نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
۲ |
۴
نتایج الهلال در مقابل پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب در خاک عربستان به مصاف الهلال برود تیمی که هفته گذشته استقلال را با دو گل از گردونه رقابت‌ها حذف کرده بود.

نکته جالب اینجاست که دو تیم پرسپولیس و استقلال در طول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تاکنون ۲۴ بار به مصاف تیم الهلال عربستان رفته‌اند که سهم هر تیم ۱۲ بازی مقابل حریف آبی‌پوش بوده است.

اگرچه استقلال مقابل الهلال عربستان از ۱۲ بازی ۵ برد، ۲ تساوی و ۵ باخت داشته اما حاصل جدال پرسپولیس مقابل این تیم عربستانی ۴ برد، ۵ تساوی و ۳ باخت بوده است.

جدال مهر ماه دو تیم پرسپولیس و الهلال عربستان سیزدهمین بازی این دو تیم در عرصه رقابت های باشگاهی است که سهم پرسپولیس مقابل حریف بردهای بیشتری است.

 قطعاً الهلال برای اینکه در آمار به تعداد بردهای پرسپولیس برسد و راهی نیمه نهایی این مسابقات شود می‌خواهد سرخپوشان را در خانه شکست بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    چرا الکی میگی ؛ تو لیگ قهرمانان ؛۶ بار به مصاف هم رفتن ؛ ۳ بار الهلال برده ؛ ۱ بار لنگ ؛ ۲ بازی هم مساوی ؛ در کل هم ۱۴ بازی ؛ هر کدوم ۴ برد و ۶ بازی مساوی بوده ؛ آمار درست بدین نه با غرض ؛ دیگه همه میشناسنتون
  • لنگیهای ناکام دراسیا IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    الهلال ۴ ۰ پرسپولیس الهلال۳ ۰ پرسپولیس الهلال ۴ ۱ پرسپولیس الهلال ۳ ۰ پرسپولیس الهلال۱ ۰ پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی