خانه‌های رونالدو
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی زمانی با خواهران و برادرش در اتاقی کوچک زندگی می‌کرد، اما حالا چندین عمارت جذاب و زیبا در زادگاهش مادیرا و شهرهای مادرید، ماربِیا، تورین و منچستر دارد.

خبرورزشی - از شروعی ساده و بی‌آلایش در مادیرا تا خانه جدید ۳ میلیون پوندی‌اش در چشایر؛ در طول این سال‌هایی که کریستیانو رونالدو ثروتی بالغ بر ۷۸۹ میلیون پوند بدست آورده مبالغ هنگفتی را صرف خرید خانه‌های لوکسش کرده است.

زندگی برای اسطوره پرتغالی از آپارتمانی محقر در مادیرا شروع شد؛ جایی که در آن رویای ستاره شدن را در سر می‌پروراند. و وقتی که توانست غیرممکن‌ها را ممکن کند، فوتبال او را از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس برد و دوباره او را به جمع شیاطین‌سرخ برگرداند.

تنها چند هفته پس از بازگشت به انگلیس به‌خاطر سفت و سخت کردن مسائل امنیتی و همینطور سر و صدای گوسفندان که نمی‌گذاشتند رونالدو درست بخوابد مجبور شد خانه را عوض کند و به عمارتی ۳ میلیون پوندی برود. البته برای آدمی مثل رونالدو با دستمزد فضایی که دارد تغییر دادن سبک زندگی به سادگی آب خوردن است.

خانه‌های رونالدو (منچستر - خانه جدید)
خانه جدید رونالدو در منچستر

در این قسمت مکان‌هایی که دارنده ۵ توپ طلا تا الان در آن‌ها زندگی کرده و محل اقامت فعلی‌اش را از نظر می‌گذرانیم.

بزرگ شدن در مادیرا 

رونالدو در فونچال به دنیا آمد و در خانه‌ای ساده بزرگ شد. اتاق کوچکش را با خواهرها و برادرانش سهیم بود و زندگی‌اش ۱۸۰ درجه با زندگی فعلی‌اش تفاوت داشت.

در سال ۲۰۱۹ رونالدو به خانه دوران کودکی‌اش رفت تا جایی که در آن بزرگ شده را به پسرش کریستیانو جونیور نشان بدهد. به TVI گفت: «از اینکه پسرم ببیند من کجا به دنیا آمدم خیلی هیجان‌زده بودم. تعدادی از آدم‌هایی که آن زمان در آن محله بودند هنوز هم همان جا هستند. راستش را بخواهید اصلاً انتظار دیدن آن آدم‌ها را نداشتم و متأثر شدم.»

رونالدو در ادامه گفت که پسرش کریستیانو جونیور که به زندگی لوکس عادت دارد از دیدن اندازه اتاق خواب قبلی پدرش شوکه شده بود. «پسرم به من گفت بابا واقعاً اینجا زندگی می‌کردی؟ نمی‌توانست باور کند.»

خانه‌های رونالدو (مادیرا - خانه بچگی)
خانه بچگی رونالدو در مادیرا

خانه رونالدو در منچستر

رونالدو بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ برای منچستریونایتد بازی کرد و مانند اکثر هم‌تیمی‌هایش در آن زمان در منطقه منحصربه‌فرد «آلدرلی‌اج» زندگی می‌کرد. این عمارت ۳ میلیون پوندی که به مدت ۳ سال خانه رونالدو بود ۵ اتاق خواب بزرگ داشت و باغی بزرگ با تراس‌های جذاب هم این خانه را زیباتر کرده بود. این ملک همچنین یک استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق سینما داشت. وقتی رونالدو غول‌های لیگ برتر را ترک کرد این ملک را تا ۹ سال بعدش هم نگه داشت.

خانه‌های رونالدو (منچستر - خانه اول
اولین خانه رونالدو در منچستر
خانه‌های رونالدو (منچستر - خانه اول)
اولین خانه رونالدو در منچستر
خانه‌های رونالدو (منچستر - خانه اول)
اولین خانه رونالدو در منچستر
خانه‌های رونالدو (منچستر - خانه اول)
اولین خانه رونالدو در منچستر
خانه‌های رونالدو (منچستر - خانه اول)
اولین خانه رونالدو در منچستر

خانه رونالدو در مادرید

پس از انتقال رکوردشکنانه ۸۰ میلیون پوندی رونالدو به رئال مادرید، خانه لوکس‌تری نیاز شد. او خانه خیره کننده ۴٫۸ میلیون پوندی در محله گران‌قیمت «لافینکا» را که توسط معمار مشهور خواکین تورس طراحی شده بود را انتخاب کرد. این ملک هم استخر سرپوشیده دارد و هم استخر روباز، و رونالدو به طور منظم برای تمریناتش از این استخرها استفاده می‌کرد.

خانه مادرید رونالدو یک سالن بدنسازی فوق پیشرفته مجهز به چندین تردمیل، بخش مخصوص وزنه زدن و بخش مختص تمرینات کششی داشت تا رونالدو بتواند در خانه هم روی فرم باقی بماند. در محوطه بیرون از خانه زمین فوتبالی نزدیک استخر روباز وجود دارد و صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن هم به چشم می‌خورد.

رونالدو دستگیره‌های درها را هم با حروف آغازین نام خود (CR) مونوگرام کرد.

خانه‌های رونالدو (مادرید)
خانه رونالدو در مادرید
خانه‌های رونالدو (مادرید)
نشان CR روی دستگیره در خانه رونالدو در مادرید

خانه رونالدو در تورین

انتقالی دیگر، خانه‌ای دیگر. رونالدو در سال ۲۰۱۸ به یوونتوس پیوست و به خانه‌ای احتیاج داشت که مناسب پادشاه جدید تورین باشد. این خانه در واقع دو ویلای مجاور هم است در جاده‌ای خصوصی که توسط نیروهای امنیتی محافظت می‌شود و به دروازه ورودی می‌رسد.

هرکدام از این ویلاها دارای ورودی‌های جداگانه هستند و اطرافشان را باغ‌های سرسبز و پوشش گیاهی بسیار زیبایی احاطه کرده‌اند.

رونالدو عاشق این خانه شد چون شباهت‌هایی به ملکش در مادرید دارد. سالن بدنسازی مدرن که رونالدو و جورجینا با هم از آن استفاده می‌کنند. همچنین استخری که رونالدو بعد از تمرینات سخت بدنسازی و وزنه زدن به داخلش می‌پرید تا کمی ریلکس کند. این ملک خیلی خیلی لوکس است.

نشریه «گاتزتادلواسپرت» در زمانی که رونالدو این ملک را خرید نوشت: «انگار تورین زیر پای کریس رونالدو است، ادای احترام شهر به قهرمان تازه واردش.»

خانه‌های رونالدو (تورین)
خانه رونالدو در تورین
خانه‌های رونالدو (تورین)
خانه رونالدو در تورین
خانه‌های رونالدو (تورین)
خانواده رونالدو در خانه تورین

خانه‌ای برای تعطیلات

گفته می‌شود که در سال ۲۰۱۹ رونالدو مبلغ ۱٫۴ میلیون پوند برای خرید خانه‌ای برای تعطیلات در «کاستا دل‌سول» واقع در «ماربِیا» خرج کرد. منطقه‌ای که این خانه مجلل در آن قرار دارد «کاستا دل‌سول سوپراستارها» نامیده می‌شود به خاطر تعداد افراد مشهوری در آن ساکن هستند. گفته می‌شود که کانر مک‌گرگور ستاره UFC هم ملکی در آن نزدیکی دارد.

این خانه دارای ۴ اتاق خواب است، سقف‌های طاقی شکل بلند و چشم‌انداز بی‌نظیری به دریا دارد. زمین گلف خصوصی دارد و تمام مسیر با چراغ‌های LED روشن می‌شود، سالن‌های بدنسازی اختصاصی، سینمای داخلی و استخر بدون محدوده از دیگر خصوصیات این منطقه است. بی‌شک هرچه که برای کانر خوب است برای رونالدو هم می‌تواند خوب باشد.

خانه‌های رونالدو (ماربیا - کاستا دل‌سول)
خانه رونالدو در کاستا دل‌سول
خانه‌های رونالدو (ماربیا - کاستا دل‌سول)
خانه رونالدو در کاستا دل‌سول
خانه‌های رونالدو (ماربیا - کاستا دل‌سول)
خانه رونالدو در کاستا دل‌سول
خانه‌های رونالدو (ماربیا - کاستا دل‌سول)
خانه رونالدو در کاستا دل‌سول
خانه‌های رونالدو (ماربیا - کاستا دل‌سول)
خانه رونالدو در کاستا دل‌سول

بازگشت به مادیرا

خانه برای رونالدو جایی‌ست که قلبش آنجاست. ساخت عمارت ۷ طبقه‌اش در فونچال سرانجام در تابستان قبلی ۴ سال بعد از اینکه شماره ۷ منچستریونایتد یک انبار خرید به اتمام رسید و تبدیل به کاخی مجلل شد.

رونالدو برای این‌که این انبار را به خانه رؤیایی‌اش تبدیل کند حدود ۷ میلیون پوند خرج کرده تا به همراه نامزدش جورجینا رودریگس از چشم‌انداز تماشایی دریا و همینطور امکانات رفاهی از قبیل دو استخر شنا به سایز استخرهای المپیک، جکوزی و زمین فوتبال لذت ببرد. مشخص نیست که این عمارت چند اتاق و حمام دارد. رونالدو از این ملک هم به عنوان خانه‌ای برای تعطیلات و همینطور هنگامی که برای دیدن خانواده به فونچال میرود استفاده می‌کند و قرنطینه تابستانش را هم در این خانه گذراند.

متأسفانه چند دزد فرصت‌طلب به این خانه دستبرد زدند و طبق گزارشات از در گاراژی که قفل نشده بود توانستند وارد خانه شوند و یک پیراهن امضا شده یوونتوس و چند اموال کوچک را سرقت کردند.

 ارزانترین نرخ تور استانبول رو از لحظه آخر بخواهید 

نگران زمان نباش، تا لحظه آخر وقت داری، در لحظه سفر کن

خانه‌های رونالدو (مادیرا)
خانه رونالدو در مادیرا
خانه‌های رونالدو (مادیرا)
رونالدو و فرزندانش در خانه مادیرا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • MAMALI IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    هر چند رونالدو تمام اینا حقشه و بابتش زحمت کشیده ولی حرف من اینه که کارمندی که تمام تلاشش رو برای بهترین بودن در کاره خودش انجام میده هم به این ثروت میرسه؟؟ درسته فوتبال مورد علاقه همه هستش ولی کاش و بازم کاش ثروت در دنیا به شکل عادلانه تری تقسیم میشد، همون کارمندی رو که قبلا در موردش گفتم بهتون قول میدم اگر سالم زندگی کنه و دزدی نکنه در آخر 30 سال کارش نمیتونه یک دهم از یکی از ملک های رونالدو و امسال ایشون رو بخره . کاش کمی عدالت در درآمد برای کارمندان و کارگران وجود داشت تا اونها هم بتونن طعم کمتر دغدغه داشتن رو بچشن توجه کنید کمتر دغدغه داشتن. به امید اون روز
    • محمدامین بوستانچی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      زمانی این اتفاق خواهد افتاد که هرروز در کنار چراغ قرمز بایستید و برای تقویت سرعت باجون خود بازی کنید،زمانی مث رونالدو خواهید شد که خورد شوید ناراحت وتحقیر شچید،زمانی در مادرید میتوانید بهترین خانه را بگیرید که برای معاش زندگی خود در شهری در فاصله۳هزغر کیلومتر شهر خود در فست فودی کار کنید،من خیلی بد تر از رونالدو کشیدم و هنوزم دارم تلاش میکنم و خیلی از اون موفق تر هم میشم عدالت فقط برای پاداش نیست برای زحمت ها هم هست۰
    • امین IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      دوست عزیز همیشه شاکر داشته‌ هات باش نه نداشته هات. خوب قرار نیست همه درآمد یکسانی داشته باشن. شما میدونی که چقد بدبختی کشیده تلاش کرده تا به اینجا رسیده استوره هست. بعدش خدارو شکر کن سر ماه با این اوضاع اقتصادی حقوقت به حساب میاد. مثل من که سه ماه کار دارم دو ماه بیکار بودی چیکار میکردی
    • Narges IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      کریس 20 سال تمام بی وقفه داره تمرین می کنه تلاش می کنه که شده کریس رونالدو! 20 ساله خودش رو تو اوج نگه داشته! همه ی چیزایی هم که داره ثمره ی تلاش و تمرین همیشگی خودش بوده! بعدشم هر سال داره به مردم کل دنیا کمک می کنه مردم افغانستان،فلسطین،سوریه و... کسایی که مشکل و بیماری دارن! با این کمکایی که به بقیه می کنه خدا هم کمکش می کنه و بیشتر بهش میده. دست هایی که کمک می کنند از دست هایی که رو به آسمان دعا می کنند بهترند!
  • محمدطاها IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    خانه‌های لوکس و مجلل یکی از ثروتمندترین بازیکنان فوتبال جهان:)) کریس رونالدو نشون داده که علاقه زیادی به رفاه و صرف هزینه های سرسام آور دارد نماهای شگفت انگیز خانه های رونالدو واقعا چشم ها را خیره می‌کند.. ناز شصتش زحمت کشید الان ثمره شو می بیند..خب من هم برای تنوع هر شب تو جاهای مختلف خونمون میخوابم.. آشپزخونه، بالکن، پارکینگ،پشت بام، آسانسور خخخخخ..
  • !!! IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    آخرش بایدهمه روبذاره تویه وجب جابخوابه
    • usef65 DE ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      مگه بقیه مردم آخرش ، توی چند وجب میخوابن!؟ داره لذت بعد از سختی ها رو میبره ، از رانت و اختلاس و اموال مردم هم چیزی به جیب نزده .
  • تینا IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    کریس‌ لیاقتشو داره♡
  • م IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    نوش جانت لیاقت بهتر از اینم داری والله الان یه عده تازه به دوران رسیده دولتی تو ایران نه سواد درست حسابی دارند ن کار دست حسابی با بهتر از اینا حال میکنند!
  • سارا IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    عشقه کریستین واقعا نوش جونش ا
  • موکش آلمان IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    شماها جای ما پولدارا باشین میفهمین که پول دردی از آدم دوا نمیکنه. همه‌کاره خداست. غرق شدن در خوشی های پوچ ‌و بی ارزش دنیا فقط غفلت از آخرت و تباهی رو در پی داره. فقط انسان های ابله به دنیا دل میبندند . و ابله تر از اون ها هم کسائین که‌ حسرت زندگی این جور آدمها رو میخورن.
    • گومیس اولونگا عیسی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      نکشیمون پولداررررر خیلی ها بیشتر از این تلاش میکنن یک هزارم اینم گیرشون نمیاد شما هم اگه خیلی مردی کل پولتو بده مستحق ها. چون پول دردی رو از آدم دوا نمی‌کنه دیگه!
  • سعید IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    خدا کنه عاقبته همه به خیر باشه این زندگی دنیا جز خواب و خیال چیزی نیست واقعیت وقتی که سر ادم به لحد میخوره ...یا علی
  • کوهمره_جروق IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    پنالدوی مفت خور آخرش همه را با خودت به اون دنیا میبری
  • محمد حسن IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    اقا اصلا به شما چه که اون چه زندگی داره. اگهع شما هم راست میگین فوتبالیست بشین. بعد شم رونالدو یسک هتلشو تبدیل به بیمارستان کرد تامردم درانجا بمانند پس خدا به رونالدو کمک کرده تا به اینجا رسیده.
  • هیچکس IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    رونالدو ۱۰۰ خونه داره با ۱۰۰ ماشین و خوش به حالش بعد نهایت هر ایرانی رفتن به برخ میلاده بعد رونالدو رفته برخ خلیفه همه میدونن پولداره دیگه چرا خبر گذاری میکنید
  • پارسا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    رونالدو سلطان دنیا رو داشته باشه کمه هر چی داره حقش چون داره الان حال می کنه و قبلا سختی هاشو کشیده
  • ناشناس IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    مردم به زحمتکشا انتقاد میکنن دزدا رو ستایش میکنن.
  • مهدی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    الله هرکسین اورینه گوره ورر زحمت چکیب بحرسین ییر نوشی جانی اولسین
  • سهیل IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    همه زحمت میکشن به هیچ جایی نمیرسن یه حقوق کارگری و کارمندی شکمشون هم سیر نمیشه اخه بیل میزنه رنالدو ورزش کارشه بعد چند برابر تمرینش پول میگیره
  • رها IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    شما همتون میدونید که بی پولی سخته حتی خود رونالدو هم شاید روزی این روز رو تجربه کرده باشه وهممون حسرت یک خانه کوچک روداریم که اینجا هیچ کارگری بادرامدکمش نمیتونه به این رویای دوتا اتاق هم برسه حالا وقتی که اون داره بزارین خوش باشه
  • لیور پول IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    رونالدو هم یه زمانی فقیر بود فرض کنید چقدر زحمت کشیده تا به اینجا رسیده پس هر ثروتی هم که داره حقش هست کریس قبلا حتی خونه نداشت ولی الان کلکسیون بوگاتی و مرسدس بنز داره همه ی اینا بازحمته دیگه
  • جوجه نوک دار IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    خلایق هرچه لایق
  • فرامرزسلیمانی IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    من عاشق فوتبال رونالدو هستم و آدم بسیار سخاوتمندی است دست خیر داره واقعن آدم بزرگی است مگه فکر کردید همه چیز نمازه وروز است این کاری که این آقا میکنه خدا هم ازش راضیه احسنت به تو مرد بزرگ کریس
  • حسین IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    ۱۰ ویلای ایران به خونه ی رونالدو نمیرسه
  • فاطمه IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    وای چه خونه ی زیبایی مثل بهشت میمونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی