ضمن گلایه از مدیران این باشگاه گفت: دو تا کانال و پیج اینستاگرامی از طریق افرادی زده‌اند و سریع ما را جلوی هوادار می‌گذارند!

فرشاد احمدزاده هافبک پرسپولیسی سپاهان اظهارات جنجالی جدیدی مطرح کرده است که مهمترین آنها را در زیر می‌خوانید:

* از بحث کری که بگذریم همه می‌دانند که سپاهان یکی از کامل‌ترین باشگاه‌ها در خصوص امکانات است.

* طی این مدت شایعات زیادی درباره حضورم در پرسپولیس شکل گرفت اما نه تماسی گرفتند و نه من حرفی در اینباره زدم. خیلی‌ جاها گفتند باشگاه  پرسپولیس پیشنهاد داده و من کلاس گذاشتم و قبول نکردم و بعضی جاها هم گفتند که من خودم تماس گرفتم و درخواست کردم. باید بگویم که نه تماسی از من بوده و نه درخواستی از باشگاه. من از بچگی پرسپولیسی بودم.

* من از آقا یحیی دلخور نیستم. سلیقه فوتبالی است و من چرا باید دلخور باشم. بعد از آن ماجرا ۱۰ بار در جاهای مختلف ایشان را دیدم و حتی چندین بار در رستوران‌ها ایشان را دیدم. خیلی راحت سمت ایشان رفتم و با توجه به احترامی که برای او قائل بودم احوالپرسی کردم. من چرا باید از ایشان دلخور باشم؟ ایشان اولین نفری بود که به من در لیگ بازی داد. هیچ مشکلی وجود ندارد. سلیقه فوتبالی همین است و زمانی که ایشان را دیدم حرف فوتبالی هم نزدیم. ورزش حرفه‌ای همین است.

* وقتی از لهستان برگشتم اصلا تصور این شرایط را نمی کردم. اما وقتی روی دور بد باشید، اتفاقات بدتر سریالی برای شما شکل می‌گیرد. قبل از بازی با شاهین بوشهر آقای کالدرون به من گفتند که در این بازی حضور خواهی داشت تا شرایطت برای بازی بعدی بهتر باشد. من زمانی که تیم ۵ هیچ جلو بود به زمین رفتم. اصلا مگر می‌شود وقتی تیمت با این نتیجه جلو است اخراج شوی و آن اتفاق بیفتد! نمی دانم فشار بازی بود یا اینکه چند وقت محروم بودم. به نظرم نیاز به این تلنگر داشتم و از آن روز خودم را جمع کردم تا اتفاقات خوب برایم شکل بگیرد. همه ما به تلنگر در زندگی نیاز داریم و هر کاری قسمت و حکمتی دارد.

من از بچگی پرسپولیسی‌ام اما اینجا شعبه پرسپولیس نیست!/ از آقا یحیی دلخور نیستم/ به پرسپولیس زنگ نزدم؛ آنها مرا نخواستند/ ما را جلوی هوادار نگذارید

* لیگ ایران به شکلی شده که وقتی در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنی، این مهر حضور در این تیم‌ها باعث فشار بیشتر روی آن بازیکن می‌شود. بحث شعبه استقلال در گل گهر (فروزان، زکی پور، سهرابیان، فرشید باقری، بهنام برزای، مرتضی تبریزی) و پرسپولیس در سپاهان (فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، شایان مصلح، شهریار مغانلو) نیست . هر بازیکنی با توجه به قرارداد حرفه‌ای که بسته بیشترین تلاش را برای تیم خودش می‌کند. من خودم به شخصه نه تنها در فولاد برابر پرسپولیس بالاترین انگیزه را داشتم. مطمئن باشید سروش بهترین هم بازی‌ها را برای سپاهان داشت.

* در تیم بزرگی مثل سپاهان کسی بخواهد پول بالاتر و درشت بگیرد بالانس تیم بهم می‌ریزد و آقای ساکت هم کسی نیست از این پول‌ها به کسی بدهد.

* از سال ۹۶ از پرسپولیس طلب دارم. هر وقت باشگاه رفتم گفتند آقای احمدزاده آمد و لطف کرد و تایم داد. هر وقت باشگاه رفتم گفتند ما با مدیران قبلی فرق داریم. هر وقت رفتم گفتند دست‌تان درد نکند که به ما وقت می‌دهی. سال ۹۶ دلار چند بود؟ ماشین چند بود؟ خانه چند بود؟ هر وقت می رویم می گویند وقت بدهید.

* نیم فصل در فاصله دو ساعت مانده به نقل و انتقالات من را کنار گذاشتند. گفتم فوتبال حرفه ای است و باشگاه و مربی حق دارند. اما وقتی در آن فاصله نامه مرا دستم می‌دهید و می‌گویید به سلامت و بعد می‌گویید پولت را هم به خدا می‌دهیم؛ حداقل حرمت آن قسمی که خوردید را داشته باشید. 

* ما پول‌مان را بخواهیم وعده می‌دهند و یک مشت دروغ تحویل‌مان می‌دهند. آخرش هم می گویند حقش نیست؛ نمی دانم چه کار باید بکنم. پول اضافه نمی خواهم. گفتم تخفیف هم می دهم اما گفتند یک ماه دیگر می‌دهیم اما از آن یک ماه الان ۶ سال گذشته است.

* شما به عنوان باشگاه حرفه ای، حرفه ای برخورد می کنید و می گویید در لیست مازاد هستی و حرفه‌ای رفتار کن و برو. من می‌گویم به عنوان باشگاه حرفه‌ای پولم را هم بدهید. فقط حرفه‌ای به سود خودتان عمل نکنید.

* تا دو کلمه حرف می‌زنیم ما را جلوی هوادار می‌گذارید. دو تا کانال و پیج اینستاگرامی از طریق افرادی زده اند و سریع ما را جلوی هوادار می‌گذارند! من در زندگی‌ام از کسی نمی ترسم و همیشه حرف حق می‌زنم. 

* همیشه گفتم که برای هوادار واقعی پرسپولیس احترام قائلم و سرم را هم برای آنها جلوی توپ گذاشتم. تمام توانم را برای موفقیت تیم به کار بردم اما اینطور نباشد که با جوسازی بخواهند بازیکن را جلوی هوادار قرار دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صامت US ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    توبه عنوان بازیکن روبروی من هوادارقرارنداری.من هنوزهم دوستت دارم وبهت ایان داریم.یه قلم اشتب داشتی سرفتن به لهستان که آن هم تمام شده ورفته
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    بعد از انقلابی 57 تصمیم گرفتن که نام تاج کبیر و پرسپولیس حکومتی رو تغییر بدن. مشکل اصلی اینا تاج بود که تاج سر آسیا بود. خلاصه تصمیم بر این گرفته شد تاج کبیر به استقلال و پرسپولیس به پیروزی تغییر نام پیدا کنند. اما معلوم شد که این دروغی بوده تا سر هواداران 40 میلیونی استقلال و قهرمان 2 دوره اسیا کلاه بذارن. آخر سر بعد از سال ها نام پیروزی به پرسپولیس حکومتی تغییر نام پیدا کرد اما استقلال همان استقلال موند و به تاج تغییر نام پیدا نکرد. پس می بینیم که پرسپولیس یک تیم حکومتیه و من تعجب می کنم معنی پرسپولیس تخت جمشیده و کلمه پرسپولیس یک کلمه یونانیه. چطور کلمه پیروزی فارسی رو به پرسپولیس تغییر نام دادن اما کلمه عربی استقلال رو به تاج فارسی تغییر ندادن. چطور تاج شاه بد بود اما تخت شاه بد نبود. هواداران استقلال باید بدونن یا از این به بعد از واژه های تاج و پرسپولیس استفاده می کنیدکه باید نام تاج به استقلال برگردونده بشه یا اینکه از همان واژه های استقلال و پیروزی استفاده کنید و اجازه ندید عده ای حکومتی شما رو به سخره بگیرن. راه دیگه اینه که به جای پرسپولیس از تخت جمشید استفاده کنید که فارسیه
    • ابرام US ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      شلتاق بی حساب: ================================================================================================= با این ستاره ها زده شلتاق بی حساب ...... با طمطراق فراون ٬ حرفِ نا حساب ================================================================================================= تا چند پای وکیل و وزیر دون .........تا کی زنی تو تهمت بی حد و بی حساب ================================================================================================= عیب خودت ببین و بچسب قاچ زین رفیق .... بس کن چقدر چرتکه زنی ٬ لاف بی حساب ​
    • کتک خوران فرودگاه IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      خخخخخخخخخخخ اون کاج حقیر که پشتبانش شاه بود مرحوم حسین فکری به تلافی انحلال شاهین منحلش کرد ...درسازمان استعلام ثبت شرکتها قشنگ عیانه که کاج و کیسه دو شرکت متفاوتن .ملاک اسناد و مدارکه نه هودار
    • سهیل سنگرزاده IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      چطوری کیسه کش ؟؟؟برقراری عزیز ؟؟؟گشنه ات نیست ؟؟؟؟؟ ادای لیگ برتری ها رو در نیار دسته سه .خخخخخخخخخخخ
  • علی IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    تو مگر برای پیشرفت به باشگاه لهستانی نرفتی وبسته بودن پنجره پرسپولیس فکر نکردی .دیگر ....
  • آقا تقی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    تا وقتی باشگاهها بمعنی واقعی حرفه ای نیستند، بازیگر رفتار حرفه ای نداره، هوادار هم، همچنین چه امیدی به این فوتبال میشه داشت!؟
  • !!! IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    اتفاقا پرسپولیس شعبه2سپاهانه میلادسرلک رضااسدی رضادهقانی ازاکادمی سپاهانندمیلادسرلک13سال رضادهقانی11سال تو ردها سنی سپاهان بازی کردند رضااسدی فقط تو بزرگسالان بازی نکردمیخوام ببینم احمدزاده سروش مغانلوچقدرتوپرسپولیس سابقه دارند؟؟؟
    • مجتبی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      اکه یه تیمی بازیکنای آکادمی و جوان باشگاه دیگرو جذب کنه نمیشه شعبه ۲ تیمی که بازیکنای مازاد و مسن تیم دیگرو جذب می کنه میکن شعبه ۲
  • احمد US ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    فرشاد جان تو هر جا که باشی من بعنوان ی هوادار واقعی پرسپولیس برات آرزوی موفقیت میکنم و از ته دلم دوست دارم .
  • مهدی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    ممکنه گل گهر شعبه دوم استقلال باشه اما این پیروزی هستش که شعبه دوم سپاهان هستش سرلک، جلال، خلیل زاده، دهقانی، مسلمان و پهلئان و بادامکی و ... هم که از ذوب آهن هستند یعنی اگه تیمهای اصفهانی و تبریزی نبودن تهران تیمی نداشت جز نفت و راه آهن دست یکی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی