زلاتان ایبراهیموویچ
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زلاتان ایبراهیموویچ می‌گوید نمی‌خواهد با فشار آوردن به خودش و بازگشت زودهنگام به ترکیب اصلی میلان، درباره مصدومیتش ریسک کند.

زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی میلان در آستانه ۴۰ سالگی هنوز باانگیزه و باانرژی به دوران بازیگری‌اش ادامه می‌دهد.

او به دلیل مصدومیت نتوانست در اولین بازی اروپایی این فصل روسونری حضور داشته باشد، اما شاهد ثبت اولین بازی اروپایی تعداد زیادی از هم‌تیمی‌هایش بود. زلاتان درباره وضعیت جسمی فعلی خود گفت: «باید قدم به قدم پیش بروم. هیچ راز و رمزی وجود ندارد. هنوز از ناحیه تاندون مشکل دارم و نمی‌خواهم با فشار آوردن به خودم ریسک کنم. می‌خواهم در تمام طول فصل بازی کنم، اما فکر نمی‌کنم که یک سوپرمن هستم. مشکل من این است که بیش از اندازه کار می‌کنم و دوست دارم که خودم را تحت فشار قرار دهم. این بار اما مجبورم که به حرف بدنم گوش کنم.»

زلاتان ادامه داد: «بسیاری از بازیکنان ما اولین بازی‌شان در لیگ قهرمانان را انجام دادند و حالا دیگر می‌دانند که لیگ قهرمانان چیست و آنجا باید چگونه بازی کنند. من برای هم‌تیمی‌هایم خوشحالم. یادم هست در پایان فصل گذشته از آنها پرسیدم که چند نفرشان در لیگ قهرمانان بازی کرده‌اند و فقط ۳ نفر دست‌های‌شان را بالا بردند. فکر کردم این یک شوخی است، اما حقیقت داشت. توپ لیگ قهرمانان به شما انرژی مضاعفی می‌دهد و هیجان‌تان را بالا می‌برد. من هم می‌خواهم که در لیگ قهرمانان و در سن‌سیرو دوباره بازی کنم، اما زمانی که کاملاً آماده باشم.»

زلاتان درباره پروژه سوپرلیگ اروپا هم صحبت کرد: «زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، بسیاری از باشگاه‌ها متضرر شدند،چون دیگر نمی‌توانستند روی خیلی از درآمدهای‌شان و کمک هواداران حساب کنند. در این میان هم باشگاه‌هایی که بیشتر از همه متضرر شده بودند، تصمیم گرفتند  با پروژه سوپر جام، که فوراً این ضررها را جبران کنند. هیچکس اما از ما بازیکنان نپرسید که آیا موافقیم یا مخالف، در حالی که اول از همه باید از ما سؤال می‌پرسیدند. آن کسی که این تورنمنت را به وجود آورد، یادش رفته از ما بپرسد، چون ما بازیکنان هستیم که باید به زمین بازی برویم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی