سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
۱ |
۴
مردان قدیمی یحیی در قلب دفاع پرسپولیس مقابل استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در قلب دفاع تیمش مقابل استقلال تاجیکستان به مدافعان قدیمی سرخپوشان اعتماد می کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه هفته جاری مقابل استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند.

نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها با جدایی احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب خود نسبت به دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ ندارد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به جای کنعانی زادگان بازیکنانی همچون علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی را به خدمت گرفته است تا بتوانند درک نار سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی رقابت کنند.

بازیکنان تازه وارد پرسپولیس در خط دفاعی توانسته‌اند عملکرد مناسبی در تمرینات داشته باشند اما گل محمدی با توجه به هماهنگی و تجربه بالای سیدجلال حسینی قصد دارد همچنان از کاپیتان تیمش در کنار فرشاد فرجی استفاده کند.

گل محمدی که در میانه میدان چاره‌ای جز استفاده از بازیکنان تازه وارد همچون رضا اسدی ندارد به مدافعان فصل گذشته این تیم برای بازی با استقلال تاجیکستان اعتماد می‌کند تا آنها بتوانند بازی سرعتی و توپ‌های بند حریف را برای گلزنی خنثی کنند.

گل محمدی برای مدافعان کناری نیز برنامه ویژه ای دارد و این احتمال وجود دارد سعید آقایی در جناح چپ و سیامک نعمتی به عنوان مدافع راست بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    الله و اکبر به این همه جلال❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی