نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
واکنش تند استقلالی‌ها به اظهارات وزیر ورزش/ وضعیت اورژانسی است آقای وزیر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اظهارات جدید وزیر ورزش و جوانان درباره شرایط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با واکنش طرفداران استقلال همراه شده است.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تازه‌ترین اظهارات خود درباره شرایط مدیریت باشگاه استقلال و اینکه احتمال دارد تغییراتی در جمع اعضای هیئت مدیره این باشگاه به وجود بیاید توضیح داد: «عده‌ای تمایل دارند این اتفاق و تغییرات احتمالی به سرعت رخ بدهد ولی ما هم از آنها خواسته ایم که به ما اعتماد کنند. اگر در مدت زمانی که برای این موضوع در نظر گرفته‌ایم اقدامات مورد نظر صورت نگیرد تغییرات با مطالعه و با دقت انجام خواهد شد».

هواداران استقلال با برداشت از صحبت‌های وزیر معتقدند سجادی عجله‌ای برای این کار و تغییرات مدیریتی ندارد در حالی که آنها معتقدند با وجود اختلافات شدید و عمیق بین فرهاد مجیدی و احمد مددی در آستانه شروع فصل بیست و یکم لیگ برتر این اوضاع می‌تواند منجر به از دست رفتن امتیازات در نیم فصل اول لیگ برتر شود بنابراین شرایط استقلال را اورژانسی توصیف کرده و از سجادی خواسته اند هر چه سریعتر مددی را برکنار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    وزیر جدید ورزش, رفیق گرمابه و گلستان افشین پیروانی است, اینکه ایشون هم باباحمید لنگی است, از رییس جمهورمحترم انتظارداشتیم دراین زمینه عدالت رو رعایت میکرد و یک لنگی تمام عیار رو وزیر ورزش نمیکردند
    • پرسپولیس تیم تمام مردم ایران US ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      نظرات دوستانی مثل شما فقط یک حقیقت رو ثابت میکنه اونم این که تعداد طرفدارهای پرسپولیس غیر قابل مقایسه با استقلاله. وقتی به ادعای شما هرکی هر پستی داره از کمیته داوران و فدراسیون و وزیر و مسئول و مجری و گزارشگر و فردوسی پور و مردم عادی و حتی شده بازیکنای اسبق استقلال طرفدار پرسپولیس هستن نشونه اینه که استقلال یه تیم در حد پرسپولیس نیست و پرسپولیس به تنهایی و بدون رقیب و با اختلاف پرطرفدار ترین و محبوبترین تیم ایرانه. فقط عجیبه چرا برای یه تیم معمولی مثل استقلال باید از پرسپولیس بیشتر هزینه بشه؟؟؟؟!!!!!
    • بابا مسعود کجاست ؟ IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      اینکه لنگیا عادت کردن خودشون رو سریع به منابع قدرت نزدیک کنن و بچسبونن کار جدیدی نیست اما در مورد آقای سجادی نباید اینطور فکر کرد شک نکنید کم کم همه عوامل وزیر سابق رو با نیروهای کارآمد و مردمی عوض میکنه
    • تاجی طبرستانی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      من موندم چی شده ک از هشت سال گذشته ، به هر دلیلی از حضور مدیرای استقلالی در باشگاه ممانعت میشه ؟؟؟ . واقعا مشکل دولت با حضور یه مدیر استقلالی چیه ؟؟؟؟؟
  • تاجی طبرستانی IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    چاره درد استقلال فقط و فقط یه مدیر استقلالیه .... وزارت و حکومت هم خیلی خوب اینو میدونن ک با حضور یه مدیر استقلالی مث فتح الله زاده استقلال به آرامش میرسه ولی در مقابل این امر ، سرسختانه لجاجت میکنند و از انجامش ممانعت می کنند درست مث 8 سال گذشته . چرا بعد 8 سال حضور مدیران خائن و گماشته و کارنابلد در استقلال، فقط 1 سال به حضور یه مدیر استقلالی مث فتح الله زاده، رضایت نمیدند؟؟؟ واقعا مشکلشون چیه ؟؟؟ یعنی چون میدونن استقلال با فتح الله زاده همیشه آرامش داشته ، تیم خوبی و پرستاره داشته ، جام می آورده و .... باهاش مشکل دارند ؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی