دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
۱ |
۱
پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی در چمن مصنوعی ضریب پاس اشتباه را کمتر خواهد کرد و به نظر می‌رسد پرسپولیس در گردش توپ بتواند نمایش خوبی داشته باشد.

پرسپولیس در فصل‌های اخیر دو بار به بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است و در هر دو بار شکست خورد. با این حال عنوان نایب قهرمانی آسیا را یدک می‌کشد و این موضوع کافی است تا تیم میزبان با  انگیزه بالایی وارد میدان شود چرا که خوب می‌داند در صورت پیروزی در این دیدار مورد تحسین زیادی واقع شد. به واقع پیروزی در برابر پرسپولیس برای تاجیک‌ها بازتاب زیادی خواهد داشت. به همین خاطر پرسپولیس اصلا و حتی ذره ای نباید استقلال را دست کم بگیرد و تصور کند چون حریف از فوتبال تاجیکستان می‌آید تیم از پیش بازنده‌ای است.

نکته دیگری که استقلال را به نتیجه این بازی خوش بین کرده است اینکه بازی‌های لیگ برتر را شروع کرده و در اوج آمادگی است اما بازی‌های لیگ برتر در ایران آغاز نشده و تیم‌ها در مسیر آماده سازی هستند. به خصوص که پرسپولیس با جدایی چندین ستاره خود مواجه شده و نفرات جدیدی را به ترکیب اضافه کرده و طبیعتا نیاز به زمان خواهد داشت تا به آمادگی لازم دست پیدا کند. همچنین بازی در چمن مصنوعی استادیوم مرکزی پایتخت بیشتر به سود استقلال تاجیکستان است تا پرسپولیس.

با همه اوصاف باید گفت پرسپولیس حالا در زمره تیم‌های باتجربه لیگ قهرمانان آسیا به شمار می رود و بارها و بارها در شرایط سخت نتیجه گرفته است. یک بار این تیم در شرایطی که پنجره تیم بسته بود تا دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفت. شاید حتی نیاز به توصیه هم به تیم پرسپولیس نباشد که نباید استقلال را دست کم بگیرد. یحیی گل محمدی و شاگردانش به خوبی می دانند بازی حذفی یک بازی سخت است و یقینا  تیمی برنده می شود که ارایه گر بازی بهتری باشد نه اینکه تیمی در گذشته عملکرد بهتری داشته است.

بازی در چمن مصنوعی ضریب پاس اشتباه را کمتر خواهد کرد و به نظر می رسد پرسپولیس در گردش توپ بتواند نمایش خوبی داشته باشد. با این توضیح که چمن مصنوعی استادیوم مرکزی پایتخت با چمن‌های مصنوعی استادیوم‌های ایران تفاوت‌های زیادی دارد و از گرانول در آن استفاده نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    پرسپولیس اولیه.این اخلال عربستان بود که دست کم گرفته. استقلال تاجیکستان بهتر از تیم ملی کشورش که نیست. تیم ملی تاجیکستان از افغانستان شکست خورده. حالا الهلال یکبار یک غلطی کرد و بازی با تاجیکستان را آسون شمرد .ضمنا گل‌های تاجیکها اصلا با برنامه نبود خیلی دفاع عربستان ارفاق مردمان پرسپولیسیم غول مطرح نود و هشتم جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی