چرا دانشگر به دبی رفت؟/ ستاره دیگر استقلال را عفو می‌کردید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد دانشگر که صحبت از فسخ قرارداد او با استقلال بود در نهایت به دبی رفت.

محمد دانشگر مثل ملی‌پوشان استقلال به طور جداگانه به دبی رفت تا به اردوی استقلال اضافه شود اما مجیدی یک دقیقه هم از وجود او استفاده نکرد.

حالا سوال اینجاست که اگر قرار بود این بازیکن اصلاً بازی نکند چرا جداگانه راهی دبی شد؟ آیا اگر قرار بود قلم عفو روی اعمال بازیکنی کشیده شود، بهتر نبود حداقل برای این بازی فرشید اسماعیلی در لیست استقلال قرار می‌گرفت؟

استقلالی‌ها برای بازی با الهلال مدافع داشتند اما کمبود هافبک بازیساز کاملاً در این تیم مشهود بود و رضاوند یک بار دیگر نشان داد که بازیکن بازی‌های بزرگ و مهم نیست.

البته مجیدی حق دارد به هر بازیکنی بازی بدهد و هر بازیکن دیگری را روی نیمکت بنشاند اما هواداران استقلال واقعا دلیل سفر دانشگر به دبی را متوجه نشدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرمان RO ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    چون هیچ دفاع ذخیره ای نداشت و رفتنش منطقی بود
    • حسین IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      مجیدی با اینکارش میخواد مدیریت رو مقابل هوادار قرار بده . در لیست اول گفته این بازیکنان رو نمیخواد ولی وقتی ریگی و بقبه رفتن سریع گفته میخوادشون ومددی هم نتونسته جذبشون کنه و حالا هوادار فکر میکنه که مددی و مدیریت عمدا کم کاری کردن
  • شرور IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    وقتی هیچ درکی از فوتبال ندارید لطفا ساکت بشید،،، 11 نفر ثابت هستند و 18 نفر جز لیست بازی بستگی به شرایط بازی داره که کی تعویض بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی