عجیب اما واقعی؛ احتمال لغو انتقال یک ستاره به استقلال/ با مجیدی عکس هم انداخته بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل استقلال با اشاره به مصدومیت ابوالفضل جلالی گفت که شاید انتقال این بازیکن به استقلال صورت نگیرد.

ابوالفضل جلالی بازیکن سایپا و پدیده لیگ برتر که سابقه دعوت به تیم ملی را نیز دارد یکی از اهداف نقل و انتقالاتی فرهاد مجیدی بود که با توجه به حضور در تمرین استقلال همه انتقال او به استقلال را تمام شده می‌دانستند اما احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه «ورزشگاه» با اشاره به مصدومیت این بازیکن گفت: ممکن است انتقال او به استقلال لغو شود.

مددی با تاکید بر این‌که جلالی عمل جراحی کرده است ادامه داد: اگر باشگاه سایپا درباره میزان رضایتنامه ایشان با ما راه نیاید، ممکن است توافق‌مان بر هم نخورد. ما منتظر هستیم که باشگاه سایپا با مبلغ پیشنهادی ما موافقت کند.

وی تاکید کرد: مبلغ پیشنهادی سایپا که مورد موافقت قرار گرفته بود مربوط به قبل از اثبات مصدومیت این بازیکن بود. باشگاه ساپیا در این زمینه پنهان کاری کرده و باید پاسخگو باشد.

جلالی با پرداخت پول رضایت‌نامه به استقلال منتقل شده و با توجه به مصدومیت فتق ورزشی، احتمالا در کمتر از دو هفته دیگر آماده حضور در زمین خواهد بود اما مددی طوری صحبت کرد که اگر مصدومیت او ادامه داشته باشد، استقلال بی‌خیال ثبت قرارداد وی به عنوان بازیکن خواهد شد. باید منتظر واکنش جلالی و مدیر برنامه‌اش به این صحبت‌ها بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • araz IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    حالا کی خلاف کرده؟پرسپولیس و آل کثیر یا کیسه با جلالی که با بازیکنی که ثبت نکرده رفته تو آسیا بازی کرده؟جالبتر ازون هم معلوم شد کی سر خود رفته برا دلالی با شیخ اماراتی برا فروش قایدی صحبت کرده؟کجای دنیا سرمربی یه تیم تیمش رو ول میکنه اونم سر خود که بره بهترین بازیکنش رو بفروشه و بعد به دروغ بگه برا استراحت رفتم و راضی به فروش نیستم و ازین حرفها
  • شرور IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    ستاره؟ به عنوان کسی که سی ساله با فوتبال زندگی میکنم میگم درصد قابل توجهی از حاشیه های فوتبال بخاطر رسانه ها بوده و هست که الان با گسترش فضای مجازی خیلی بیشتر شده،،، وقتی حاشیه باشه مسلما پیشرفت فنی و زیرساختی اتفاق نمیفته
  • masoudkarami IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    ایشون کمک مربی و کمک سرپرست هستن آدم بزرگیه این کمک مربی و کمک سر‌پرست
  • انا IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    فقط شکم کمک سرپرستو خخخخخ
  • Esteghlal IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    لعنت بهت مددی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی