تاخیر در آغاز تمرینات استقلال/ مجیدی آبی‌پوشان را تمرین می‌دهد؟/ جدی‌ترین گزینه جانشینی مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه تغییر در نیمکت آبی‌پوشان به صورت جدی مطرح شده است و از جواد نکونام به عنوان کاندیدای شماره یک جانشینی فرهاد مجیدی یاد می‌شود.

پس از ناکامی استقلال مقابل الهلال و مواضعی که احمد مددی و اصغر ملکیان در رسانه‌ها گرفتند، شایعه تحول نیمکت آبی‌پوشان به صورت جدی مطرح شده و از جواد نکونام به عنوان کاندیدای شماره یک جانشینی فرهاد مجیدی یاد می‌شود.

مسئله‌ای که البته فعلاً در حد شایعه بوده و نمی‌توان آن را تمام شده تلقی کرد.

از طرف دیگر، فرهاد مجیدی پس از پایان مسابقه با الهلال به شاگردانش استراحت ۶ روزه داد و قرار شد دور جدید تمرینات برای شرکت در فصل آینده پیکارهای لیگ برتر بعد از این مدت استراحت آغاز شود.

طبق برنامه قرار است تمرینات استقلال از روز یکشنبه آغاز شود ولی احتمال دارد با یک روز تاخیر همراه شود.

 یکی از مسئولان باشگاه استقلال به خبر ورزشی گفت: فرهاد مجیدی همچنان سرمربی استقلال است ولی این که طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد مسئله‌ای است که گذشت زمان آن را مشخص می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    امیدوارم بزودی تیممون از دلال و کمک دلال خلاص بشه
  • حمید علوی CA ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    بنظر بنده و علیرغم احترام زیاد به هوادران واقعی استقلال مثل امیر تاجی و آبی بیکران و جناب نوری و… بنظر بنده مجیدی رو بایست تا پایان قرادادش نگه دارن (مگر اینکه خودش رها کنه بره)
    • نوری IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      جناب علوی، الان وضعیت باشگاه اینقدر درهم و برهم شده که من و خیلیا هم دیگه نظرشون عوض شده و بهتره که مجیدی بمونه، نکونام تا بخواد این وضعیت آشفته رو درست کنه چند هفته اول لیگ رو از دست میده و باز بهونه همیشگی دادن دست مربی که این تیمو من نبستم! پس هر چند مجیدی تا الان نتیجه نگرفته ولی بهتره بمونه
  • ایوب AU ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    طرفداران استقلال از امثال شما چسبیده ها و مدیریت نا لایق و دزد ناراضی هستن هر نتیجه ای هم نتیجه مدیریت شما افزار نالایق بر باشگاه استقلال هست! لابی شما با پیشکسوت های سهم خواه برای حمله به مربی تیم که تیم رو تاحالا جمع کرده کاملا مشخصه!! استقلال اگه هوادار واقعی و با شعور داره یکبار برای همیشه جلوی این مدیریت نالایق می ایسته و درس تعصب میده!!
  • مهدی تاجی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    دوای درد استقلال فقط یه نفره، تا روزی هم که نیاد هیچ موفقیتی به دست نمیاریم. فقط و فقط امیر خان قلعه نویی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی