نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کریم باقری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در آخرین تمرین خود بسیار سرحال و با نشاط کار کرد تا یحیی گل محمدی به بازی با استقلال تاجیکستان امیدوارتر شود.

یکی از عناصر اصلی این تمرین کریم باقری مربی ملی پوش پرسپولیس بود. مربی تیم پرسپولیس که این روزها از اردوی تیم ملی به جمع سرخپوشان اضافه شده تا به کادر فنی کمک کند. او در تمرینات اخیر بسیار فعال نشان داده و بعضا تعجب بازیکنان را هم برانگیخته است. میزان آمادگی کریم باقری در تمرینات تیم ملی نیز مثالزدنی بود. او در تمرین آخر پرسپولیس پیش از رویارویی با استقلال تاجیکستان پا به پای بازیکنان کار کرد و توپ زد.

در همین ارتباط شنیدیم بازیکنان پرسپولیس شوخی جدیدی نیز با مربی خود راه انداخته و در بازی درون تیمی با باقری به یکدیگر می‌گفتند: روی پای آقا کریم تکل نزنید، پای تیم ملی درمیان است!" البته کریم باقری مربی بی‌حاشیه و اسمی پرسپولیس جواب این شوخی‌ها را نمی‌داد و با جدیت کار می‌کرد.

پرسپولیس در چند سال اخیر یکی از بهترین دوران تاریخ خود را تجربه کرده و تقریبا به همه افتخارات ممکن دست پیدا کرده است. دوره‌ای که با برانکو آغاز شد و با کالدرون و حالا یحیی ادامه پیدا کرده و قرمزها هنوز پس از چهار قهرمانی پیاپی و دو فینال آسیا در شرایط خوبی به سر می‌برند و تغییرات هم نتوانسته مانع این موضوع شود. در این بین از عوامل مختلفی برای موفقیت‌های سریالی سرخپوشان نام برده شده اما نقش یک عامل با وجود تاثیر زیادش نادیده گرفته شده و آن هم حضور کریم باقری در کادرفنی پرسپولیس است.

آقاکریم قرمزها در تمام این سال‌ها عضو ثابت کادرفنی پرسپولیس بوده و بدون هیچ چشم‌داشتی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است. نقش کریم باقری در پرسپولیس آن‌قدر زیاد است که وقتی شایعه جدایی او و حضورش در کادرفنی تیم ملی مطرح شد پرسپولیسی‌ها شدیدا نگران شدند و تلاش کردند او را حفظ کنند. یحیی گل محمدی نیز به ارزش‌های کریم باقری واقف بوده و از باشگاه خواست قراردادش تمدید شود.

همچنین باید به دراگان اسکوچیچ سرمربی موفق فعلی تیم ملی اشاره کرد که به تازگی با اشاره به نقش پررنگ اسطوره فوتبال ایران در کنار خودش گفت: تا زمانی که من هستم کریم باقری هم هست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    کریم باقری بواسطه حضور در بوندس لیگا و لیگ برتر انگلیس که هر چند کوتاه مدت بود ولی تجربه گرانبهایی داره و در واقع یه تمرین دهنده تمام عیار محسوب میشه در عین حال که خودش می‌تونه سرمربی باشه به نقشی که داره راضی هست و بخاطر همین نقش مهمی در باشگاهش و تیم ملی داره
  • طه IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    فدای کریم باتعصب و بازیکنان غیرتمندارتش سرخمان. موفقیت شما آرزویماست. دوستتان داریم جنگنده و غیور و مقتدر تا آخرین لحظه بازی کنید. همچنان بی حاشیه و با مودت و وحدت باشید.
  • فرهاد IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    5 قهرمانی پیاپی عزیزم نه 4 تا ، لطفا دقت کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی