استقبال الهلال از پرسپولیس با انجام ۴ مسابقه/ شاهکار برنامه ریزی در لیگ ایران!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال الهلال عربستان در حالی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روبه‌رو می‌شود که چهار مسابقه دیگر در لیگ عربستان انجام می‌دهد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان روز ۲۴ مهرماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

الهلال در مرحله یک هشتم در حالی برابر استقلال ایران بازی و این تیم را حذف کرد که سه بازی در لیگ داخلی عربستان انجام داده بود.

الهلال که این فصل با حضور لئوناردو ژاردیم سرمربی سرشناس و چند بازیکن خارجی از جمله موسی مارگا تقویت شده است تا پیش از دیدار با پرسپولیس چهار مسابقه دیگر در لیگ عربستان در پیش دارد.

الهلال ابتدا با الاتفاق بازی می‌کند و سپس به مصاف الشباب می‌رود. این تیم سعودی در ادامه الفیحا و الحزم را در پیش دارد و سپس به استقبال مسابقه با پرسپولیس می‌آید.

این در حالی است که لیگ برتر فوتبال ایران هنوز شروع نشده است و پرسپولیس دیدار رسمی تا پیش از مسابقه با الهلال ندارد.

این مشکل پیش از این گریبان تیم استقلال را هم گرفت و این نماینده ایران بدون برگزاری بازی رسمی و در حالی که هماهنگی کاملی بین بازیکنانش وجود نداشت با الهلال بازی کرد و شکست خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    بالاخره هرجور شده میخواین بگین استقلالم مثه پرسپولیس مشکل داشته. ببخشید مگه ما قبل بازی با استقلال تاجیکستان بازی لیگ داشتیم؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی