نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش به اتهام تخلفات مالی در دبی/ این وصله‌ها به مجیدی و باشگاه استقلال نمی‌چسبد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

موجی از شایعات درباره هزینه‌های باشگاه استقلال در امارات و احتمال وجود تخلفات مالی این تیم در رسانه‌ها مطرح شده است که یکی از مسئولان استقلال به آن واکنش نشان داد.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی در واکنش به انتشار شایعاتی درباره هزینه سنگین ۲۵۰ هزار دلاری برای اردوی امارات همه گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با تخلفات مالی را بی پایه و اساس خواند و شایعات مطرح شده را تکذیب کرد.

وی افزود: فقط ۵۰ هزار دلار از مبلغ ۲۵۰ هزار دلاری که آقای مددی در رابطه با هزینه های اردوی دبی به آن اشاره کرده به گابریله پین مربی ایتالیایی پرداخت شد که خود بخش مهمی از این مبلغ را در بر می گیرد.

این فرد مطلع افزود: آنهایی که با سر زدن به سایت هتل روتانا دبی هزینه اقامت یک شب در اتاق دو تخته این هتل را تخمین زده اند نمی‌دانند که این هزینه برای یک تیم که ۵۱ اتاق برای ۹ شب با لاندری کامل پرداخته اصلاً قابل قیاس نیست. این دوران زمان عادی نیست که بازیکنان را در اتاق دوتخته بخوابانیم. ما برای تک تک نفرات کاروان، اتاق یک تخته رزرو کرده بودیم.

وی خاطرنشان ساخت: علاوه بر این، ما میزبان بودیم و باید هزینه پذیرایی و اسکان تیم الهلال، تیم داوری، ناظران و هیأت اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم پرداخت می کردیم. به اینها اضافه کنید هزینه اتوبوس و ترانسفر از ورزشگاه به هتل و بالعکس. اجاره زمین تمرین برای الهلال هم بخش دیگری از این هزینه‌ها بود.

این فرد آگاه از ریز مخارج باشگاه در دبی یادآور شد: طی این مدت تقریباً یک روز در میان اعضای تیم تست کرونا می‌دادند که هزینه هر بار تست ۱۶۰ درهم بود. فقط ۲۴ ساعت قبل از بازی هزینه تست ۱۶۰ نفر از اعضای دو تیم و هیئت اجرایی و ناظر داوری از سوی باشگاه استقلال پرداخت شده است.

این منبع مطلع گفت: آنهایی که معتقدند ۲۵۰۰۰۰ دلار برای همه این اقدامات مبلغی زیاد بوده باید بدانند اگر مدیریت هزینه صحیح در صرف پول تن‎خواه پرداخت شده از سوی باشگاه نبود باید مبلغی بیش از اینها برای چنین میزبانی، فرسنگ‌ها دورتر از خاک کشورمان پرداخت می‌شد.

این مسئول باشگاه در واکنش به برخی شایعات مبنی بر اینکه برخی اتهام زده اند برادران مجیدی در این موضوع دخل و تصرفی داشته‌اند، توضیح داد: فرهاد و فرزاد مجیدی در این مدت هیچ کاری به کار مسایل مالی نداشتند و تنها مسائل مربوط به تیم و تمرینات را زیر نظر گرفته بودند و این قبیل تهمت‌ها نه منطقی است و نه منصفانه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمم. حالا اینا به کنار، شما که از قبل بهونه باختتونم ردیف کرده بودین و یه هفته مونده ناله میکردین، میرفتین یه کاروانسرایی جایی میموندین، اون پولم نگه میداشتین که فردا بازیکناتون نگن گوشت نخوردیم و دوغ بهمون نمیدن واسه همین جام نمیگیریم.
    • پاسخ منطقی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      هرچه بیشتر برای این‌ها شفاف سازی میکنی بازاین متوهم های لنگی میگویند لیلی زن بودیامرد به نظرم این نظرات توهین آمیز وتهمت و افترا بی دلیل نباید انتشار داده شود چون ازسرعقده گشایی آبرو مومن رامیبرند نمیدانند گناه کبیره است،
    • لنگ پوشان IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      چون شاه فرهاد جنتلمن خیلی دوستش دارندهواداران استقلال همینطور قلب دریایی دارد ولنگ رابارها شکست داد سوزشش را دارند
    • ننگ بر ارتش مجازی نفاق IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      این حرفها و کارهای کثیف فقط از اتاق فکر و دهان تعداد اندکی از هواداران یک تیم " خاص " در میاد که با برنامه و سازماندهی شده در سایتها سریعا منتشر میشه نمونه قبلی آن شایعه دوپینگ ارسلان مطهری در فصل پیش بازیهای آسیا بود طی این چند روز در همین سایت به وفور با نامهای مختلف کامنتهایشان درج شده این افراد و این اتاق فکر سالهاست که به این شغل شریف مشغول هستند البته قبلا کارهای دیگری هم میکردند منتها با عوض شدن شرایط و پیچیدگی اوضاع جهان !!! بخصوص بعد از تقویتشان در دوره بابا مسعودشان پُر رو تر شده اند
  • مهدی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    فاکتورهای باشگاه ملوان را یادتون بیاد وقتی کمک سرپرست کیسه سرپرست ملوان بود ۱۰ میلیون هزینه کرده بود فاکتور ۱۰۰ میلیونی نوشته بود الان هم همینه
  • شمسعلی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    برادران دلال بخور بخوری راه انداختن که دیدن داره، دلم برای اون هوادارای ساده دلی میسوزه که برای ابقای اینا تلاش می‌کنن! خلایق هر چه لایق
  • مصطفی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    متاسفانه دستهای پیدا وپنهان هر اقدامی انجام میدن که تیم و باشگاه رو از ارامش دور کنند و نزارند تیم تمرکز خودشو به مسابقات و و وظیفه ای که داره متمرکز بشه و متاسفانه تر ی سری از دوستداران و حامیان استقلال هم هم صدا با اون عده ی عیان و پنهان شدن تنها راه برای رسیدن به ارامش انتخاب مدیر عامل کاربلد و ابدیده در شرایط بحران میتونه کشتی طوفان زده رو به ساحل نجات برسونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی