دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
۲ |
۰
عجایب پرسپولیس در مصاف با استقلال تاجیکستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس یا وضعیتی عجیب به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود.

تیم پرسپولیس در شرایطی سه شنبه شب به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود که نسبت به تمامی تیم‌های مرحله یک هشتم نهایی شرایط متفاوتی را دارد. با وجود اینکه پرسپولیس مقتدرترین تیم غرب آسیا بود که به یک هشتم نهایی صعود کرد اما یکی از دو صدرنشین صعود کرده به مرحله بعد است که باید مقابل یک تیم صدرنشین بازی کند.

از سوی دیگر تنها تیم صدرنشین مرحله یک هشتم نهایی که به عنوان مهمان انتخاب شد این تیم است و عجیب تر اینکه تنها دیدار این مرحله که با حضور تماشاگر برگزار می‌شود بازی پرسپولیس با استقلال تاجیکستان است و شاگردان گل محمدی تنها تیمی هستند که باید مقابل تماشاگران حریف به میدان بروند.

پرسپولیس همچنین تنها تیمی است که مجبور است بازی در چمن مصنوعی را تجربه کند این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی در زمین چمن مصنوعی را غیر حرفه ای و یکی از نکات منفی برای تیم‌های میزبان لحاظ کرده بود.

پرسپولیس در کنار دو تیم دیگر ایرانی سه تیمی هستند که لیگ داخلی آنها شروع نشده و پس از هفته‌ها بازی نکردن و عدم حضور در میادین رسمی پای به این دیدار می‌گذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ق ر IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    عجیب تر از اينکه مافیا خودی پشت این همه عجایب هست شک نکنيد پرسپولیس صریه از داخل میخورد ، فوتبال ایران کثیف تر از ان چیزی که فکرش بکنی نمونه تبصره بازیکن خارجی برای پرسپولیس
  • ناشناس IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    واسه همین بیشرفگریاست که بهش میگن «ای اف سیرک».. بابا خادم کم بود اینا تو سیرک اونجا هم پدر و پدرخونده دارن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی