نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آمار جالب گل محمدی در مقابل تیم‌های عربستانی/ پرسپولیسی‌ها امیدوارتر شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گل محمدی مقابل تیم‌های عربستانی همواره پیروز بوده است و این خبری خوش برای پرسپولیسی‌ها باید باشد.

پرسپولیس باید ۲۴ مهر در دیداری حساس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان برود.

سرخپوشان ایران که در مرحله قبل موفق به شکست استقلال تاجیکستان شدند برای اولین بار در این فصل لیگ قهرمانان آسیا با یک تیم عربستانی روبه‌رو می‌شوند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس عملکردی خیره کننده مقابل تیم‌های عربستانی داشته است. این مربی در لیگ قهرمانان اسیا ۲۰۱۶ هدایت ذوب آهن را بر عهده داشت که در هر دو دیدار این تیم با النصر عربستان موفق به پیروزی سه بر صفر شد.

در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ هم یحیی در قامت سرمربی پرسپولیس، التعاون عربستان را در بازی رفت یک بر صفر و در بازی برگشت ۳ بر صفر از پیش رو برداشت و پرسپولیس با هدایت او موفق به شکست النصر عربستان در ضربات پنالتی در نیمه نهایی رقابت های فصل قبل شد تا با آمار خیره کننده ۴ پیروزی و یک پیروزی در ضربات پنالتی آماده مصاف با یک تیم عربستانی دیگر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    ماشالله یحیی امپرطور، پیش بسوی قهرمانی آسیا
  • مزیدی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    بی شک یکی از بهترین مربیان داخلی گل محمدی هست. ایشان با آرامشی ذاتی و دانش بالا پرسپولیس را به سطح بالاتر از آسیا رسانده و از میراث برانکو به خوبی محافظت نموده است. بی شک ایشان می تواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشد و تیم ملی را نیز چون پرسپولیس به تیمی موفق تبدیل نماید البته باید چند سال دیگر در تیم پرسپولیس و یا تیم های دیگر داخلی مربیگری نماید تا کاملا پخته تر و با تجربه تر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی