عجیب‌ترین واکنش سعودی‌ها به تقابل پرسپولیس با الهلال/ ایران به الهلال بلیت داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعودی‌ها از نداشتن بازی رسمی پرسپولیس پیش از دیدار با الهلال در آسیا خوشحالی کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رقیب الهلال شد.

در همین رابطه سایت «سعودی اسپورت» به نداشتن بازی رسمی پرسپولیس تا بازی با الهلال پرداخت و نوشت: ایران بلیت راه یابی به مرحله بعد را به الهلال مقابل پرسپولیس داد.

این رسانه سعودی دیر شروع شدن فصل جدید لیگ برتر ایران را کاملا به نفع الهلال دانست و به همین خاطر سرخ پوشان پایتخت هیچ بازی رسمی پیش از دیدار با الهلال انجام نمی دهند و باید خود را با دیدارهای تدارکاتی برای این بازی حساس آماده کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فینالیست آسیا ❤ DE ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    این اصلا دلیل قانع کننده ای واسه بردشون نیست . تازه ممکنه به ضررشون هم باشه که در کوران لیگشون قرار دارن . چون ممکنه تو همین یکماه بازیکنای کلیدی شون مثل گومیس و مارگا مصدوم شن به بازی با پرسپولیس نرسن...اگه طرف خوبشو نگاه میکنن باید این طرفش هم نگاه کنن که شاید چندتا مصدوم تو این بازی داشته باشن . ولی خب پرسپولیس هم باید تا اون موقع یکی دوتا بازی تدارکاتی خوب برگزار کنه . بازی با تیم ملی امید با مهدوی کیا اگه زمان باشه میتونه گزینه خوبی برای پرسپولیس باشه
    • ساوالان IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      تهدید را می توان به فرصت تبدیل کرد!!!!!!!!!!!!!! بازی نکردن تیم پرسپولیس و الهلال اماده در لیگ عربستان اگر چند معایب برای ما داشته باشد . یک محاسن بزرگ دارد. پرسپولیس تیم جدید بسته و فعلا انالیز انچنانی حریفان ندارند. از بازی اش. پرسپولیس می تواند پشت درهای بسته خوب تمرین کنر با تغیرات سیستم گوناگون . ..با بازی تدارکاتی خوب!!!!!! نیمه اول بازی با الهلال حریف را با سردر گمی به زمین بزند . ما می توانیم حریف را با انالیز خوب بخاطر بازی اش ببریم.. این تمرین پشت درب های بسته را قبلا مرحوم پورحیدری و پروین خوب بلد بودند. حریفان را سر درگم می کردند!!!!!!! پاس ایرا ن به دلیل همین ناشناخته بودن بازی اش در اسیا قهرمان شد.
    • احسان IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      خیلی حرفتون خنده دار بود مطمینا تفاوت زیاد داره و بازی رسمی مهم . اون مصدومیتی ک میفرمایید تو بازیای تدارکاتی احتمالش بیشتر است
  • بهنام GB ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    تا روز بازی خوشحال باشن
  • برای کسی که میخواد ببره هزارتا بهونه هم کمه IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    اینا یادشون نمیاد یه زمانی با 12 تابازیکن اونم 3تاشون نوجوون بودن رفتیم فینال آسیا، مارو نترسون از شکست ... ما تا اخر پششت تیممونیم
  • ابراهیم IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    لعنت بر کسانی که در راه موفقیت پرسپولیس سنگ اندازی میکنند ناموفق نشه خدا نیامرزه عزیزی خادم رو که به فکر طرفداران بیشمار پرسپولیس نیست وبرای این تیم محبوب کاری نمیکنه البته یک شعار قدیمی هم هست که میگه کار را خوبه خدا درست کنه عزیزی خادم....کیه
  • علی منصوری IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    تو فوتبال حرفه ای مسابقه رسمی با دوستانه زمین تا اسمان است پس ب ضرر ما که فدراسیون دیر لیگ شروع میکنه
  • حامد IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    این چیزا رو اراده بچه ها تاثیری نمیذاره ولی باید تاسف خورد به حال مسئولان فوتبال کشوری که با تمام قوا دنبال این هستن که تنها نماینده شون نتیجه نگیره. فقط ببینید فدراسیون تاجیکستان و عربستان و قطر برای تیم هاشون چیکار میکنن. آخه بدبختا توی چندسال گذشته فقط پرسپولیس بوده که آبروی فوتبال ایران و حفظ کرده. همین الانشم که تیم ملی برگشت صدر آسیا بخاطر شاکله پرسپولیسی تیم ملی هست. ولی وقتی نوبت به باشگاه پرسپولیس میرسه همه شمشیرو از رو میبندن مبادا یه وقت تیم قهرمان شه و هوادارای فحاش بچه لوس وزارت بگن چون پرسپولیس حمایت شد قهرمان شد. اگه فقط با حمایت تیمی قهرمان میشد چطور پس پرسپولیس جلوی تیم هایی که از حکومتشون کلی حمایت شدن موفق شد؟ اینجوری بود هرسال باید تیم های عربی فینالیست بشن و تمام. حتی قانونی وضع کردن نتونیم تیم و با یه خارجی با کیفیت تقویت کنیم. واقعا ننگ به شما. پرسپولیس باید برای قهرمانی هم الهلال و شکست بده هم فدراسیون خودمون و هم سازمان لیگمون و هم قلم به دست های ایمیل زن و ... انشالا به لطف خدا امسال همه این عوامل رو با هم شکست میدیم و جام واقعی آسیا رو میبریم بالای سرمون.
  • ناشناس IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    پرسپولیس حذف
  • هوادار اس اسی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    سلام من هواد استقلال هستم ولی شخصا دوست دارم پرسپولیس بیاید رنگ هارو بزاریم کناروبیاید انقدر بهم نپریم. اگه پرسپولیس ببره دو دلیل داره و برد این تیم برای ما دوسر برد هم مجیدی دلال و دزد برکنار میشه و هم آبروی ایران در آسیا حفظ میشه وهم عربا ضایعه میشن هرکس از الهلال حمایت کنه به استقلال و ایران خیانت کرده به امید پیروزی پرسپولیس در برابر الهلال عرب!!!
  • محمد IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    اسمشم میذارن حمایت! دیگه چه ظربه ای مونده که فدراسیون ایران به پرسپولیس نزده باشه؟! تازه چند روز قبلش هم بازی های تیم ملیه و چند تا از بازیکنا هم دست تیم ملی هستند. ..و معلوم نیست با چه وضعیتی بر گردند.
  • حسین IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    من استقلالی هستم ولی تیم ایرانی پرسپولیس پودرش می کند پول هیچ اراده‌ای در برابر غیرت ندارد
  • داریوش خسروی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    سلام باید هر چه سریعتر لیگ ایران شروع بشود تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند تمرین جای مسابقه را نمیگیرد. باید مسابقات لیگ هرچه زودتر شروع بشود. بنفع تیم ملی هم است.
  • علی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    به امید پیروزی الهلال مقابل عجم ها
  • سرباز وطن IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    من یک لونگیم می بازیم مقابل الهلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی