نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابتلای دو نفر از اعضای کاروان به بیماری کرونا موجب شده تا مدیران و مربیان استقلال با نگرانی بیشتری اوضاع را دنبال کنند.

استقلال هنگام ترک تهران و عزیمت به امارات برای برپایی اردوی تدارکاتی خود از بابت کرونا کاملاً سفید بود و هیچ کدام از اعضای کاروان این تیم مبتلا نبودند ولی طی روزهای اقامت در دبی این جواب آزمایش علیرضا رضایی سنگربان ذخیره آبی‌پوشان و همچنین بهزاد نوشادی مربی بدنساز استقلال مثبت درآمد تا آنها روانه قرنطینه شوند:

*با توجه به تعداد زیاد ایرانیان مقیم امارات و به ویژه شهر دبی، کاملاً بدیهی است که همه روزه شاهد حضور هموطنانمان در هتل محل اقامت آبی‌پوشان برای ملاقات با چهره‌های مورد علاقه خود باشیم ولی از وقتی جواب آزمایش دو نفر از استقلالی ها مثبت اعلام شد، بازیکنان کاملاً در محدودیت قرار گرفتند. به دستور مدیران همراه تیم، استقلالی‌ها نباید به درخواست هواداران مبنی بر گرفتن عکس صنفی پاسخ مثبت بدهند و تحت هر شرایطی باید فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

*پرویز مظلومی از ابتدای اردوی استقلال در کنار آبی‌پوشان قرار دارد و به نوعی رابط مدیریت با کادر فنی محسوب می‌شود. مدیران باشگاه طی روزهای گذشته با این عضو هیئت مدیره در دوبی تماس دارند و در جریان وضعیت استقلال قرار می‌گیرند. استقلالی‌ها در حالی راهی اردو شدند که احمد مددی مدیرعامل این باشگاه به واسطه ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود.

*آخرین جلسه فنی استقلال برای رویارویی با الهلال  برگزار می شود. در این جلسه وظیفه‌های تک تک بازیکنان ثابت برای آنها تشریح می شود و پیرامون تاکتیک کلی تیم هم توضیحات دقیقی توسط مجیدی ارائه خواهد تا حرف ناگفته‌ای باقی نماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی