نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فاز جدید اختلاف مجیدی و مددی/ دود این آتش به چشم استقلال می‌رود
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اختلاف بین مدیریت و کادر فنی استقلال بار دیگر علنی شده و در فاز جدیدی از این درگیری طرفین اقدام به افشای مکالمات خصوصی خود در فضای مجازی می‌کنند.

پس از علنی شدن درگیری بین فرهاد مجیدی و تیم مدیریتی استقلال که با مصاحبه‌های ملکیان و مددی آغاز و با پاسخگویی مجیدی ادامه یافت، حالا این درگیری وارد فاز تازه‌ای شده و هر یک از طرفین با افشای مکالمات خصوصی، سعی در دفاع از خود و منافعشان دارند.

بعد از آنکه بخشی از چت خصوصی فرهاد مجیدی با احمد مددی (از صفحه گوشی مجیدی) توسط فرشید اسماعیلی منتشر شد، صفحه این چت از نمایی دیگر (از گوشی مددی) و قدری کامل‌تر منتشر شد تا مشخص شود بخش مهمی از این گفتگو در خصوص ابوالفضل جلالی مدافع سایپا بوده است که تصویر منتشر شده این چت در فضای مجازی، در آرشیو ما وجود دارد.

شکاف عمیقی که امروز بین تیم مدیریت و کادر فنی استقلال به وجود آمده فارغ از آنکه به سود و زیان کدام یک از طرفین ماجرا باشد، به ضرر استقلال است و دود آتشی که امروز روشن شده در نهایت به چشم استقلال و هواداران آن خواهد رفت.

انتظار می‌رود طرفین ماجرا اختلافات خود را در محیطی خصوصی‌تر از فضای مجازی حل و فصل نمایند تا ضمن حفظ شخصیت خودشان و باشگاه استقلال، این اختلاف را به قضاوت عموم در صفحات مجازی نگذاشته و هتک حرمتی هم اتفاق نیفتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضاکریمی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    مشکل‌ ...خیر حق‌تبلیغات میخواهند ستاد انتخاباتی )مظلومی مددی ووو اینها فکر کردن هوادار استقلال معامله میکنه عمرا انشالا بعداز بازگشایی استادیوم ‌ووو نوبت ماهمدمیرسه ضمنا سجادی هم محاله دست بزنه به مدیریت چون معامله کردن اما منتظر مصاحبه فرهاد میمونیم تا نوبت ماهمدبرسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی