نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
۳ |
۰
احمد مددی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مددی در روزهای اول مدیر عاملی اقتدار لازم را نداشت و مدل رفتاری مجیدی هم طوری است که با هر مدیری نمی‌تواند کار کند.

ماه‌ها قبل نوشتیم که مددی و مجیدی نمی‌توانند با هم کار کنند همان طور که مجیدی و سعادتمند نمی‌توانستند با هم کار کنند. اما یک عده حرف از تعامل زدند و گفتند اختلافات را باید به خاطر استقلال حل کرد.

خب حالا باید پرسید استقلال با این دو نفر به کجا رسید و چند جام گرفت؟ شاید مددی و مجیدی هر کدام نقاط قوتی داشته باشند که قطعا دارند ولی باور کنید بعضی‌ها نمی‌توانند با هم کار کنند و به قول معروف بهم نمی‌خورند.

از اختلاف مددی و مجیدی استقلال بیشتر از همه ضرر کرد. حالا هر کدام از آنها هم حرفهایی برای گفتن دارند که خیلی‌هایش درست است اما خروجی کار حذف استقلال از آسیا و ناکامی در فینال جام حذفی بود.

مددی در روزهای اول مدیر عاملی اقتدار لازم را نداشت و مدل رفتاری مجیدی هم طوری است که با هر مدیری نمی‌تواند کار کند. با این حال مدیر عامل باید اقتدار و استقلال داشته باشد وگرنه بازیکنان از سرو کولش بالا می‌روند.

مددی البته در هفته‌های آخر جلوی بازیکن سالاری ایستاد اما مشکل اینجاست که در استقلال یکسری مشکلات ریشه ای است و به مددی و مجیدی هم مربوط نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اسی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    امثال مددی مامور هستند نه مدیر ! مدیر علاوه برتوانایی وجهه و شایستگی هم باید داشته باشد مثلا بعنوان نمونه دکتر قریب هم مدیرعامل استقلال بود مددی هم الان مدیر است تازه دکتر قریب با فردی بنام امیر قلعه نویی کار میکرد که فرهاد در مقابل او چیزی نیست
    • حمید علوی CA ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      بنظربنده همکاری مجیدی و مددی برای بعضیا سود داشت،برای بعضیا علی السویه بود برای بعضیام ضرر داشت.ازجمله: ۱) بیشترین سود رو برا فرزاد داشت ۲) بیشترین ضرر رو برای استقلال داشت وبرای هواداران واقعی استقلال.(البته سهم فرهاد دراین ضررزدن ۹۰ درصدبود) ۳)درعین حال برای استقلال و هواداران واقعیش،درطولانی مدت،سود هم داشت چون درمقایسه بادوران قبل ازمجیدی خیلی واقعیتهارو دیدن.دیدن که واقعن لشکر مجازی وجود داره.دیدن که واقعن نوچه پروری وجود داره،دیدن واقعن هستن کساییکه حرف ازعشق به استقلال و‌منصورخان میزنن امادرواقع دزدی میکنن واستقلال ‌‌هوادارش هیچ اهمیتی براشون نداره و… بنابراین دیگه درآینده به این راحتی گول تظاهرکردنها رونمیخورن. ۴)کسان دیگه ای که ضرردیدن۴تن قدیمی ترین و وفادارترین استقلالیهای تاریخ استقلال بودن. ۴کاپیتان.آقایان فکری،مرفاوی، برهانی وعمران زاده که روی هم حدود۵۰ سال برای استقلال بازی کرده بودن.این هم تقصیر شخص مجیدی بود نه مددی البته. ۵)ضرردیگه به“وجهه ی استقلال”بود.تیم منصورخان،به روزی افتاد که مردم از دلالی برادرمربی و خود مربی میکفتن.از قمار.از زدوبند با شیخ الاهلی..
  • مافیا پوکیده IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    برای مددی که سود داشت یه خرده حرف زدنش بهتر شد کروناش هم سه روزه خوب شد !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی