فرهاد مجیدی شب‌ها در اردوی دبی نبوده!/ زالوی استقلال را برکنار کنید/ تا وقتی تیم هیولای درون دارد قهرمان نمی‌شود/ ارتش فحاش همه را ترسانده است
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

سرمربی پیشین استقلال گفت:شنیده‌ام هم سرمربی و هم خیلی از بازیکنان در اردوی دبی نظم نداشتند و شب‌ها آزاد بودند که بروند و بیایند.

محمود فکری در خصوص شکست استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال برای این بازی از قبل ترسیده و از پیش باخته بود. همان پیج‌هایی که توسط آقایان ما را زدند با دست خودشان، خودشان را زدند. الهلال را بزرگ کردند تا فضا را برای فرار رو به جلو آماده کنند که اگر باختند،‌ بگویند این تیم بازیکنان میلیون دلاری داشته و باید به آن می‌باختیم!

بازیکنان استقلال در زمین متوجه شدند الهلال غول نیست

وی تصریح کرد: با این حال بازیکنان در بازی تازه متوجه شدند الهلال آن غولی که ساخته شده بود نیست. با همان ترسی هم که بازی می‌کردند چه در نیمه اول و چه بعد از اینکه دو گل خوردند موقعیت ساختند ولی به هر حال دیر شده بود. آمادگی ذهنی، شجاعت و نترس بودن باید از قبل به وجود می‌آمد.

هافبک اسبق استقلال با اشاره به کیفیت الهلال عربستان گفت: الهلال در حد و اندازه‌ای نبود که استقلال از آن بترسد. استقلال هم یکی از بهترین تیم‌های آسیا است. دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی دارد. تیمی نیست که بخواهد دست و پا بسته باشد. مطمئنا الهلال هم از نام استقلال می‌ترسید اما فضایی که خودی‌ها برای استقلال درست کرده بودند، برای الهلال در عربستان درست نشده بود.

وی افزود: در بازی‌ای که می‌توانستیم حتی برنده بیرون بیاییم، این اتفاق افتاد. بازیکنان تیم هم بعد از بازی گفتند آن طور که الهلال را بزرگ کرده بودند، نبود. متأسفانه آدم‌های خودشان جوی به راه انداختند و می‌خواستند مردم را برای باختن آماده کنند که تاوان سنگینی داشت.

شنیدم سرمربی شب‌ها در اردو نبود

فکری اضافه کرد: غیر از این مسائل امیدوارم چیزهایی که شنیدم صحت نداشته باشد. در حالی که فکر نمی‌کنم شنیده‌های من دروغ یا غلط باشد. شنیدم که هم سرمربی و هم خیلی از بازیکنان در اردو نظمی نداشتند. شب‌ها آزاد بودند که بروند و بیایند. تیمی که برای چنین بازی مهمی می‌خواهد آماده شود و چند روز زودتر به اردو رفته باید از همه لحاظ در قرنطینه باشد و از نظر ذهنی، روحی و جسمی آماده شود. من حتی از درون تیم شنیدم که سرمربی شب‌ها در اردو نبود. بازیکنان هم آن طور که باید کنترل نشدند شاید گفتند ما که می‌بازیم، حداقل زیاد غصه نخوریم!

ارتش‌شان در هرجایی بتواند بی شرمانه فحاشی می‌کند حتی در فرودگاه

وی با اشاره به برخورد زشت و زننده برخی با پرویز مظلومی در فرودگاه عنوان کرد: رفتارهای بیشرمانه، گستاخانه و دور از اخلاق و انسانیت را در فرودگاه دیدیم. خیلی وقیحانه رفتارهایی را انجام می‌دهند که در طول تاریخ استقلال ندیده‌ایم. در چشم پیشکسوت به او بی‌احترامی می‌کنند. در حالی که جوابگوی این باخت‌ها باید کادر فنی باشد نه عضو هیات مدیره. چون مظلومی گفت ما به حرف کسی گوش نمی‌کنیم و خودمان برای باشگاه تصمیم می‌گیریم، شاید به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد.  ارتش فحاش‌شان در فضای مجازی، مقابل باشگاه، در فرودگاه، در تمرین و هر جایی که بتوانند دسترسی پیدا کنند، می‌آیند و اینقدر بیشرمانه توهین می‌کنند.

آقایانِ پیشکسوت! تا کِی می خواهید سکوت کنید؟

کاپیتان اسبق استقلال در انتقاد از رفتار منفعلانه پیشکسوتان این تیم اظهار داشت: من واقعا از سکوت پیشکسوتان استقلال متاسف و ناراحتم. چطور سکوت می‌کنند؟ پرویز مظلومی یک روز بازیکن این تیم بوده، یک روز مربی و سرمربی، یک روز سرپرست و الان هم به عنوان عضو هیات مدیره کار می‌کند. هر کدام از پیشکسوتان ممکن است روزی برگردند و در استقلال جایگاهی پیدا کنند. آیا دوست دارند وقتی به آنها بی‌احترامی می‌شود همه استقلالی‌ها سکوت کنند؟ تا کی می‌خواهید سکوت کنید و حرفی نزنید؟

استقلال گرفتار یک زالو شده اما پیشکسوتان سکوت می‌کنند

فکری افزود: آیا این گستاخی‌ها زمان امیر قلعه‌نویی یا خود مظلومی یا منصوریان، مرفاوی، مربی‌های خارجی و حتی خود من دیده می‌شد؟ الان بیشرمانه می‌تازند و به هر شکلی فحاشی می‌کنند. کسی هم جلودارشان نیست. استقلال گرفتار زالویی شده که همه استقلالی‌ها باید دست به دست هم بدهند و آن را از کار برکنار کنند.

به خاطر قهر آقایان یک قهرمانی را از دست دادیم

سرمربی پیشین استقلال تصریح کرد: یک تیم چقدر باید نتیجه نگیرد؟ سال قبل به خاطر قهر کردن آقایان یک قهرمانی را از دست دادیم. امسال هم از قهرمانی دور ماندیم. چقدر باید به این آدم‌ها فرصت داده شود؟ اینکه همه طرفداران و پیشکسوتان سکوت می‌کنند و منتظرند اوضاع و احوال تیمشان درست شود و قهرمانی بیاورد، شدنی نیست.

در زمان حضورم در استقلال همه کارشناس شده بودند

وی خاطرنشان کرد: اگر در اردوی تیم رقیب آرامش و شجاعت وجود دارد، به خاطر این است که خیلی چیزها را تحمل کردند و الان به آرامش رسیده‌اند که یکدلی و اتحاد منطقی وجود دارد. زمان خود من همه انتقاد می‌کردند، همه کارشناس و دلسوز استقلال شده بودند، الان چرا سکوت می‌کنند؟ فقط از ترس اینکه فحش نخورند؟ الان هم زمانی است که استقلال گرفتار یک معضل بزرگ شده و همه باید کمک کنند تا این تیم نجات پیدا کند. استقلال را غصب و تسخیر کرده‌اند، باید نجاتش بدهیم.

استقلال غصب شده و تیم را با فحاشی در اختیار گرفته اند

فکری تاکید کرد: ملکیان یکی دو مصاحبه‌ کرده و دوباره همین زامبی‌ها شروع به فحاشی کردند! مگر هیات مدیره قدرت تصمیم‌گیری ندارد؟ هر پیشکسوتی صحبت کرده علیه او فحاشی کردند، این یعنی استقلال غصب شده و این تیم را با فحاشی‌ها در اختیار خودشان گرفته‌اند. همه را با این روش می‌ترسانند و به این ترتیب استقلال درست شدنی نیست.

مردم و طرفداران واقعی هم وقتی ما را می‌بینند، مطالبه‌گر می‌شوند که چرا استقلال چنین شرایطی دارد. اگر می‌خواهیم استقلال این طور نباشد، همه باید کمک کنیم، سکوت استقلالی‌ها معنا ندارد. نمی‌دانم چرا همه سکوت کرده‌اند که آقایان هر کاری می‌خواهند انجام بدهند. همه از پشت پرده کارهایی که با من کردند اطلاع دارند. الان هم اگر بخواهند با مربی جدیدی صحبت کنند، می‌گوید ممکن است همان بلایی که سر فکری آوردند سر ما هم بیاورند. حتما کارهایی شده که می‌گویند، اما متأسفانه لب‌ها را دوخته‌اند و کاری نمی‌کنند.

برخی پیشکسوتان از فحش خوردن می ترسند

فکری تصریح کرد: عده‌ای از پیشکسوتان به خاطر ترس از فحش خوردن چیزی نمی‌گویند، عده‌ای به خاطر از دست ندادن فالوئر و عده‌ای هم به خاطر اینکه دوست دارند چند بچه به آنها ماشاءالله ماشاءالله بگویند. با این شرایط چطور منتظریم استقلال قهرمان لیگ یا جام حذفی یا آسیا شود؟‌ وقتی تیم هیولای درون داشته باشد، نمی‌تواند قهرمانی به دست بیاورد. هر بار هم یک بهانه و یک مقصر می‌آورند، نمی‌دانم استقلالی‌ها تا به کی می‌خواهند گول این حرف‌های بچگانه را بخورند؟

مگر نفت مسجد سلیمان استقلال و پرسپولیس است؟

سرمربی پیشین نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه پس از تمدید قرارداد قطع همکاری شد و پور موسوی را به عنوان سرمربی جدید این تیم نفتی اعلام کردند، گفت: در جلسه‌ای حاضر شدیم و بندهایی را مطرح کردند، یکی دو نفر از بزرگان فوتبال و همچنین شرکت نفت هم در این جلسه حضور داشتند. همان دو عضو شرکت نفت خودشان گفتند اگر می‌خواهید این بندها را اضافه کنید، بندهایی را هم بگذارید که دو طرفه باشد. مگر استقلال یا پرسپولیس یا سپاهان است که سه باخت پیاپی ندهد؟

به مسئولان نفت گفتم شما من را نمی خواهید

وی اضافه کرد: مگر مسائل مالی‌تان همیشه منظم است یا پشتیبانی دارید که چنین بندهایی می‌خواهید قرار بدهید؟ 22 امتیاز در نیم فصل گرفتن، یعنی تیم چهارم یا پنجم جدول، من به آنها گفتم شما من را نمی‌خواهید. بعد از آن هم مشخص شد با پورموسوی هماهنگ کرده بودند. تا ساعت 4 و 5 که ما در جلسه بودیم، بعد دیدیم همان شب عکس انداختند و منتشر کردند؛ یعنی نشسته بودند و مذاکره کرده بودند. همه کارها را انجام دادند، حتی با محمد طیبی هم هماهنگ کرده بودند. او به تهران آمده بود و قرارداد بستند. مشخص بود که کارها را از قبل چیده بودند.

مدیر حقوقی نفت دوست دارد هر سال تیم را خودش ببندد

فکری در خصوص مشکلاتی که بین پورموسوی و نفت مسجدسلیمان به وجود آمد، گفت:‌ من را با این بندها فراری دادند، شنیدم پورموسوی هم لیستی داده بود، با نفرات مورد نظر او صحبت می‌کردند و با مبالغ پایین آنها را فراری می‌دادند و نفرات خودشان را ظاهرا جذب می‌کردند. مدیرحقوقی باشگاه که در مذاکرات حضور دارد، دوست دارد هر سال خودش تیم را ببندد. در جلسه‌ای که حضور داشتیم می‌گفت به جان مادرم نمی‌خواهم باشم. اینجا اوضاع خوبی ندارد. بعد هم جلسه را بهم زدند و رفتند، اما شب دیدیم در عکس با پورموسوی و طیبی حضور دارد.

یک نفر من را فراری داد اما خودش ماند

وی تصریح کرد: بعد از بازی با آلومینیوم با هم از اراک برگشتیم، می‌گفت من دیگر آنجا نیستم، خودم چند بار به او زنگ زدم و گفتم شما بچه مسجد سلیمان هستید، بیا و کمک کن. گفت؛ نه، من دیگر نیستم. این تیم شکل ندارد، پولم را ندادند و... در همان جلسه هم چند بار بلند شد، می‌گفت جلسه دارم و می‌خواهم بروم که باعث شد با او تند صحبت کنم. چه اتفاقی افتاد که وقتی من را فراری داد همه چیز خوب شد و خودش در همه جلسات بود.

فعلا می خواهم استراحت کنم

مربی فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا در فصل جدید به فعالیتش ادامه می‌دهد، گفت: تیم‌های لیگ برتری مربیان‌شان را گرفته‌اند. از زمانی که بازی‌ها تمام شد، خیلی از تیم‌های لیگ یکی که برنامه صعود، تشکیلات، سازماندهی و ساختار خیلی قوی داشتند، با من صحبت کردند اما گفتم فعلا با توجه به اتفاقاتی که برایم چه در استقلال و چه در نفت مسجدسلیمان افتاد کمی استراحت کنم، تا ببینم در آینده خدا چه می‌خواهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نوری IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    فکری اصلا نباید به برگشت به استقلال فکر کنه! هر چند بد جور زیر پاشو خالی کردن. اما معلوم نیس هوادارای مجیدی از کدوم کارنامه مجیدی دفاع میکنن؟ هم لیگ رو از دست دادیم، هم حذفی، هم آسیا . استقلال یه تیم معمولی نیس که اینقدر راحت جام از دست بده و بگیم باید به مربیش فرصت داد! آخه فرصت تا کی . همین اندازه فرصت نکونام داشت ولی حداقل حذفی رو گرفت
    • هوادار تاج IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      چه فرصتی به فرهاد دادید ؟ تیم رو که محمود جونتون بسته بود؟؟؟ خیلی از طرفدارا بی معرفت شدن .. فرهاد تنها کسی هست که دلش برا تیم میسوزه و از جیب هزینه میکنه .. پارسال وقتی رفت یک قرون نگرفت و رفت .امسال هم گفته من هر وقت برم هیچ پولی نمیگیرم .. فکری رو یادتون رفت؟؟؟ تا قرون آخر قراردادشو گرفت .... این و بدونید فقط و فقط اسپانسر باشگاه های وب هست که با دستور مستقیم شخص آذری جهرمی میخوان سرمربی رو عوض کنند ..مددی و ملکیان نوچه بله قربان گو همین ها هستن
    • کیسه مافیا ورزش US ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      سلطان محمود محبوب قلب ما هواداران پرسپولیس هستی . به صحبت هایت ادامه بده قهرمان
    • امیر تاجی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      زنده باد محمود فکری#مجیدی حیاء کن استقلال رو رها کن
    • امید IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      کارنامه برو ببین چندتا بازی رو از چندتا بازی برده برو ببین قولهای اسیا رو با بازیکنهای قبلیش چطور برد ببین تو چه اوضاعی تیم رو تحویل گرفته حداقل یک فصل کامل دستش باشه مگر ۹ ساله بهترین مربیان اروپایی رو اوردیم چی گیرمون اومد پس دهنتون رو ببندین لطفا بزارین همین مربی که پول هم براش مهم نیست کارشو انجام بده
    • کیسه مافیا ورزش DE ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      محمود فکری در مصاحبه با اخبار؛ باشگاه ایراد دارد و کسی حرف نمیزند از ترس فحاشی ها و خط گیری ها پشت پرده ی استقلال یه باند مافیایی وجود داره و یه باند مافیایی پشت این باشگاهه همه دارن گول میخورن به اسم استقلال دارن دلالی میکنن که امثال محمود فکری که سالم کار کردن تخریب کنند آدم هایی که معلوم نیستند خط میگیرند تا خراب کاری کنند بازی استقلال و سپاهان رو پشت پرده نتیجه ش رو تعیین کردند آقای رشید مظاهری کلین شیت میکردی میگفتی آقا محمود دمت گرم حالا علیه من مصاحبه میکنی؟ آقای عبدیان و نامداری پاداش میدادند اما به اسم مجیدی تمام میشد ما به الهلال قبل از بازی باختیم که فضا جوری دست بشه تا بگیم به تیم پر ستاره باختیم ایراد هایی که از من میگرفتند صد برابر بیشتر اتفاق افتاد اما کسی چیزی نگفت.
    • استقلالی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      همین هواداران به قول شما فحاش در قضیه استرا به شدت مخالف مجیدی بودند اون ها هم ارتش فحاش بودند مجیدی هم با کمال میل حرف هواداران رو پذیرفت و گفت نمیام اونوفت مجیدی مافیاست همین هوادار در صورت نتیجه نگرفتن مجیدی علیه مجیدی میشوند دلیل این حمایت ها به خاطر این است که فرصتی به او داده نشده مدیریت درست بوده بازیکن ها ثبات داشن به نظرم این آقایون استقلال رو بدون خودشون نمیخوان و استقلال رو در راستای منافعشون میخوان برعکس پرسپولیس یکمی از پیشکسوت های پرسپولیس یاد بگیرید که فقط منافع تیمشون براشون مهمه هوادارها خواهشا هوشیار باشید
    • نوری IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      والا خیلی وقته دهنمون رو بستیم یعنی از وقتی مظلومی حرمتش شکسته شد ، روشن و زرینچه شدن فرصت طلب و برای هوادارای ما هم غولهای آسیا شدن قول؟ غین و قاف هم بخیل شدن و همسایه هم نشدن، از همون موقع خیلیا تصمیم گرفتن که فقط نگاه کنن!
    • کامیار فرزام IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      درود به شرف مموتی کتری و همینطور آقای روشن،فقط این دوتا به درد بخور هستن و رو حساب و اصول حرف میزنن این زالو پودری تا باشگاه کیسه رو سر پوکر نبازه ول کن نیست حالا یه مشت دهن بین چسبیدن به این فرناز و چشم بسته قبول میکنن پیشکسوتهاشون هم که دو رو هستن و مواجب بگیر با دو زار پول سریع رو حقیقت چشم میبندن و هیچی نمیگن بی صبرانه منتظر برگشت مموتی هستم تا اسباب تفریح و خنده ما رو دوباره فراهم کنه درود به شرافت پرسپولیس و همه پرسپولیسی ها
    • یه هوادار IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      پارسال رو یادت رفته مجیدی گفت جانشین من تو تهرانه؟مجیدی آجر به آجر باشگاه رو میشناسم فقط و فقط نیاز به زمان و جذب بازیکنان مدنظر و تمدید با بازیکنایی همچون میلیچ و قایدی و امثالهم داشت که باشگاه بی عرضه دراومد
    • خسروانی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      درود به هواداری فهیم باشگاه مردمی استقلال کاملا دقت کنید چه جریانهای کثیفی از لشکر فحاش و دلالی درباشگاه راه افتاده که در تاریخ کهن باشگاه بزرگ استقلال با این انسانهای با شخصیت و نجیب این جور رفتارها وجود نداشته ما سی میلون هوادار استقلال مثل کوه پشت پیشکسوت های نازنین باشگاه روشن ها مظلومی ها مهاجرانی ها قلعه نوعی زرینچه فکری ها جباری ها ....هستیم چون انها رو استقلالی های ناب میدونیم کسانی که نوجوانی جوانی وعمر خود را در استقلال بودند نه این اقایی که سر جمع شش سال انهم در دوران پیری با منافعی خاص در استقلال بود همه چیزها رو خوب میدونیم چه توطعه هایی علیه شفر فکری استرا کردی جز لشکر چند هزار نفری فحاش هیچ طرفداری نداری با این لشکر میخواد بی سوادی و بی تجربگی خودش رو درپوش بزاره دستشون پیش مردم و خدا رو شده باید برود
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      لنگیها نباید به مسائل داخلی استقلال ورود کنند
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      استقلال قهرمان آسیا سرور لنگیها ست همه می دانند این نوری که اولین کامنت گذاشته پرسپولیسی است، ازکانال استقلال بروبیرون لنگی عقده ایی من همیشه در فضای مجازی می بینمت واقعا شماها ازناکسان هستید مجیدی خار چشم لنگیها ست
    • عادل IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      فکری متاسفم براتون تو مثل بچه رفتار می کنید و منطق هالیتون نیست مانند آن کسی هستی که سوار بر کشتی درون اقیانوس شدی ولی بابی عقلی به خاطر ضربه زدن به ناخدا کشتی سعی میکنی آنرا سوراخ کنی بی آنکه اندیشه نمایی که خودت هم غرق میشوی چه بسا زودتر ازهمه چون حتمآ جلیقه نجات نپوشیدی اگر عاقل هستی بفهمم آب به آسیاب دشمن نریز وگرنه ادامه اراجیفت مثل آب در هاون کوبیدن است
    • لنگی بیخاصیت IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      فکری بازی دربی رفت یادته اگر قایدی نجاتت نمیداد مقابل لنگ پوشان رکورد شکنی میشد
    • حقیقت IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      فرهاد چشم ودلش سیر است پس وصله به اونمی چسبد درضمن تو نفت مسجدسلیمان را سکته مغزی دادی واگر سایپا مقابل حریفش برنده میشد الان نفت درلیگ یک بازی میکردند
    • تاجی اصیل IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      آقای فکری چرا فکر میکنی هیشکی هیچی نمیفهمه؟ هوادار استقلال زامبی هستش یا شماها که با سهم خواهیتون شدین ملیجک لنگیا؟؟هوادارو کسی میترسونه که هانی کرده رو آورد سر تمرین تا هوادارارو کتک بزنه فقط بخاطر اینکه اعتراض داشت به نحوه بازی تیمش!! شما اگر اواخر بی احترامی دیدین فقط بخاطر این بود که بلد نبودین مربیگری کنین و مثل زالو چسبیده بودین و نمیرفتین! مددی اگر الان بی احترامی میبینه بخاطر اینکه هوادار به نقطه جوش رسیده و وقتی میبینه مددی هم مثل شما و مثل زالو چسبیده به استقلال و داره خونشو میمکه راهی بجز توهین نمیزاره تا شرم کنه و بره!! آقای ملیجک چرا دست از سر استقلال برنمیدارین؟ هنوز هم مثل زالو ول نکردین استقلالو و با هر باخت شروع میکنین به تفرقه افکنی و نمیزارین استقلال آب خوش از گلوش پائین بره! فرق شما با لنگیا چیه؟ اینکه شما بگی و چهارتا لنگی هم پشت شما باشن و به اسم هوادار استقلال اینجا کامنت بزارن و شما فکر کنی طرفدار داری اشتباه میکنی و بدتر خودتو از چشم چهار تا هواداری هم که یه زمانی حرمتتونو حفظ میکردن، میندازی!! مددی و فریادشیران و مظلومی و شما شدین کاسه داغتر از آش!پیشکسوت متوج
    • خوزستان IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      فکری که لنگیها بهت می گفتن کتری خجالت بکش ازسن و سالت خدا بیامرز مرحوم حجازی می دونست چه جنسی داری سال ۸۶بیرونت کرداستقلال سال ۸۰یادمه بازی با ملوان انزلی بایک مساوی میتوانست قهرمان شود ولی بازیکنانی مثل تو کم کاری کردند وشب بازی مرحوم پورحیدری استعفا داد درصورتیکه اگر قهرمان میشدیم دبل قهرمان میشدیم
    • خوزستان IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      فکری که لنگیها بهت می گفتن کتری خجالت بکش ازسن و سالت خدا بیامرز مرحوم حجازی می دونست چه جنسی داری سال ۸۶بیرونت کرداستقلال سال ۸۰یادمه بازی با ملوان انزلی بایک مساوی میتوانست قهرمان شود ولی بازیکنانی مثل تو کم کاری کردند وشب بازی مرحوم پورحیدری استعفا داد درصورتیکه اگر قهرمان میشدیم دبل قهرمان میشدیم
  • ATILLA IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    آقای فکری تو که داری به مجیدی توهین میکنی وبدون اینکه خودت شاهد مسئله ترک اردونبودی داری از چه مکتبی حرف میزنی.بخدا خجالت بکش..
    • بیشتر فکرکن حاج محمود فکری IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      آقای فکری اصلا گیریم فرهاد مجیدی مربی خوبی نبوده و نیست و نخواهد بود استراماچونی چطوربود ؟با او چه کردند یادت نیست چطور آن زمان هم تیم را بهم ریختن ؟ آقای فکری فریب نخور و دنبال هوای نفست هم نیفت شاید تو فکر میکنی با این کارها به استقلال خدمت میکنی اما آلت دست نشو اینها با سرمربی قویتر و بزرگتر از تو بنام امیرژنرال هم همین بازیها را کردند و امروز میبینی که چپ و راست محروم و محدودش میکنند فکری جان برادر عزیز آهسته تر برو
    • اخوان مجیدی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      آقای فکری ما حاظریم با شاه فرهاد تا دسته سه هم بریم، قهرمان بشیم برگریم، ولی به شما حمایت نکنیم
    • استقلالی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      این فکری یادش رفته زمان خودش رو من هنوز بابت اون دربی که نزدیک بود 5 تا بخوریم ولی مساوی شد خدا رو شکر میکنم ... از باخت به الهلال میگه ولی از سعود از گروه مرگ نمیگه به خدا این تیم با فکری توی اون گروه بوووووووق میشد
    • لواسانی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      حرف حق رو میزنه این تنها حرف محمود نیست اکثرا پیشکسوت ها موافق محمود فکری هستند ولی از ترس لشکر سه چهار هزار نفری فحاش و حرمت خانواده ها چیزی نمیگن باید استقلال پاکسازی بشه
    • یزدانی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      در جواب حاج محمود بیشتر فکر کن رفیق زیر اب استرا رو خود فرهاد در پاریس زد (گوگل کن ) زبراب شفر رو خود فرهاد زد (مصاحبه شفر :ای کاش مجیدی رو هرگز دستیار نکرده بودم ) گوگل کن زیر اب محمود رو هم که همه میدونند با جه نیرنگی خودفرهاد زد استقلال فعلی باید پاکسازی بشه
  • نابودگران استقلال IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    بنده به شخصه فکر میکردم محمود خان فکری پا جای پای مرحوم پورحیدری بگذارد و آرام و منطقی و دلسوز واقعی استقلال شود ولی متاسفانه محمود خان فکری هم فقط و فقط به فکر خودش است و بیچاره استقلال و طرفداران آن ... هم از بیگانگان و دشمنان ضربه میخورند و هم از خودی ها نظیر فکری و دین محمدی و ... استقلال گوشت قربانی شده است ... آقای فکری اگر استقلالی واقعی هستی یا سکوت کن یا به باعث و بانی تیره روزی های استقلال حمله کن ... آقای فکری متاسفم که شما را خیلی بزرگ می دیدم ... خدا مرحومان پورحیدری و حجازی و غلامحسین مظلومی را بیامرزد که هیچگاه از استقلال باجگیری نکردند و استقلال را فقط بخاطر استقلال دوست داشتند ... آقای فکری طرفداران واقعی استقلال تفاوت ها را می بینند و برای همین از فرهاد مجیدی حمایت می کنند ... آقای فکری کمی به خودت بیا ... فرهاد مجیدی الماسی است که به آن رشک می ورزید
    • حمید IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      شما وقتی از نزدیک حواشی تیمو نمیدونی لطفا در مورد محمود خان نظر نده ایشون دنبال مربیگری در استقلال نیست ایشون با باند برادران مجیدی مشکل داره باندی که محمد تقوی سیروس دین محمدی ومظلومی و ماجدی و... خیلی اشاره کردن جنابعالی نمیخواهی ببینی واقعا شما پاداش مجیدی داده (مطمین باش تا قرون اخرش از باشگاه گرفته یا میگیره)را میبینی قرارداد چند ده میلیاردی که توسط باشگاه داده شده نمیبینی نتیجه این پاداشها کدوم جام بود یعنی این همه هزینه واسه یه سهمیه گرفتن بود مطمین باش فعلا بهترین گزینه جواد نکونام نه حاشیه داره نه دنبال زد وبنده از لحاظ دانش و تجربه واخلاق 100 برابر این دوستان هست امیدوارم مددی جواد بیاره خودش وهییت مدیره فقط دنبال حل مشکلات مالی باشن تیم با اختیار کامل فنی به جواد بدن
    • امیرتاجی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      برو بابا مجیدی تون تیم را از فکری باپنج امتیازفاصله ازتیم دوم و شیش امتیاز فاصله از تیم اول تحویل گرفت باهمه پرویی هم ازلیگ برتر وحذفی وآسیا نتیجه نگرفتیم،،تیمی که مجیدی آز استراماچونی تحویل گرفت آماده ترین وتا دندان مسلح ترین تیمی بود که استقلال به خود دیده بود آخرش چی شد،،مجیدی یه دلالی هستش که مثل اون تو تاریخ نیامده،،برو بابا خدا باباتون رابیامرزه مجیدی مجیدی
  • میلاد US ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    همه بدهستن شما خوبی آقای فکری،شما جایی در دل هوادار استقلال نداری، شما به هواداران پست کردید، برای سرپوش به کاراهای خودتون هواداران رو ارتش مجازی می نامید،در حالی که اگر اجازه ورود به استادیوم می دادن، قطعا ارتش واقعی رو هم می دیدید،شرم بر شما،شما پیشکسوت استقلال نیستی.
  • زمین غصبی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    جناب کتری آه مردم قائمشهر پشت سرته ...شما تیم نساجی را بستی اما تا بهت پیشنهاد شد تیم شهرت و ول کردی و رفتی ..این رفتار شما برای بار اولت نبود .زمانی که به عنوان بازیکن در جام حذفی مقابل نساجی قرار گرفتی قبل از بازی به رغم تشویق هوداران نساجی نه تنها به انها بی اعتنایی کردی رفتی و گل رو به هوادران کیسه دادی و از همون لحظه فحش خوردی .امسال هم با شاهکار جنابعالی در اول فصل نزدیک بود نساجی سقوط کنه .فقط شانس اوردیم که اوضاع سایپا و ماشین سازی انقدر درام بود که سقوط نکرد نساجی ...شما کیسه کش ها مصداق واقعی بی وفایی و کودتا و نون به نرخ روز خوری هستید ..بزرگتون که حجازی بود هم وقتی صندلی مرفاوی در کیسه رو لرزان دید نساجی مدعی صعود به لیگ برتر و ول کرد رفت کیسه جالبه نتونست با کیسه به جایی برسه و فیروز سیزده دلقک جانشینش شد .. من نمی دونم روی چه حسابی فکر کردی می تونی با کیسه به جایی برسی ؟؟؟؟؟؟در حالی که پرسپولیس پر قدرت و شله زرد مافیایی در این لیگ بودن ....خوشحالم که همچنان می سوزی این سرنوشت همه کسانی است که خیانت می کنن .دکن دکا
    • اراد TH ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      حالت خوبه بحثه تاج کبیر آسیا با چهار فینال و دو قهرمانیه بعد تو آمدی بحث نساجی رو پیش میکشید ؟؟؟هر وقت درباره نساجی جایی دیدی بحثی پیش آمد نظر بده !!!!چهار نفر آمدند درباره تیمشون بحث میکنند تو این وسط چی میخوای؟؟؟
  • اکبرمعراجی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    آقای فکری اولا هیچ تیم عاقلی به تو تیم نمیده. دوما هیچ بازیکنی باتو کارنمیکنه وسوما چطوربخودت اجازه میدی علیه مربی محبوب هواداران یعنی مجیدی واستقلال محبوب صحبت کنی... نصف بدبختی استقلال توسط تو حادث شده... برای شما متاسفم چون بدجوری میسوزی... سر نخواستنت دعواست اونوقت میخای استقلال بیای؟
    • Mohamad IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      دوست عزیز تیمی که همین فکری که میگین پیشکسوت نیستی با پنج امتیاز اختلاف از تیم اول تحویل مجیدی داد ، بعد هم فرهاد گفت تیم رو دلال ها بستن اگه واقعا تیم فصل پیش استقلال دلال ها بسته بودن انصافا دلال های باشعوری بودن که همچین تیمی ساختن امروز تیمی که ساخته خود فرهاد ساخته بچرخ تا بچرخیم من ارزومه فرهاد ادامه بده تا امثال شما شخص پرستان حساب کار بیاد دستتان ، چون استقلال میمونه این افراد میرن ، همینجوری که امثال شماها به فکری یکه زمانی محبوبترین بود و بارها گلهای حساسی در دربی زده بود میگی در دل هوادار جای نداری به مظلومی کهافتخار چارتایی هم ازش داریم میگین پیشکسوت نیستی ، امروزه اگر حتی بزرگانی مثه پورحیدری هم بودن معلوم نبود چه حرفهایی میشنیدن ، تو این بدبختی فقط استقلال ضرر میکنه مجیدی ها نتیجه هم نگیرن میرن که برن این استقلال خواهد بود که سالها فرصت ها رو از دست داده اگر ب مربیانی مه استراماچونی هم مثه فرهاد فرصت داده بودن بدون شک دوتا جام اورده بودن استقلال در زمان مجیدی حتی یک جام هم نگرفته با اینکه همیشه یه جام میبرد ،وقتی طرفداران کورکورانه طرفداری کنن یروزی داغش به دلشون هم میمون
  • ایوب AU ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    مثل فکری کمبود نداشته باشیم بازی تیمت رو دیدیم جناب پروفسور فکری که تا قرون پولت رو از استقلال گرفتی شاهکارهات تو نساجی و نفت مسجدسلیمان مونده
  • سروش IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    من الان دیگه مطمئنم فکری مشکل روانی داره
  • علی ستوده IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    بخدا حالم بد میشه وقتی میبینم پیشکسوتامون که البته خودم خجالت میکشم بگم پیشکسوت با این لحن راجع به مربی تیم صحبت میکنه هرکس فقط فکر خودشه یکی رو ندیدم که بیاد انتقاد دلسوزانه بکنه فقط میان میکوبن همدیگرو هیچ احترامی به همدیگه نمیزارن بعد من هوادار میام دلمو خوش کنم به اینا بخدا که اینا هیچ کدومشون فکر من هوادار و تیم نیستن فقط لق لق زبونه خدایا خودت به داد ما هوادارا برس
    • نوری IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      هم من و هم شما میدونیم چه بلایی سر فکری آوردن تا زمینه اخراجش فراهم بشه و چه جوری برگشتن به تیم. اون موقع کارها و ایجاد زمینه اخراج مشکلی نداشت ولی الان مصاحبه علیه شون مشکل داره؟! این صحبتهای فکری در مورد مربی فعلی تیم بیراه نیس. اما در کل موافق این صحبت‌ها نیستم، همون طوری که موافق اون جوری رفتن فکری هم نبودم. در کل اراده ای برای نتیجه نگرفتن استقلال وجود داره شاید فکر کردن دو قطبی بودن فوتبال بهتره در دو شهر مختلف باشه تا دو قطب در یک شهر
  • میرک IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    هر مربی یک تاریخ مصرف داره واکنون تاریخ مصرف قر وفر و نازهای مجیدی تموم شده قبلا هم گفتم یک مربی بی اخلاق هیچ وقت نتیجه نمیگیره و اون ارتش سگهایی که پشتش به حمایت پارس میکنن یک مشت الواط هستن وگرنه کسی که استقلالی باشه میفهمه مجیدی هرچی داشته رو کرده و بیشتر از این در چنته نداره و با استخوان ریختن جلو سگها اونهارو علیه مردم وادار به پارس و فحاشی میکنه'اگر عرق داشت که تیم رو در دوران بازیگری رها نمی کرد و الان هم همین طور با مصاحبه و پول دادن به یک مشت مزدور میخواد جاپاشو سفت کنه
    • بالیجا IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      مجیدی ثبات مربی گری ندارد.. نکونام روانخواه مساوی ارامش.. پرسپولیس نان ارامش مربی را می خورد . هر چه در مورد قهرمانی های پرسپولیس گفته شده دروغ هست . تا مربی استقلال از انتقاد در امان باشد!!!!!
    • آبی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      یه فوتبالی و یه استقلالی هیچوقت اینطوری و با این لحن صحبت نمیکنه نمیگم لنگی هستی اما استقلالی نیستی همانطور که اون شخصی که به پرویزخان توهین کرد نمیتونه استقلالی باشه
  • محسن IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    اگر مجیدی زالوی استقلال هستش ، شما آقای فکری کفتار استقلال هستی ، لطفا سکوت کن دیگه چیزی نمی ماسه
  • پارسا IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    جناب فکری شما که اومدید هیچ توانایی نداشتید چرا الان داری حاشیه سازی میکنید ؟؟ لطفا دیگه اراجیف نگو !! تو خودت دنبال سهم خواهی هستی و اصلا دلسوز استقلال نیستی ، بیشتر انگار دشمن هستی تا یک استقلالی متعصب !! من اصلا کاری به مجیدی ندارم ولی این را فهمیدم و دیدم که شکست استقلال در جام حذفی و آسیا بدلیل مدیریت غلط و ناکارآمدی آقای مددی هست و ارتباطی با برادران مجیدی نداری و شک نکن با این کارشکنی ها نمیتونی محبوبیت ایجاد کنی و هر روز در پیش چشم استقلالی ها منفورتر میشی ، بیشتر از این خودت را خرابتر نکن
  • استقلال کبیر IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    وای که چقدر استقلال بدبخت شده بخدا گریم اومده محمود فکری که میای تو این اوضاع خراب نمک رو زخم میزنی دیگه پیشکسوت استقلال نیستی متاسفم . در مورد مجیدی هم باید بگم واقعا مربی خوبی نیست خودش باید بره باید کسب تجربه کنه
  • فلانی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    مجیدی غوره نشده خواست مویز بشه کار دستش داد. اما فکری نصف مجیدی هم حالیش نیست. حتی اونقدر ظرفیت و عقل نداره که اول فصل و هنوز هیچی نشده وقت عقده گشایی نیست. اینا موقعی که بازیکن، مدیر، مربی و ... هستن از همه انتظار حمایت و پشتیبانی دارن. به محض اینکه از سر سفره بلند میشن زیر آب زنی و غرغر و جدیداً فحاشی شروع میشه. با این جماعت فاتحه استقلال خونده است و احتیاجی به دشمن بیرونی ندارن.
  • ایرانی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    استقلال نه با مجیدی نه فکری نه.. به نتیجه نمیرسه.حتی نکونام هم بعیده تو استقلال تیجه بگیره.نکونام تو فولاد سه سال فرصت داشت ششم لیگ شد.اگه تو استقلال بود اینقدر بهش فرصت نمیدادند.باید یک مربی قاطع خارجی بیاد با قرارداد سه ساله.و بازیکنان امید و جوان رو به تیم تزریق کنه .اینجوری استقلال تا ده سال تو اسیا می درخشه. مجیدی به لخاظ فنی با فکری فرقی نداره فقط مجیدی چون خوشتیپ هست به دل هواداران می شینه.همین.
    • فرید استقلالی IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      کاملا با شما موافقم فکری مجیدی و نکونام شاید مربی های خوبی باشم ولی به درد استقلال نمیخورن چون استقلال تیم بزرگیه و نیاز به یه مربی بزرگ داره که بتونه اول تیم رو از حاشیه دور کنه و آرامش به تیم تزریق کنه که هیچ کدوم از مربی های داخلی استقلالی نمیتونن نه دانشش رو دارن نه میتونن حاشیه رو دور کنن. در مورد قلعه نویی و مظلومی هم باید عرض کنم که دیگه تاکتیک و سیستم مربیگریشون به نوعی تویه فوتبال مدرن امروزی جایی نداره و همه حریفان راحت دستشون رو میخونن چون می‌بینید که دیگه امیرخان سالهاست هیچ نتیجه ای نمیگیره.پیشکسوتهای استقلالی هم نسل فکری دانش مربیگری خوبی ندارن ولی مال پرسپولیس انصافا باید بپذیریم که نسل گل‌محمدی و کریمی دانش مربیگریشون بیشتره. البته بین این مربی های ایرانی استقلال آقای مجیدی بهتر از بقیه است اگه خدایی در نظر بگیریم. امیدوارم وزیر جدید این رو بدونه که استقلال نیاز به یه خونه تکونی اساسی داره. خدا خودش به داد استقلال برسه
  • ن یک هوادار تاج IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    آقای فکری با حجم لات والات بی پایه واساست و همسو شدن بانقشه های پلید اراذل سلطانیفر و خون به جگرکردنمون، فقط واگذارت کردیم به همون صاحب کعبه ای که تودیدی وما ندیدیم
  • محمدطاها IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    آقای فکری درسته که تو دوره مربیگری موفقیت خاصی نداشت اما تو دوره بیکاری داره پروژه تامین پستهای چنل های پرسپولیس رو کنترات برمیداره..هر جا رو باز میکنی میبینی‌ باسابقه ترین استقلالی شده دست مایه پست های طنزشون و این واقعا دردناکه!خیلی ممنونیم آقای فکری که از نماد تعصب و غیرت آبی ها تبدیل شدی به مایه شادی سرخ ها، با این ادبیات به سرعت داری راه منفور شدن رو طی میکنی و این اصلا خوب نیست..پیشکسوتی که میتونه نزد هوادار محبوب باشه نباید شأن خودشو اینقدر پایین بیاره که منفور هوادار بشه..
  • حامد تاجی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    اولا:هر چقدر این سایت های خبر ورزشی،گل،طرفداری و ... از مجیدی انتقاد میکنند من خودم به شخصه به مجیدی بیشتر اعتماد میکنم چون این سایت ها لنگی هست. دوما:آقای فکری اگر کسی هوادار واقعی استقلال باشه به حرف جنابعالی گوش نمیده و عکسش عمل میکنه،شما با همون حرف که گفتید کاش در دوران بازیم به پرسپولیس میرفتم برای هوادار واقعی تاج کبیر از همون زمان مرده به حساب می آیید و کسی حرف شما رو گوش نمیده. سوما:شما خودت رو نه هوادار واقعی و نه پیشکسوت واقعی به حساب بیار،جنابعالی بر این عقیده هستید که اگر خودتون در استقلال کار نمیکنید هیچ کس دیگری هم نباید باشه. چهارما:این پیشکسوت های نون به نرخ روز خور با مجیدی صخومت شخصی دارند. خلاصه مطلب:هوادار تاج کبیر نه به صحبت های رسانه ها،نه به صحبت این کم عقل و روانی(فکری)و نه به حرف مددی و ملکیان و فریاد شیران نباید گوش بده این آدم ها مصلحت تاج کبیر رو نمی خواهند،این آدم های به ظاهر دلسوز و در واقعیت نون به نرخ روز خور فقط میخوان این تیم و مربی آرامش نداشته باشه،تنها کسانی که دلسوز هوادار و تیم هستند برادران مجیدی و اقای امیر حسین صادقی هست. والسلام
    • کتک خوران فرودگاه IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      آفرین و درود برشما ....ما از مربیان کیسه همیشه حمایت کردیم .حمایت تا قیامت .فرناز باید بماند
  • مهناوی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    این مجیدی با اون داداشش که هیچ سابقه درخشانی هم نداره یکدفعه از کجا پیداش شد؟ . بابا یه مربی خوب نمیتونید بگیرید ؟ به والله اینا دلال هستن و ذره ای دلشون برای تیم نمیسوزه
  • عمران IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    باختن با فرهاد بهتر از بردن با فکریه، همه میدونن استقلال با همه ی این مشکلات فوتبال خوبی بازی میکنه
  • حمید علوی US ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    حاج محمود از باجناقت اجازه گرفتی حرف زیاذی داری میزنی بابا یک خورده مرام داشته باشید از روزی که این بنده خدا منظورم فرهاده شد سرمربی امثال قلعه نوعی و تو شدید ضدش با تیم رسانه ایتان خجالت بکشید زالوها کم باجناقت از بغل استقلال خورد حالا وضع چقدر خرابه که سیروس دین محمدی هم ابوعطا میخونه قول میدم حمید سجادی دارودسته مددی را پرت میکنه بیرون و مجیدی میمونه چون در غیر این بضرر خود وزیر ه
  • امیر IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    آقای فکری بخدا شما رو هیچ تیمی نمی خواست ، الان که با این حرفات آتیش زدی به یه ذره آبروت ، بخدا داری حسابی میسوزی میسوزی بسوز واقعا الان ما هواداران فهمیدیم که فقط پی تسویه حساب شخصی خودت هستی اصلا به فکر استقلال نیستی، تف به این روزگار که بخاطر پول چه کارا میکنند ، زنده باد فرهاد خان مجیدی ، بخدا اگر فقط فقط بذارن یه فصل کار کنه با تیم بعد ببینیم چه تیمی درست میکنه نمی دونم از جون این بچه چی می خواین گناه داره بخدا یه سره دنبال بیرون کزدنش هستید
  • منوچهر IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    درود بر محمود خان کارکشته ، کینگ محمود تنها نیست
  • استقلالی با اصالت IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    اگر می خوایین بدونین کی برای تیم بهتر هست به این فکر کنین که تیم رقیب ما از کدوم سر مربی بدشون میاد بدونین که اونا از اینده روشن تیم با اون می ترسن تمام این پیروزیا از فرهاد بدشون میاد پس بدونین و یقین پیدا کنید که مجیدی بهترین مربیه برای ما
  • ناشناس IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    همه طرفدارها ی استقلال مظلوم واقع شدند همه اینها فیلم است و دروغ عده ای برای شهرت و منافع مادی خودشان تو سر همدیگر می زنند و طرفدارها از چیزی خبر ندارند و خود این اقایآن هم خبر ندارند عده ای دیگر هم درست مثل کفتار کنار نشسته تا از این تنش ها برای خودشان استفاده کنند. فقط باید تاریخ را مطالعه کرد تا به این ابهامات بیشتر پی برد.
  • حامد IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    فرهادمجیدی بهترین گزینه حا حاضرهست و اگرنبود استقلال نابودمیشد... 40ساله ایران هیچ جام اسیایی نداره وفکرنکنم شکس ازالهلال نتیجه فاجعه باری باشه برای این تیم باقدرت پشت مجیدی هستیم
  • همیشه سرخ IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    این تیم با این همه حاشیه و تفرقه و جنگ وشکایت به هیچ جایی نمیرسه بعد گردن وزیرووکیل میندازن چشماتون رو باز کنیدوواقعیتها را ببینید
  • فررخ IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    سلام. دوستان از شدت علاقه به استقلال برای نتیجه گرفتن هی باهم دعوا میکنن ! بهتره در سیستم هم افزائی با هم گفتگو کنیم .
  • علی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    به عنوان یک پرسپولیسی آرزو می‌کنم حضور فرهاد مجیدی در استقلال از حضور فرگوسن در منچستریونایتد طولانی‌تر بشه. :))
  • علی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    آقا چند ساله هیچ افتخاری نصیب استقلال نشده این موضوع نتیجه کارآمد نبودن مدیریت ، سرمربی ها و برخی بازیکنان بوده و همچنان ادامه داره یه مدیریت با سواد و شایسته که علم ورزش و فوتبال داشته باشه مدیریت مالی سرش بشه یه انتخاب خوب از مربی و بازیکنان ایجاد میکنه درآمدزایی ایجاد میکنه یه سرو سامانی به باشگاه میده آخه باشگاهی با این سابقه یه زمین تمرین نداره یعنی چی ؟ همش حرف و حیف میل مالی و دلالی و ... پیشکسوتان هر کدوم دنبال حاشیه و بعضی ها هم دنبال منافع .این داستان ریشه ای مشکل داره نه تنها استقلال خیلی از باشگاه های دیگه هم همینطور هستند . برای درست شدن نیاز به سلامت فکری ، روحی ،مالی، علم ، غیرت و ... هست هر وقت شد مشکلات حل میشه با حرف درست نمیشه مردم و هواداران رو مسخره نکنید مردم عقل و شعور بالا دارند می فهمند جنگ زرگری درست نکنید .
  • هلی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    حتما یه مسائلی داخل و اطراف باشگاه هست که فکری داره این حرفها رو میزنه اگر نبود که استقلال میتونست موفق باشه و جام بگیره کسی که خودش سرمربی تیم بوده بهتر از من هوادار میدونه پشت پرده چی میگذره
  • پیمان ک انزلی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    آقای فکری میتونی بگی دنبال چی هستی نگو دلسوز استقلالی که همه میدونن فکرمنافع خودتی همه میدونن عقده کردی تورو..بیرون کردن استعفاندادی فرهاداومدجای تو یکم سنگین باش عقده ای بازی چیه درمیاری جنات رنگی نداره اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی من قول میدم
  • گودرزی IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    آقای فکری معلومه کی زالوست توکه چسبیدی وول بکن نیستی یابقیه بحث فحاشی اگه باشه توکه زودترازهمه شروع کردی فیلمش هنوز هست بعدش توچکاره هستی که نظربدی یا درخواستی داده باشی تورا همون نفت مسجدسلیمانم نمیخواد چه برسه به تاج کبیر ما نمیگیم مجیدی بهترینه یابی تقصیره ولی این همه حمایتی ازتو شد ازطرف مددی اگه به مجیدی میشد چه میشد توهم مالی نیستی
  • سرخابی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    آقا محمود کار خوبی میکنی میری استر احت. شاید اون فک تو هم به آرامش برسه و یه ذره خستگی در کنه
  • مهسا IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    توروخدا ول کنید این حرفا رو تا میبازید یه بمبول از خودتون درمیارید که زمین کج بود چمن مصنوعی بود داور حقمونو خورد بازیکنامون رفتن وزیر پرسپولیسی یه بار نشده باختو خودتون گردن بگیرید مثلا بگید اره مربی کم کاری کرد یا بازیکن خوب بازی نکرد یامشکل از ما بود همش انداختین گردن این اون آقا فرهاد با دو قرون پاداش به بازیکنا خودشو خوب تو دل هوادار جا کرد تا آقای مجیدی تو استقلاله یه آب خوش از گلوی تیم پایین نمیره حالا هی بشینید شاه فرهاد شاه فرهاد بکنید تا یه پیشکسوت هم اعتراض می‌کنه سریع جبهه میگیرید استقلال بیدی نبود که با این بادا بلرزه کاش یکی بیاد تیمو جم جور کنه ولی بعید می‌دونم فرهاد فرزاد مجیدی بزارن کسی بیاد استقلال
  • متین IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    مجیدی و داداشش و فکری خودشون آخر حاشیه هستن بدرد استقلال نمیخورن باور کنیی این تیم مربی نداشته باشه بهتر نتیجه می گیره. اصلا تا حالا دیدین مجیدی بتونه فنی صحبت کنه
  • هادی IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    جناب آقای فکری تو اگر دلسوز استقلال بودی با باخت استقلال خوشحال نمیشدی.پس لطفا برو استراحت کن
  • غلامرضا IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    حق بافکری است مجیدی بدرد استقلال نمیخوره هزار سال دراستقلال بمونه موفقیتی برای باشگاه استقلال نمیاره .
  • نسیم IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    چقدر حرف میرنی تو ذلیل شده . خدا ورت داره
  • بابک IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    استقلال دلسوز و پیشکسوت محترم کم نداره . اما متاسفانه ریشه این تیمو می‌خوان خشک کنن. این چند سالی که گذشته مگه غیر از این بوده که همه مدیران دست نشانده و خائن بودند . خودتون حالا ببینید کیا تو جبهه مدیر بی کفایت هستند و کیا مقابلش . فرهاد هم کافی بود سر سفره مددی و امثال اون بشینه اونوقت ببین همین باخت دو بر صفر جلوی الهلال رو براش حماسه میکردند . «تحقیر»؟؟؟آقای فکری تحقیر؟مثل اینکه نتایج اوایل فصلت یادت رفته . اونم با تیمی که خودت بستی . خودت اول فصل تمرین دادی و برات گاو میکشتن همین مددی ها . اما جلو تیمهای لیگ خودمون تیمو به فنا دادی . حالا باخت به تیمی که هزینه یه بازیکنش سه برابر بودجه تیم هست شده تحقیر؟؟؟جمع کن آقا . هر کی با شما نباشه میشه لشگر فحاش . تو به بازیکناتم لقب خائن دادی اونم نه فقط استقلال حتی توی مسجد سلیمان . تو شاید با پاچه خواری بیایی بالا سر تیم . اما بدون خدا جای حق نشسته فردا یکی مثل پاشازاده تو رو کله می‌کنه . بله محمود خان تیمی که دیگه بزرگ‌ترش شده پرویز خان و قراره ریشش رو خشک کنن نیاز به آدمایی مثل تو داره .
  • سرور کیسه کشا IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    تو چندتا بازی فرنازجون میلیاردی از پول دوتا طرفدار به جیب زده وقسمتی از پول های میلیاردی که دو هوادار بهش دادن رو خرج تیم کرده!! بعدطرفداره کیسه خوشحاله که فرناز ازجیب خرج تیم همیشه سوراخشون کرده!! نگو که فرنازجون جای خرج از جیب داشته کاسبی میکرده!! خدا میدونه از قرارداد قاعدی چقد به جیب زده؟ که داوطلب رفته پیش عشق چند ساله اش جناب شیخ امارات برا مذاکره!!
  • mEhdI IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    من طرفدار متعصب پرسپولیسم احساسم اینه که محمود فکری الان شرایط رو برای انتقام محیا دیده و تبر دستش گرفته و میخواد از ریشه فرهاد مجیدی رو بزنه امثال محمود فکری اصلا قابل قیاس با مجیدی نیستند فرهاد مجیدی خیلی رفتارهای خام و به دور از سن و سالش و جایگاهش داشته مخصوصا در قبال پرسپولیس اما این نوع رفتار با امثال علی دایی، علی کریمی و فرهاد مجیدی باعث میشه که از فضای فوتبال دلزده بشند و فوتبال این آدمهای شاخص و مهمش رو از دست بده و تیمهای لیگ رو مربیهایی مثل فکری عبدالله ویسی و فراز کمالوندها هدایت کنند که بار فنی ندارند
  • امین IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    سلام مطمئن باشید با جذب یک مهاجم خوب امسال قهرمان استقلال است زیر آب همدیگه نزنید امیدوارم یحیی یکی دوتا نتیجه بد نگیره تا زیرآبش بزنند خودتان قضاوت کنید استقلال مرحله گروهی رو با استقلال نوپای حالا اگر با نفرات استقلال دور گروهی فرهاد خان نتیجه نمیگرفت صحبت عزیزان برای رفتن ایشان میشد قبول کرد فقط اینو میدونم که امسال دایی و مجیدی احتیاج پول ندارند سیاسی هم نیستند پس هر حرفی را برنمی تابند که به مذاق پول دوستان خوش نمی آید استاد مظلومی از فرهاد حمایت میکند و میداند دشمنی ها از کدام طرف است پس شما هم حمایت کنید
  • گلمراد IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    شرط ابقای مددی،حذف مجیدیه،کلا تابلوئه این موضوع
  • گلمراد IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    فقط محمد تقوی
  • خان IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    محمود فکری دم از فحاش میزنه، در حالی که خودش بازی فولاد رو یادش رفته!!! فرهاد اشتباهاتی داشت ولی مدیریت بعد از فروش قایدی یه نمایش دوستانه راه انداختن که یعنی مشکلی با فرهاد ندارن، آقا فرهاد مجیدی رو‌بازی دادن، هرکس هرکس بیاد سرمربی بشه بازهم بی نتیجس، حتی زیدان!! تا وقتی مدیریت اینا هستن هییچ فایده ای نداره، مظلومی رو هم انتخاب کردن که بتونن پیش ما خرابش کنن، اینا فقط و فقط میخوان تیم ما نتیجه نگیره و اسطوره هامون خراب بشن، لنگی ها هم نیان اینجا مطلب بنویسن، تنها راه چاره اتحاد ما هواداران و کادر فنی هستش،زنده باد استقلال
  • سحر IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    اگ فرهاد نبود ک تیم الان دسته یک بود
  • امیر IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    محمود آقای فکری ، حتی اگر فرهاد مجیدی را بیرون کنند ، فکرنکن که استقلال جای امثال تو و سیروس دین محمدی هست ، شما که اصلا دانش فوتبالی نداری ، واقعا حالم بهم میخوره از همچین پیشکسوتایی که استقلال داره، شما اگر کاربلد هستید چرا یه تیم برای یکسال دستتون نیست ، حالا سیروس دین محمدی هم زبون در آورده جان مادرت تو یکی بیخیال ، تنها کسانی که میتوانند استقلال را درست کنند همین خود مجیدی هست اگر بهش مهلت بدهند و قلعه نوعی
  • امیر IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    آقا سیروس دین محمدی و آقای فکری عزیز ، میشه شما دونفر صحبت نکنید ، چون بدون صحبت شما هم الان هوا آلوده است حالت تهوع داریم چه برسد که شما هم فضا را متشنج کنید ، باشه ما هواداران قول میدهیم یه تیمی براتون دست پا کنیم نه استقلال کبیر ، ببخشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی