نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مهدی پاشازاده
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

معاون باشگاه استقلال گفت: هر سال در ابتدای فصل این بلا را سر استقلال می‌آورند و زمان را از دست می‌دهیم.

مهدی پاشازاده که به طور ناگهانی از احمد مددی مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال حکم گرفت در مصاحبه ای سعی کرد هواداران و فرهاد مجیدی را دعوت به آرامش کند:

*احمد مددی استعفا داده و قرار است امروز در باره این مورد تصمیم‌گیری شود. برخی مسائل در چند روز اخیر به وجود آمد و مددی چنین تصمیمی داشت. روز گذشته چنین اتفاقی افتاد.

*تصمیم‌گیری‌های اشتباه از سال‌های قبل گرفته شده و این مشکلات پشت سر هم جمع شدند و به جای بغرنجی رسیده‌اند. شاید اگر ۸ سال قبل چنین اتفاقی رخ می‌داد، هواداران تا این اندازه عصبانی، ناراحت و دلگیر نمی‌شدند. آنها حق دارند، اما مسائل فعلی فقط مربوط به این چند ماه نیست.

*شاید در تیم رقیب اختلافاتشان بیشتر از ما باشد اما سیاست‌مدارانه رفتار کرده و از همدیگر حمایت می‌کنند. من از هر مربی که به استقلال آمد حمایت کردم. از وینفرد شفر، امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی که سرمایه باشگاه استقلال است و گفتم به عنوان یک جوان اجازه بدهید کار کند تا محمود فکری، علیرضا منصوریان که زمان وی هم سر تمرینات می‌رفتم و از آندره استراماچونی حمایت کردم. در این موضوع ضعیف هستیم.

*از هواداران استقلال خواهش می‌کنم برخی رفتارهایی که در شان استقلال نیست انجام ندهند. از هر کسی می‌خواهند حمایت کنند زیرا حق‌شان است و در این مورد مشکلی نیست، اما قرار دادن پیشکسوت مقابل طرفدار، طرفدار مقابل پیشکسوت و باشگاه مقابل طرفدار چیزی است که دشمنان ما می‌خواهند تا از این طریق استقلال ضعیف شود. منطقی است که هوادار خواسته‌هایی داشته باشد. وجود اختلافات هم طبیعی است، اما نباید این گونه روبروی هم قرار بگیریم. خیلی بد است مسائل استقلال به رسانه‌ها کشیده شده و هتاکی شود.

پیام پاشازاده به مجیدی؛ فرهاد! خواهش می کنم برگرد ایران!/ بازیکن اگر آرامش نداشته باشد شب قبل از بازی نمی تواند بخوابد

*افرادی مانند مرحوم ناصر حجازی و منصور پورحیدری الگوهای ما بودند. در زمان آن دو بزرگوار هیچ وقت این اتفاقات رخ نمی‌داد، زیرا هر کسی جایگاهش را می‌دانست. خواهش می‌کنم این اتفاقات را مدیریت کرده و خواسته خود را منطقی بگوییم.

*از مجیدی خواهش می‌کنم به تهران بیاید و در تمرینات تیمش حاضر شود تا وقت را از دست ندهیم، این موضوع خیلی مهم است. هنوز مجیدی به ایران نیامده است. اختلافات وجود دارد، اما می‌توان نشست و منطقی صحبت کرد تا به هم کمک کنیم و اختلافات حل شود. تفاوتی هم ندارد سمتی داشته باشیم یا نداشته باشیم. اگر می‌گوییم همه چیز هوادار است به خاطر هواداران باید گذشت کنیم. سرمربی، کادر فنی و هر کس دیگر به عنوان ارکان اصلی تیم و باشگاه باید بیایند و کار خود را انجام بدهند.

*قرار شده تصمیم‌گیری از وزارت ورزش باشد، اما امیدوارم هر چه زودتر چنین اتفاقی بیفتد. هر کسی هم بیاید دست کم برای جمع‌آوری اطلاعات و صحبت به مشاورانش برای رسیدن به جمع‌بندی نهایی به چند روز نیاز به زمان دارد و همه این موارد به ضرر تیم است.

*یک روز قبل از بازی با الهلال پست معاونت ورزشی باشگاه را به من دادند و پس از آن مسابقه هم تاکنون مجیدی به ایران نیامده است تا نشستی داشته باشیم، اما امیدوارم بتوانیم به هم کمک کنیم تا هواداران شاد شوند.

*هر بازیکنی شرایط خاص خودش را دارد. اسماعیلی بازیکن بسیار توانمندی است و در این موضوع شک نداریم، حتی روزی که پنالتی را به بیرون زد از وی حمایت کردم و گفتم ایرادی ندارد، زیرا این اتفاق برای بهترین بازیکنان دنیا هم می‌افتد، اما باشگاه چارچوب انضباطی را هم تعیین کرده و تمام ارکان استقلال باید به این چارچوب متعهد باشند.

*منِ سرمربی بدون آرامش نمی‌توانم درست ارنج کرده و روی حریف تمرکز کنم تا ببینم ایرادش کجاست و کجا باید تعویض کنم. منِ بازیکن اگر آرامش نداشته باشم شاید شب قبل از بازی نتوانم درست استراحت کرده و بخوابم. با رقم خوردن برخی حواشی تمرکز سرمربی و بازیکن از ۱۰۰ به ۵۰ می‌آید و در این حالت چه انتظاری دارید.

*حضورم در استقلال ریسک بود اما به این باشگاه نیامده‌ام تا معاون باشگاه باشم. این پست مهم و حساس در کل دنیا تعریف شده و یکی از ایرادهای استقلال در این چند سال نداشتن همین پست بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    ببين يه نفر چجوري يه مجموعه رو به گروگان گرفته!!!! التماس ميكنند برگرد؟؟ چند تا جام اورده اين بابا؟؟؟ اگر ناز برانكو با اين همه جامش رو اينقدر ميكشيدن طرف ول نميكرد بره! امان از سواد كم و صندلي نرم امان...
    • حمید علوی CA ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      اوایل انقلاب یه آهنگی خیلی مردمی شده بود. الان من یاد اون آهنگ افتادم. میکفت: الو، خواهش میکنم، تو رو‌مثل بره آهو من نوازش میکنم، الو، خواهش میکنم….
    • انا IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      حالا میبینید چطور باند مافیایی مجیدی استقلال رو نابود میکنه
    • اکبر معتمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      خدا لعنت کند این مجیدی رو ، که هر وقت سرمربی استقلال شد ، سرانجامش شد این قرتی بازیها ، که فاتحه تیم رو خونده ، از پیشکسوتان استقلال خواهش میکنیم ، که هر چه سریعتر این خاین رو از استقلال بیندازند بیرون و نکونام یا ویسی یا گواردیولا رو بیاورند استقلال .
    • ساوالان IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      اقای پاشازاده شما با فرزاد هماهنگ کن . مجیدی شما را حساب نمی کند.. کمک سرپرست !!!!!!!!!! تمام مشکلات استقلال در این خلاصه شده.!!!!!! کمک سرپرست یا صاحب باشگاه!!!!!!!!!!
    • لنگی سوراخ IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      فقط یه سوال اونجایی که میگه احمد مددی استفاع داده راسته؟؟؟؟؟؟؟؟
    • لنگی بیخاصیت IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      متاسفانه باز دشمنان لنگی بیخاصیت شروع به تخریب ایشان کرده اند واقعا این لنگیها عقده ایی چرا همش توکانال طرفدار های استقلالی هستید کامنت های لنگیها بردردخودتان میخورد چون کلا نفرت و عقده گشایی می کنند چون میدونند شاه فرهاد جنتلمن خیلی دوستش داریم هواداران استقلال همینطور دوست داشتنی هستند چرا پرسپولیسی ها اینقدر نامرد و پستید
    • دریا ژرف IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      خداوند لعنتون کنه لنگیها حرف بی حساب میزنید ده ها نفر تو فضای مجازی علیه استقلال قهرمان آسیا موج منفی می دهند چون مجیدی خار چشم دشمنان استقلال باقدرت ادامه میدهد
    • آبی به رنگ دریا IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      اگر دیدید کامنت های لنگیها تعریف وتمجید از کسی هست، که مربی ضعیف و ناتوانی در مقابل لنگ پوشان است، بدانید که انها دشمن کینه توز استقلال هستند به همین دلیل علیه شاه فرهاد جنتلمن خیلی دوستش دارد هواداران استقلال همینطور دوست داشتنی هستند
    • آبیییته IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      ببینید استقلال چه بزرگ وپاک سرشت است که پرسپولیس ها وکوردلها دشمنش شده اند چون بزرگانی مثل شاه فرهاد وعلی آقای منصوریان دارد پژمان منتظری دارد وریا خیلی متعصب دارد ارسلان متعصب اسماعیلی با تکنیک با درایت شاه فرهاد جنتلمن دارد
    • امیرقلعه نویی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      قابل توجه همه تاجی های عزیز ارتش مجازی فحاش مجیدی همینه،که یک نفر به نام لنگی بی خاصیت لنگی سوراخ، آبی عمیق آبی بیکران به جای همه استقلالی ها نظر میده ونيومدن ونازکردن مجیدی رو به همه کس جز خود قهرناز ربط میده ،مجیدی به درد استقلال نمیخوره وبا اولين باخت باید اوت بشه،مربی فقط قلعه نویی،خبر ورزشی لطفابچاپ
    • لنگیها مافیایی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      فرهاد می آید دوباره داغ به دل هواداران مجازی لنگی میگذارد
    • ۴۴۴۴ IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      لنگی یادت باشه فرهاد سرورته
    • ارتش ۲۰میلیونی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      اخه فرهاد مجیدی از مکتب حجازی فقید ودوست داشتنی است شما چرا میسوزید
    • لنگ پوشان IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      شاه فرهاد سر آلکس فرگوسن منچستریونایتد در استقلال است ازعصبانیت بمیرید
    • سالم IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      مددی دیگه رفت پرسپولیسی ها دیگه کسی به نظرات سخیفانه مشتی بی منطق وکوته فکر لنگی توجه نداره
    • دوست دارم فرهاد را IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      مجیدی هواداران استقلال دوستش دارند چرا لنگی ناراحتید شما برید یحیی رادوست داشته باشید
    • پرویز سوبله چوبله IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      برانکو چیکاره بود لنگی ؟ یه دولت و یه مسعود سلطانیفر همه کار براتون میکردن مگه فصل پیش برانکو بود که قهرمان شدید ؟ با گل ممد هم مثل آب خوردن قهرمانتون کردن گلهای تیمهای دیگه مردود میشد پنالتی حریف رو نادیده میگرفتن و ..... با بدتر از گل ممد هم قهرمانتون میکردن برانکو اگر مربی بود جلوی علیمنصور بی تجربه مثل آب خوردن سه تایی نمیشد
    • حق IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      فقط مشخصه این نظرات ازطرف چند نفر که ازامثال فکری پول گرفته اند که تعداشون به اندازه یک جوخه مجازی است، هواداران استقلال پشت سر فرهاد هستند کور بودی دیروز جلو وزارت ببینید حداقل ۵۰۰۰نفر بمیرید ازعصبانیت
  • باشرف IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    این مربی مجیدی رو میگم یعنی انقدر بی جنبه است که تو خارج از کشورمونده وبرنگشته آیا فکر میکنین این جور مربی ها به درد تیم میخورن ؟فکر کنین بد نیست؟
  • کامی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    نمیخاد برگردی همونجا به عشقو حالت برس. جواد نکو رو میخایم بیاریم تا قهرمان کنه تیمو .تو همش به فکره عشقو حالی
  • هوادار بیچاره IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    آقای معاون باشگاه خواهش میکنی برگرده!!!!! عجب اقتداری!!!تو باید دستور بدی برگرده وا مصیبتا به حال ما که گیر شما افتادیم
  • سروش IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    استقلال متعلق به هواداره،نه متعلق به پورحیدریه،نه حجازی و نه امثال مجیدی و فکری و..... مربی حتی اگه در سطح اروپا هم باشه باید منت داشته باشه بیاد استقلال.
    • حمید علوی CA ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      سروش جان در کلیت ف ملیش شما باهاتون موافقم. فقط در یک مورد، انصافن معتقدم مالک واقعی استقلال شادروان منصورخان پورحیدری هستن و البته کسانی هم که در کنار ایشون و دهه ی شصت بدون دریافت یک ریال زحمت کشیدن و حتی از جیب گذاشتن سهامدار هستن. از جمله پرویزخان مظلومی. به این دلیل میگم که استقلال در واقع متعلق به منصورخان هست که ایشون اولا بعد انقلاب تیم استقلال رو بوجود آوردن (چون دیگه برند تاج با تمام دارایی های منقول و غیر منقول از جمله ورزشگاهها و.. از بین رفته بود و مصادره سده بود)، ثانیا از جیب خودشون برای چند سال تمام هزینه ها رو دادن تا استقلال نوپا چون گرفت و دوباره همه شدن صاحبش!
  • آریهان DE ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    هر سال این بلا شامل شما نیست. شامل ما هم بوده.مدیر عامل رو حتی زندان بردند. اون بالایی ها با خودشون مشکل دارند.اخر سر تیم ها و بازیکنان چوب باندبازی اقایون رو می خورند. حالا مددی استفا هم داده راضی نیستید.بابا تا دیروز شعارتون بود.پس کی میرفت؟وسط لیگ؟
    • سروش IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      آقای علوی شاید اینطور باشه که شما میگین.منم به شخصه دوست دارم استقلال با فرهاد مجیدی نتیجه بگیره.ولی دوست ندارم تو این مقطع با احساس هوادار بازی بشه.
  • محمد IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    آقای پاشازاده این حرفهابخاطراینکه جایگاهتوحفظ کنی مانه شما نه مجیدی رو میخوایم مجیدی اگه دلسوزتیم بودباتیم برمیگشت وتمرینات تیم رواستارت میزدمجیدی ثابت کرده دربدترین شرایط تیم روتنها گذاشته دوره قبل هم همین کاروکردالانم نیومده ایران داره عشق حالشومیکنه اینجورمربی بدرد استقلال نمیخوره که نه جامی به ماداده نه دلسوز تیم.بهترین گزینه نکونام هستش که خیلی حرفه ای تروبدون حاشیه کارمیکنه
  • الدوچرخه چی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    حالا هم که بعد از عمری یه پست به این بیچاره رسید.اوضاع کیسه کودتایی شد!خخخ خخخ بدبخت داره التماس میکنه بزارید منم یه چند روزی پشت میز نشینی رو تجربه کنم.تو را خدا برگردید خیلی حال میده!خخخ خخخ
  • هوادار خسته!!! IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    امسال به دسته پایین تر سقوط نکنیم معجزه کردین!!!
  • احمد IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    واقعا تعجب میکنم از بعضی نظرات آبکی دوستان. اولا به پرسپولیسی‌ها چه ربطی داره که اینجا نظر میدید برید تو خبرهای تیم محبوب خودتون نظر بزارید. دوم دوستان آبی چند روز پیش اعلام شد مجیدی و پین موندن امارات تا با یکی دو بازیکن خارجی مذاکره کنن بخاطر همین میومدن ایران. سوما آقای مددی استعفا داده ولی هنوز پذیرفته نشده.ودرآخر ازهمه دوستان آبی دل خواهش میکنم همدل باشید. حرفهای آقای پاشازاده درسته. اینکه بعضی از از نظرات قرمز ها میاد زیر دستشون وحرفهاشون رو مسخره میکنن نشون دهنده نظرات احساسی ونفاق آلود هواداران نماهای رقیب هست. شک نکنید با وحدت وارامش همه یدکارها درست میشه
  • هوادار بیچاره IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    چقدر تو این عکس ذوق زدست بنده خدا
  • احسان IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    فزهاد مجیدی به مددی گفته بود استقلال به تمام بازیکنایی که هستن نیاز داره و مدیرعامل با همشون تمدید کنه.. قرار نبود بازیکنی از تیم جدا بشه.. قرار بود شاکله تیم حفظ بشه و بعد تیم شروع به یارگیری کنه... فرهاد با توجه به اینکه مددی قول داده بود با همه بازیکنا تمدید میکنه لیست بازیکن جدید داد... ولی نمی‌دونست که این به اصطلاح مدیر اینکاره نیست و هیچ‌کاری از دستش بر نمیاد... فرهاد این بازیکنایی که گرفته رو برای تقویت تیم میخواست نه جایگزین بازیکنایی که از تیم رفتند...
    • منچستر IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      راست میگی شما. مثلا مجیدی گفته بود قاسمی نژاد رو نمیخوام؛ بعد مددی بدون اجازه مجیدی اینشون رو گرفت؛ سپس داداشش فرزاد گفت دربی نقل و انتقالات رو بردیم... هیچی دیگه فقط سلامتی شما...
    • خسرو IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      .پس قائدی رو چه کسی گذاشت تو بغل عرب ها
  • استقلالی غمگین IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    همین هواداران مجیدی را با فوش و افتضاح بیرون خواهند کرد ... شب دراز است و قلندر بیدار
    • لنگ سوز IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      شما لنگ تبار ها اگه سنت اقتضاء نمیکنه بهت بگم که حدود هفت هشت سال پیش شما لنگ تبارهای پیزوری نه تنها اسطورهای خودتون هو میکردین و حیا کن رها کن سر می‌دادید بلکه با مشت به مانند وحوش تو سر و کله اسطورهاتون می‌زدین،حالا اومدی اینجا که چه غلطی بکنی
  • ابی IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    مجیدی کجاست یکی بگه کجاست مگه میشه اینجوری
  • ستاره قلابی لنگ IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    مجیدی اونجا داره چه میکنه مگه نباید الان سرتمرین باشه باهزینه مردم دوباره مربی شد همه میدونن مددی میخاست اخراجش کنه یکی بگه مجیدی چندتا جام آورده
  • سروش سلامی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    کسی که استقلال برایش مهم نباشد و فقط فکرش پول باشد ، اصلا به درد استقلال نمی خورد ، خواهشا مجیدی رو از استقلال طوری برکنارش کنید که دفعه دیگه سرش هوای سرمربیگری استقلال نکند ، هرسال که سرمربی استقلال شد ، فاتحه استقلال رو خوند و رفت . لطفا آقای نکونام ، ویسی ، مورینیو رو بیاورید استقلال .
    • علی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      از اینکه لطف کردی ومورینیو رو در کنار وبسی و نکو نام قرار دادی متشکرم .اگه پیشنهاد سرمربیگری استقلال رو بشنوه از خوشحالی خوابش نمیبره
  • علی عبدلی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    درود بر فرهاد مجیدی ، شخصیت مربی باید بسیار آرام و مرموز و سیاست مدار باشد تا بتواند در سایه آرامش تصمیم گیری کند و با زیرکی و سیاست امتیاز بگیرد ، احترام زیادی برای آقای مجیدی قائلم و از ایشان به خاطر این همه زحمتی که برای استقلال کشیده بسیار ممنونم ولی به عنوان یه هوادار دو آتیشه حق دارم نگران وضعیت تیمم باشم و در حد خودم اظهارنظر کنم ، باید اعتراف کنیم که شخصیت آقای مجیدی به درد مربی گری نمی خورد آن هم مربی سومین تیم تاریخ قاره کهن ، هیچ کدام از ملاک های یک مربی موفق را ایشان ندارد ، یک ماه مونده به بازی با الهلال کل تیم را فروخت و رفت که اکثر این فروشها به علت لج بازی آقای مجیدی با بازیکنان بوده ، اگر بهترین خرید ها هم انجام میشد باز هم تیم موفق نمی شد الهلال را ببرد . در تمام زمانهای حساس قهر میکنه میره اون از خداحافظیش که در بدترین زمان ممکن استقلال را تنها گذاشت اون از قهر پارسال قبل بازی فینال ، و اینم از وضع موجود ، در محبوب بودن ایشان و ستاره بودن ایشان شکی نیست و این دلیل نمیشود مربی موفقی بشود . آرامش یحیی و باقری را نگاه کنید بدترین و خوب ترین اتفاقات هیچ تاثیری روشون ن
  • بهنام IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    خواهش میکنم برگرد!!؟؟؟خخخخخ
  • حمید IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    تنها راه نجات استقلال بزرگ فقط و فقط فرهاد مجیدی و برادرش ببینید بهترین بازیکن رو نذاشتن تیم رقیب بگیره و آوردنش دیگه چکار باید انجام بده راه نجات فقط فرهاد مجیدی و فقط فرهاد مجیدی
  • محفوظ GB ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    بهترین فرد برای سرمربی گری استقلال فرزاد مجیدی هست نه فرهاد، اون الان با کلی تجربه می تونه به تیم کمک کنه.
  • کیسه سوز IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    تنها راه نجات الکیسه سعودی ایمیل زدنه
  • حمید IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    تنها راه نجات فرهاد مجیدی و برادرش
  • اسی لنگی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    مجیدی همه رو فیلم کرده طرف تو سواحل نیلگون خلیج فارس درحال آفتاب گیریه بعد اینجا ما سرش دعوا داریم که مربی ما بشه خدایش یه کم فکرکنید
  • علی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    صابر کاظمی موتور محرکه ارومیه و ایران، افرین
  • حمید IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    خواهش ؟؟ جالبه ایشون واقعا فکر کرده ستاره جهانی یا مربی بسیار بزرگی اینطوری رفتار کردن هم باید به شخص بیاد آقای مجیدی انگار سعودی ها رو خیلی خیلی از خاک جمهوری اسلامی ایران دوست داره اینقدر این وطن فروش هارو بزرگ نکنید
  • امیر مهدی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    من که نفهمیدم چی رو باور کنم چیرو بدور نکن از یه طرف میگن کافی است از طرف دیگه میگن به استقلالی ها پاداش داده
  • میثم IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    به عنوان یک استقلالی میگم، چطور محمود فکری، منصوریان، شفر، خیلی بهتر از فرهاد نتیجه میگرفتن ولی این همه هجمه روشون بود ولی فرهاد با دوتا دربی بردن اونم با پنالتی که آخرش به موفقیت هم نرسیدیم چه دلیلی داره حمایت بشه ازش این همه فرصت به فرهاد دادن چه معنی داره تا الان خیلی طرفدارش بودم ولی یه چیزایی دارم میبینم و می‌شنوم که فرهاد تو این برهه بخدا ضرره خالصه برا تیم و نام استقلال همه چیرو داره میخره ولی به ولله قسم استقلال نباید چنین شیوه ای بره جلو این همه تو تیم بوده چه موفقیتی برامون داشته؟ ولی تا دلتون بخواد حاشیه داشته قهرمیکنه میره، پز میده من به اینا نمیبازم ولی میبازه که هیچی موفق هم نمیشه واقعا هواداران منطقی باشن استقلال جای ادا اطفال نیست
  • میثم IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    بازم به عنوان یک استقلالی که خالصانه و مخلصانه هوادارشم میگم هرکی داره از فرهاد مجیدی به دلیل حمایت می‌کنه یا تازه طرفدار شده یا فهمی از فوتبال و شرایط اونو نداره و به معنای واقعی یک مجیدی پرستیه که متاسفانه تحت شرایط شوم و کارهای منفی فرهاد قرار گرفته اگه دوستان بزرگوار استقلالی میدونستن یکی مثل جواد نکونام چه شیوه های تمرینی بروزی داره و چه پرستیژ شخصیتی تو مربیگری داره هیچوقت بی دلیل طرفدار فرهاد نمیشدین ولی حیف که فرهاد هم داره خودشو خراب می‌کنه هم داره تیمو
  • حسن IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    فرهاد و مدیر عامل جفتشون اهل حاشیه و هوچی گری هستن استقلال رو بدبخت کردن با دعواهاشون حتی خود فرهاد رو همزمان سرمربی و مدیر عامل کنن باز خوددرگیری پیدا میکنه با خودش از اول انتخاب فرهاد اشتباه بود چون براش زود بود استقلال خیلی زود بود فرهادکلا با هیچکس نمیسازه غرور بد جور دامنشو گرفته و فقط فکر منافع شخصی و شهرت و قدرت و ثروت خودش هست و با این همه گندی که زده و هیچ دستاوردی تا حالا نداشته با ریاکاری و دغلکاری این همه زور میزنه بمونه فقط فقط فکر جیبش و شهرتشه و بس... هوادار و تیم هم هیچ ارزشی براش نداره هیچ پختگی و بزرگ منشی ای که در بزرگان استقلال بود در این آدم که لقب شاه بهش میدن اطرافیان متملقش ندیدم خدا استقلال رو از دست اینها خلاص کنه
  • پرسپولیس افتخار ایران IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    خطاب به دوستان استقلالی که میگن پرسپولیسا چرا تو کار ما دخالت میکنن یکی نیست به خودشون بگه اونموقع که ایمیل می‌زدین AFC عیسی محروم شه و ایمیل می‌زدین به عربستانی ها ظاهراً یادتون رفته پس یادتون باشه تو دنیایی هستیم که از هر دست بدی از همون دست میگیری خودتون و تک به تکتون میدونین عیسی هیچ کسو مسخره نکرد ولی شماها چیکار که نکردید پس به قول شاعر میگه بچرخین تا بچرخیم
    • چرپلیس IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      متوهم لنگی بیخاصیت وکیل باشگاه چرتپولیس اعتراف کرد که کار جناب خطیر نبوده انگار سالی یکبار از خواب بیدار میشی پسرجان
  • شششش IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    در هر صورت باید مجیدی برکنار بشه. چرا مربی خارجی نمیارن؟ با هیچ کدوم از مربی های داخلی استقلال هیچ جامی نمی تونه بگیره مهمترینش جام باشگاه های آسیا
  • علی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    من متوجه نمیشم فرهاد مجیدی که میگن استوره استقلاله، چکاری انجام داده؟ کجا بازی کرده؟ کدوم لیگ معتبر بوده؟ منصوریان و پاشازاده و داریوش یزدانی،... اینا رو یه زمانی توی لیگ های اروپایی بازی میکردند، موندم این افتخار فرهاد محیدی چیه غیر از بازی کردن توی لیگ امارات.تا حالا دو تا حام‌حذفی و یه لیگ و لیگ قهرمانان رو هم از دست داده، خدایی کی استقلال اینقد به یه مربی زمان داده!!!
    • حمید علوی CA ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      علی آقا، جناب اسطوره مجیدی ۹ سال در لیگ بسیار معتبر امارات بازی کرده و خدمات بسیار ارزنده ای رو به شیوخ حاشیه ی خلیج همیشه فارس داشته که هرگز از یاد شیخ الاهلی و شیخ الوصل نمیره. شما شاید نمیدونی که لیگ بسیار معتبر و سطح بالای امارات، الان بعد از سوپرلیگ انگلستان و قبل از لالیگا و بوندس لیگا قرار داره و و آقای مجیدی هم بعنوان فوق ستاره ی این لیگ، خمین الان پیشنهادات زیادی از رئال و منچستر داره و چند روز پیش هم مسی و نیمار و امباپه دیته جمعی گفتن یا فرهاد رو میارین پاریسن ژرمن یا ما هم میریم با فرهاد لب ساحل دوبی قلیون دود میکنیم و پوکر میزنیم حالشو میبریم.
  • یه بنده خدایی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    فرهاد اشتباهش این بود که تو نقل انتقالات قائدی و بازیکنان کلیدی خیلی زیادی از دست داد و بجاش بازیکنان بی کیفیت آورد
    • تفکر IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      فرهاد اعلام کرد شاکله تیم حفظ شود واین بازیکنان راجهت تقویت تیم خواست نه جایگزینی بازیکنان اصلی یک کم تفکر خوبه
  • کوروش دقتی فر IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    اگه‌این برادران مجیدی امسال سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان گرفتندمن خودموآتیش میزنم قهرمانی لیگ وحام حذفی پیشکش
  • امیدفولادشهر IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    طرفداران استقلال صبرکنید یه روزی میفهمیدک شاه فرهادتون چه خیانتی ب تیمتون کرده و چهره کثیف خودش رو نشون میده اونوقت میخوام ببینم چی میگید آخه این بچه قرتی چیه ک ما بهش حسادت کنیم چقدقهرمانی وافتخارآورده براتون
  • دهیار‌گلیگوران IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    جان‌دایی‌این‌تیم‌دیگه‌از‌هم‌پاشیده‌یه‌کهنه‌حلبی‌بندازین‌دنبال‌فرهاد‌از‌چمن‌زار‌بره‌بیرون
  • اان بگیرید به همه این گوه کاریا نه مدیریت وجود دار US ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    ان بگیرید به همش تا کل این مجموعه نرن درست نمیشه ،بهونه هم نیاریم دیگه نه دولت مقصر هستش نه هوادار ،واقعیت اینست که همه درحال چاپیدن وسر کار گذاشتن ما هستن حالا التماس کن رفیق عربها در حال عشق وحال بلند بشه بیاد برای تاج تصمیم بگیرع ،خاک بر سر خاعنیین که اصرار دارن یک مربی بی افتخار رو التماس کنن استقلال دست اینها نابود خواهد شد،وتمام،
  • شیر علی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    بیچاره ها بیدار بشین همین فرهاد خونتون چنان خوابی برا کیسه کشها دیده که حالا حالا از زیر گند کارهاش در نخواهید آمد چرا بی تدبیری و بی لیاقتی خودتون رو گردن دیگران می اندازین چرا دنبال دشمن میکردین برای اینکه بی لیاقتی های خودتون رو گردن دژمن بیندازین دیگه این کارها کهنه شده درد شما از خود شماست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی