چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
۲ |
۵
پرسپولیس نگران داوری بازی با تیم‌های عربستانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا جمعه در مالزی برگزار می‌شود.

بازیکنان این تیم ترجیح می‌دهند تیم‌شان با الوحده امارات بازی کند و دلیل این مسئله هم میزبانی عربستان و مسائل مربوط به داوری است که می‌تواند به سود تیم‌های الهلال و النصر باشد.

النصر عربستان از پرسپولیس زخم خورده و الوحده هم یک بار در مرحله گروهی به پرسپولیس باخت. هرچند که در بازی دوم یک بر صفر نماینده کشورمان را شکست داد. از طرفی بازی پرسپولیس و الهلال می‌تواند یک دیدار انتقامی برای فوتبال ایران باشد اما به هر حال یحیی و پرسپولیسی‌ها ترجیح می‌دهند در مرحله یک‌چهارم نهایی با الوحده امارات بازی کنند.

چراکه تیم‌های عربستانی از مزیت بزرگ میزبانی برخوردارند و برای حذف کردن پرسپولیس دست به هر کاری می‌زنند. پرسپولیسی‌ها می‌گویند بهترین حالت این است که مابا الوحده بازی کنیم و تیم‌های عربستانی هم با هم پیکار کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیام IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    واقعا نامردی در حق تیم های ایرانی عربستان به راحتی میزبانی در لیگ آسیا بدست میاره تنها کشوری که از میزبانی نمی تونه استفاده کنه ایران هست حتی تاجیکستان از میزبانی استفاده کرد حداقل بازی های یک چهارم نیمه نهایی در کشور بی طرف مثل قطر می انداختند حق تیم پرسپولیس خورده نمی شد امیدوارم داور این بازی،ها بهترین داوران آسیا غیر عربی باشه تا حق پرسپولیس خورده نشه
  • Omid US ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    perspolis sartar az hasr 3 in tymha hast, nabayad intoury fekher konad bayad har 3 in tymha ra dar zamineh keshvareshan bebarad, onvaghat mitavand ghahremaneh Asia shavad, Goel Mohamady tazegyha asaby va varedeh hashyeh shodeh, in neshan az bi tajrobegey va bisavady hast, kesy ke nadanad chekar bayad bekonad asaby mishavad, bazy ba Esteghlal cheghadr be davary eteraz kard, dar souraty ke Esteghlal yek teameh rahathy boud

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی