چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
۵ |
۴
حریف دلخواه هواداران پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران پرسپولیس دوست دارند در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا با الوحده بازی کنند.

پرسپولیس توانست با تک گل زیبای مهدی ترابی تیم استقلال تاجیکستان را در حضور تماشاگران‌شان و در شرایطی که چمن مصنوعی ورزشگاه مرکزی تاجیکستان کار را برای سرخ‌ها سخت کرده بود شکست دهد و مانند سال گذشته به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا صعود کنند.

سرخ‌ها باید برای برگزاری بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عربستان سفر کنند.

النصر با پیروزی مقابل تراکتور مانند پرسپولیس به مرحله یک چهارم صعود کرد. الهلال هم با شکست استقلال صعود خود را قطعی کرده بود. الوحده امارات نیز در ضربات پنالتی الشارجه امارات را شکست داد تا آخرین تیم راه یافته باشد.

با توجه به برتری النصر قرعه ایده‌آل برای یحیی و تیمش رو در رو شدن دو رقیب سنتی و همیشگی یعنی النصر و الهلال و مصاف پرسپولیس با تیمی اماراتی است.

دو تیم عربستانی شرایط بسیار خوبی از لحاظ مهره و آمادگی دارند و رو به رو شدن با آنها می‌تواند کار صعود به نیمه نهایی را دشوارتر کند.

از طرف دیگر سرخ‌ها در دو سال اخیر در مراحل گروهی مقابل الوحده پیروزی‌های خوبی به دست آورده و قرعه ایده آل در این مرحله می‌تواند مصاف با این تیم باشد.

هواداران پرسپولیس هم در فضای مجازی نظرسنجی گذاشتند تا حریف محبوبشان در مرحله بعد را انتخاب کنند. در این نظرسنجی غیررسمی، الوحده امارات بیشترین رای را به خودش اختصاص داد. بنابراین هواداران پرسپولیس دوست دارند با این تیم در دور بعد روبرو شوند.

پرسپولیسی ها معتقدند تیم محبوبشان راحت تر می تواند الوحده را شکست دهد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

 قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا جمعه برگزار خواهد شد و تیم ها حریفان خود را خواهند شناخت.

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی ۲۴ و ۲۷ مهر در عربستان برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس آریایی DE ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    با اینکه قلبا دوست دارم پرسپولیس تو قرعه بخوره به الوحده (چیزی که تاسیون به هیچ عنوان دوست ندارن)، ولی حس ششمم بهم میگه پرسپولیس میخوره به النصر. ولی خب چندان فرقی هم نداره. اگه تو یک‌چهارم هم نخوریم به تیمای سعودی، تو نیمه‌نهایی (در صورت صعود) قطعا با یه تیم عربستانی بازی میکنیم. یعنی آخرش به پُست یکیشون میخوریم
  • ابرام سیبیل IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    لنگیا از الهلال وحشت دارن کاش به همینا بخورن تا سوراخ سوراخ بشند
    • شقو IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      عزیز من تیمی که میخواد قهرمان بشه براش فرقی نداره با چه تیمی بازی کنه چه الهلال باشه چه النصر چه الوحده هر چی باشه مهم انگیزه خودباوری و توان پرسپولیس هست که میتونه هر تیمی رو شکست بده با احترام من دوست داشتم تیم استقلال هم پیروز بشه هم تراکتور ولی اون بالانس لازم رو نداشتن توی بازی لطفا احساسی حرف نزنید کمی منطق هم خوبه
  • علی US ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    فرقی نداره باید همه رو برد تا قهرمان بشی
  • ناشناس IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    نه الشارجه آسان تره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی