جذاب‌ترین و سخت‌ترین تقابل ممکن برای پرسپولیس در یک چهارم نهایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ظهر جمعه برگزار می‌شود.

 این قرعه است که حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مشخص می‌کند و طبعاً از حالا نمی‌توان نام این حریف را به طور دقیق اعلام کرد اما مسلماً اگر پرسپولیس به الهلال برخورد کند، شاهد یک فینال زودرس و یک بازی فوق العاده جذاب و مهیج خواهیم بود.

پرسپولیس و الهلال بارها و بارها با هم بازی کرده اند ولی مسلما جدال دو تیم باز هم برای فوتبال دوستان جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. به خصوص حالا که الهلال استقلال را حذف کرده و دیگر تیم پرطرفدار ایرانی می تواند انتقام شکست نماینده کشورمان را بگیرد.

از طرفی الهلال مقابل استقلال تیم ضربه پذیری نشان داد و شاید اگر شرایط استقلال بهتر بود می توانست از سد این حریف نامدار عبور کند اما حالا باید به انتظار بنشینیم و ببینیم قرعه چه سرنوشتی را برای پرسپولیس رقم می زند.

آیا پرسپولیس به شاگردان ژاردیم برخورد می‌کند و یا سرنوشت دیگری برای این تیم رقم خواهد خورد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج دوستاره IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    انتقام 4تایی که خودتون خوردین رو بگیرید استقلال با الهلال تعداد بردهاشون تازه برابر شده ضمنا اگه تیم بابامسعود استقلال رو شخم نمیزدند ب راحتی الهلال رو میبرد تیم تاجیکی ضعیفتر از لیگ یک خودمون بود وشما باچاشنی شانس بردینش صحبت از بزرگان نکنید
  • کیسه حکومتی IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ما پرسپولیسی ها استقلال تاجیکستانی که اونا بهش ۴ به ۱ باختن رو ۱ هیچ زدیم دو هیچ الهلال رو می بریم
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    به عنوان یه پرسپولیسی حاضرم انتقام استقلال بگیریم ولی مطعنم اگه بخوریم به الهلال استقلالیا واسمون آرزوی باخت میکنن
  • سعید مادریدیستا IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    یعنی واقعا مملکت انقد به خواری و خفت افتاده که نمیتونه واسه لیگ برتر فوتبال مملکت که کلا توی ۱۵ تا ورزشگاه برگزار میشه VAR تهیه کنه!!!؟؟ حالا هزینهء لفت و لیس و دلالی و فاکتور سازی های مدیرا و مسئولا هم حساب کنیم به جای ۲۵ هزار دلار دو برابر بگیم ۵۰ هزار دلار با هزینهء نصب هم باز با لفت ولیس و فاکتور سازی بگو ۲۰ هزار دلار جمعا ۷۰ هزار دلار میشه که واسه ۱۵ تا ورزشگاه میشه یک میلیون و ۵۰ هزار دلار،اگه دلار جهانگیری هم نه آزاد ۳۰هزارتومنی حساب کنیم میشه ۳۱ میلیارد و پونصد، میشه چند درصد درآمد صدا و سیما از تبلیغات فوتبال داخلی، به قول خودشون بین ۴ تا ۲۰ هزار میلیارد درآمد صدا و سیما از یک سال لیگ فوتباله، شما اگه ۳هزار میلیاردم حسابش کنی هزینهء VAR میشه یک درصد اون پول، ننگ برشمایی که اینطوری مملکت و ملت رو استعمار و استثمار کردید و تمام منابع و بودجه ش رو تاراج میکنید،
  • بهنام IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    به عنوان یه پرسپولیسی میگم که استقلال چوب مدیریت خودش رو خورد. وگرنه خیلی هم از الهلال ضعیف تر نبود و اگر قائدی و ریگی بودن میتونست بیاد بالا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی