جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸
۷ |
۴
فرهاد مجیدی در مورد اشکان دژاگه افشاگری می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد مددی در مصاحبه تلویزیونی خود گفت نام اشکان دژاگه در لیست خرید فرهاد مجیدی نبود اما ...

چند هفته قبل که صحبت از حضور دژاگه در استقلال شد، عده‌ای عنوان کردند فرهاد مجیدی شخصا به دنبال کارهای اوست تا مقدمات حضورش در استقلال را فراهم کند. همان‌طور که این روزها در دبی می‌خواهد یکی دو بازیکن خارجی جذب کند.

فرهاد مجیدی گفته طی روزهای آینده به صورت تصویری با هواداران استقلال صحبت کرده و یک سری از واقعیت‌ها را می‌گوید اما باید دید آیا در مورد دژاگه هم افشاگری می‌کند یا نه؟

در مورد این بازیکن شنیدیم بنا به دلایلی دیگر نمی‌خواهد در لیگ برتر فوتبال ایران بازی کند و به همین دلیل به فرهاد مجیدی هم پاسخ منفی داده است.

شاید بعد از این قضیه بود که مجیدی سراغ گزینه‌های دیگر رفت و در نهایت امین قاسمی‌نژاد را جذب کرد. مجیدی در مقطعی گفته بود قاسمی‌نژاد بازیکن خوبی است اما من امسال به او نیاز ندارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    مجیدی اول باید جواب بده ببینیم به چه دلیلی میخواسته قائدی رو با قیمت ۱ میلیون دلار به شیخ الاهلی بفروشه؟! در حالیکه باشگاه فروختش ۱میلیون و هشتصد هزار دلار. اون ۸۰۰ هزار دلار کمتر قرار بوده تو‌جیب کی بره؟! دوم لابد جواب بده که مگه نمیگفت باشگاه داره قائدی رو میفروشه، پس چرا خودش به مددی زنگ زده که شیخ الاهلی قائدی رو‌میخواد؟! باید بگه چه رابطه ای با شیخ الاهلی داشته و چه معامله ای بوده که الاهلی بجای مراجعه به باشگاه سراغ مجیدی در امارات رفته؟! باید جواب بده چرا قبل از بازی مهم الهلال قائدی رو رد کرد بره الاهلی؟! از الهلال هم چیزی گرفته بوده ؟!
    • استقلال حقیر IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      فکر کردی چی میگه یه مشت دروغ سر هم میکنه میگه یا تقصیر وزیره یا مددی یا پرسپولیس مجیدی دلالی کرد و پولشو گرفت مردک دوپینگی هوچی بعدد هوادارای کودن استقلال میگن شاه فرهاد از جیبش برا کیسه خرج کرده گناه داره خخخخخ
  • مجید فرهادی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    مجیدی زمانی هم که بازی میکرد چنگی به دل نمی زد.حاشیه هاش همیشه بیشتر از متنشه.یه دوستی دارم باهاش همکلاس بوده میگه زنگ ورزش بازیش نمیدادیم
  • محمد IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    با فرهاد مجیدی استقلال موفق میشود بهش اعتماد کنید
    • سیمکانی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      اول استقلال از بالا به پایین از سرمربی و مدیر باید پاکسازی شود زالو و دلال باید از استقلال بروند
  • علی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    آقای مجیدی مربی ای است که نمیتونه بازیکن بسازه و ازبازیکنای تیمش بازی خوبی بگیره فقط بلده دنبال بازیکنان خوب تیمهای دیگر بره تازه با این حال تیمش نتیجه نمیگیره بعد دوباره استقلال نتیجه که نمیگیرد هیچ بابت قرارداد این بازیکنان گرفتار میشه کلی بدهی رو دست باشگاه میمونه مهمتر از همه هواداران استقلال دلسرد و ناامید میشن بهتره اقای مجیدی از تیمهای کوچک به مربیگری کنه تا ببینیم این کاره هست یانه آقای مجیدی برای استقلال هیچ فایده‌ای ندارد بهتره بره
  • کوروش US ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    لنگی می‌سوزد آرام نمیگیگیرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی