نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مهدی مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همان طور که در خبرها خواندید یکی از بازیکنانی که به اردوی تیم زیر ۲۳ سال های ایران دعوت شده است ۲۵ سال سن دارد!

واقعیت این است که مهدی مهدوی کیا در بدو ورود به تهران از فدراسیون فوتبال اسامی تیم ملی جوانان در اردوی قبلی و هم چنین بازیکنانی که فصل گذشته در لیگ برتر و لیگ یک بازی کرده اند را تقاضا کرد که به اشتباه نام امیر محمد منصف بازیکن تیم رایکا جز بازیکنان متولد ۱۳۷۷.۱۰.۱۱ لیست شد و این موجب شد به خاطر نمایش خوبی که در بازی های فصل قبل رایکا در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور داشت به اردوی تیم امید دعوت شود.

در حالی که این بازیکن متولد ۱۳۷۵ است و به همین خاطر در اردوی تیم امید حاضر نخواهد شد. مهدی مهدوی کیا دیروز اسامی ۶۶ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم امید در سه مرحله لیست کرد که بر اساس خبرهای رسیده علیرضا ابراهیمی بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر که اتفاقا فصل گذشته جز بازیکنان خوب لیگ یک بوده به دلیل عمل کتف قادر به حضور در ا دوی تیم امید نیست و امیر محمد منصف هم از نظر شرایط سنی نمی تواند در اردوی تیم امید حاضر شود.

گفتنی است به جای این دو بازیکن، بازیکن جدیدی به اردوی تیم امید دعوت  نمی شود به این خاطر که مهدی مهدوی کیا فرصتی برای ارزیابی بازیکنان بیشتری ندارد و او باید تا ۵ مهر نام ۵۰ بازیکن را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا لیست کند.

مسابقات تیم امید در روزهای ۳-۶ و ۹ آبان در برابر تیم های نپال – لبنان و تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پارت دو م :کیا و صغر سن IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    واقعا این دشمنی ها با کیا چه وقتی تموم میشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی