نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پرسپولیس در سخت‌ترین شرایط قرار گرفت/ الهلال مقابل استقلال شکننده نشان داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دکتر بیژن ذوالفقار نسب مدافع ملی‌پوش اسبق پرسپولیس گفت: این تیم در سخت‌ترین شرایط خود قرار گرفت و رویارویی با الهلال در عربستان بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

بیژن ذوالفقارنسب مربی پیشین تیم ملی در خصوص رویارویی دو تیم پرسپولیس و الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به خبرورزشی گفت: الهلال و النصر تیم‌های پرقدرتی هستند و فرقی نمی‌کرد که پرسپولیس با کدام یک از این دو تیم رودررو شود چرا که به هر حال تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود باید از همه لحاظ خودش را تقویت کرده باشد.

وی افزود: به نظر من الهلالی ها تمام تلاش خود را می کنند تا هر طور شده پرسپولیس را شکست دهند اگر چه میزبان ضعف های زیادی دارد و این نقاط ضعف در بازی قبلی مقابل استقلال تهران کاملا مشهود بود. اگر پرسپولیسی‌ها در فاز تهاجمی قدر موقعیت‌های خودشان را بدانند می توانند دروازه الهلال را باز کنند و این تیم را در خانه خودش شکست دهند.

ذوالفقارنسب گفت: به اعتقاد من از آنجایی که این بازیها در عربستان برگزار می شود میزبان از هر ترفندی برای تحت فشار قرار گذاشتن پرسپولیس استفاده خواهد کرد و من امیدوارم سرخپوشان مثل همیشه باهوش عمل کنند و برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا غیرتی و جنگنده بازی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی