نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تیم ملی فوتسال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اولین گام جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱، ایران موفق شد صربستان را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش‌رو بردارد.

 تیم ملی فوتسال ایران در اولین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی فوتسال را ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه دیشب مقابل صربستان برگزار کرد و به پیروزی رسید.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی برای این بازی علیرضا صمیمی، حمید احمدی، اصغر حسن‌زاده، مسلم اولاد قباد و مهدی جاوید را در ترکیب ابتدایی قرار داده بود. تیم ایران بازی را شروع کرد و در دقیقه ۴ توسط حمید احمدی و فرهاد فخیم به دو گل رسید اما در ادامه بیشتر به اداره بازی پرداخت تا اینکه در دقیقه ۱۱ حمید احمدی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا کار تیم ملی ایران برای بالا بردن شمار گل‌های زده خود سخت شود. در ادامه تمرکز بازیکنان تا حدودی پایین آمد. در دقایق پایانی صربستان برای زدن گل فشار آورد و توانست در دقیقه ۱۸ به گل اول برسد تا نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود ایران خاتمه یابد.

در نیمه دوم بازی نزدیک و پر فشار دنبال شد که مثل نیمه اول علیرضا صمیمی چندین بار دروازه ایران را نجات داد. در دقایق پایانی تجربه احمد اسماعیل پور با گل سوم ایران همراه شد.پس از گل صربستان پاور پلی کرد که توانست به گل دوم برسد. در ادامه اخراج بازیکن صربستان در لحظات پایانی کار را تمام کرد تا ایران با وجود نمایش نه چندان خوب، بازی دشوار اول خود را با برتری ۳ بر ۲ به پایان برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی