نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶
۰ |
۰
تیم کشتی استقلال
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم کشتی استقلال گفت بعید است آنها با نام استقلال بتوانند در لیگ آینده شرکت کنند، اما اگر اسپانسر مطمئنی پیدا کنند در مسابقات تیم خواهند داشت.

مسعود نصیری درمورد اینکه آیا حضور استقلال در لیگ فصل آینده کشتی آزاد قطعی است، اظهار داشت: فکر نکنم استقلال باشد. امسال یک مقدار در بحث بودجه‌ای که باید آن شرکت تأمین می‌کرد به مشکل خوردیم، شرکتی که مجزا از باشگاه استقلال بوده و از برند باشگاه استفاده می‌کرد. فعلاً قرار بر این است در هفته آینده جواب بدهند. البته احتمال اینکه استقلال تیم بدهد، خیلی کم است. پول که نباشد نمی‌شود کاری کرد.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود مسئولان استقلال به دنبال تیم جمع کردن هستند، گفت: تیم به نام استقلال نیست. یکی دو تا شرکت دیگر هستند که پیشنهاد داده‌اند. اگر بودجه مناسبی باشد با نام دیگری در مسابقات شرکت خواهیم کرد. وضعیت بودجه خیلی مهم است. من نمی‌توانم مثل دیگران تیم بدهم.

نصیری یادآور شد: ما تنها تیمی بودیم که به موقع پول دادیم و تسویه حساب کردیم، اما از خیلی تیم‌ها کلی بدهی و بدقولی باقی ماند. آن دو سه نفری هم که با آنها تسویه نکردیم بحث انضباطی داشتند، اما باقی نفرات پول‌شان را طبق قرارداد و سر وقت دریافت کردند.

مدیر تیم کشتی استقلال در خاتمه گفت: خودم در زمینه قرارداد آدم مقیدی هستم. اگر اسپانسر خوبی داشته باشیم تیم می‌دهیم. با این حال فکر می‌کنم همه چیز هفته آینده مشخص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی