پرسپولیس راحت الهلال را شکست می‌دهد/ بار دیگر خودزنی کردیم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس قوی تر از الهلال است و راحت این تیم را شکست می‌دهد.

مرتضی کرمانی‌مقدم درباره تقابل پرسپولیس با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانی آسیا اظهار داشت:‌ الهلال همیشه تیمی قوی است و اکنون هم با استفاده از بازیکنان گرانقیمت خارجی کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. مقابل استقلال هم دیدیم نفرات خارجی این تیم تأثیر زیادی در نتیجه داشتند اما اطمینان دارم پرسپولیس خیلی راحت می‌تواند مقابل حریف عربستانی برنده شود.در حقیقت الهلال باید از پرسپولیس بترسد.

وی با اشاره به بازی استقلال مقابل الهلال ادامه داد: قبل از این مسابقه خیلی تعریف تیم الهلال و بازیکنان خارجی‌اش را شنیده بودم.خود استقلالی‌ها هم همین فکر را می‌کردند و به همین دلیل برای این دیدار ترکیب دفاعی انتخاب کردند اما هر چه از بازی گذشت و دیدند الهلال آنقدر هم که می‌گفتند زور ندارد، رو به جلو بازی کرده و موقعیت‌های زیادی روز دروازه حریف به وجود آوردند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: قطعاً کادر فنی پرسپولیس با آنالیز خوب روی دیدار استقلال و الهلال می‌تواند پی به نقاط ضعف و قوت حریف ببرد. البته تاکید می‌کنم پرسپولیس خیلی قوی‌تر از الهلال است و می‌تواند در این مسابقه برنده شود.

کرمانی‌مقدم در خصوص میزبانی عربستان از دیدار الهلال و پرسپولیس عنوان کرد: این از ضعف فوتبال ایران است که هیچ وقت تیم‌های ما میزبان نیستند و نمی‌توانند از امتیاز میزبانی استفاده کنند. در AFC، فیفا و هر جایی که فکرش را بکنید ضعیف هستیم که هر کاری دوست دارند با تیم‌های ما انجام داده و سرمان را می‌برند. بار اولی هم نیست که این مسأله را می‌بینیم و مطمئن باشید در آینده هم میزبانی چنین مسابقاتی را به تیم‌های ایرانی نمی‌دهند.

وی درباره برگزار نشدن بازی‌های رسمی پرسپولیس قبل از مصاف با الهلال پاسخ داد: این موضوع خیلی بد است و تنها ترس من برگزار نشدن بازی‌های رسمی پرسپولیس قبل بازی با الهلال است اما باید با برگزاری دیدارهای دوستانه این خلاء را پوشش داد. البته پرسپولیس به حدی قوی و حرفه‌ای است که می‌تواند با برنامه‌ریزی درست این نقطه ضعف را پوشش بدهد.حتی زمانی که این تیم برای برگزاری مرحله گروهی به هند رفت با وجود مشکلاتی مثل شرایط آب و هوایی، زمین نامناسب و ... نتایج خیلی خوبی کسب کرد. اکنون هم می‌توان با وجود میزبانی حریف الهلال را  شکست داد.

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به بازی مقابل استقلال و تاجیکستان عنوان کرد: مدافعان و هافبک‌های تیم پرسپولیس مقابل حریف تاجیکستانی عملکرد خیلی خوبی داشتند. نفرات خط دفاعی در بازی با استقلال تاجیکستان بدون اشتباه بودند و امیدوارم مقابل الهلال هم بدون کوچک‌ترین اشتباهی کار کنند زیرا حریف عربستانی بازیکنان تأثیرگذار و باهوش خارجی دارد و از کوچک‌ترین اشتباه راحت استفاده می‌کند.

کرمانی‌مقدم در مورد گلایه مسؤولان و مربیان تیم پرسپولیس از ممنوعیت جذب بازیکن خارجی برای این باشگاه پاسخ داد: صحبت‌های امروز افشین پیروانی را گوش کردم و باید حق را به پرسپولیس داد زیرا این تیم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و شرایط فعلی که برایش در نظر گرفته‌اند خیلی بد است. قطعا جذب یک بازیکن خارجی به ویژه در پست مهاجم، خیلی می‌توانست به  پرسپولیس کمک کند. متأسفانه با این تصمیم بار دیگر دچار خودزنی شدیم و تنها نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان ضربه خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حرف حساب DE ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    برای بردن الهلال بایستی همه با امادگی ذهنی بدنی در بالاترین سطح فداکاری و البته تمرکز وارد بشن، بازیکناشون گرونن ولی نه در حد پیکه یا کریس رونالدو که باهاشون تو ووردکاپ دیدار داشتیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی