یک پرسپولیسی خوشنام مدیرعاملی باشگاه را پس زد/ من درس مدیریت نخوانده‌ام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین کلانی آنقدر خوشنام هست و اعتبار دارد که اصلاً نیازی به صندلی مدیریت پرسپولیس نداشته باشد. کافی است همه آدم‌های جامعه مثل کلانی فکر کنند و اگر در جایی تخصص ندارند پا پیش نگذارند.

حسین کلانی بدون شک از بهترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس و از چهره‌های خوشنام تاریخ فوتبال ایران است. او برخلاف خیلی‌ها که برای رسیدن به صندلی مدیریت پرسپولیس و استقلال دست و پا می‌زنند و هر حرکتی را انجام می‌دهند، گفته من هرگز مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شوم و اصلا به درد این پست هم نمی‌خورم؛ درس مدیریت هم نخوانده‌ام... کلانی همچنین گفته وزیر ورزش آن قدر باتجربه است که مرا مدیرعامل پرسپولیس نکند!

این رفتار و حرف‌های چهره خوشنام تاریخ فوتبال ایران را مقایسه کنید با کسانی که برای رسیدن به صندلی مدیریت نه تنها عطش سیری ناپذیری دارند بلکه لابی می‌کنند و از رانت های مختلف هم بهره می‌برند. کلانی البته آنقدر خوشنام هست و اعتبار دارد که اصلاً نیازی به صندلی مدیریت پرسپولیس نداشته باشد. کافی است همه آدم‌های جامعه مثل کلانی فکر کنند و اگر در جایی تخصص ندارند پا پیش نگذارند. ما این مشکل را در سیاست، اقتصاد و خیلی جاهای دیگر هم داریم و تقریباً همه قبول دارند که بسیاری از مشکلات به خاطر آن است که آدم‌ها سرجای خودشان نیستند و از تخصص لازم در یک سری از پست‌ها بهره نمی‌برند. حرف‌های کلانی اما درس بزرگی است برای همه آدمهایی که بدون تخصص تلاش می‌کنند تا به پستی برسند که خودشان هم می‌دانند لایق آن نیستند. ای کاش تعداد حسین کلانی ها در فوتبال و در همه جامعه ما خیلی بیشتر بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    دلیل نتیجه گرفتن پرسپولیس کبیر وجود بزرگانی مثل حسین کلانی هس و در نقطه مقابل وجود نداشتن آدم بزرگ و با تحصیلات در باشگاه استقلال دلیل اصلی نتیجه نگرفتن این باشگاهه ، یه عده دلال، آویزون و کمک آویزون تو باشگاهن
    • تاجی طبرستانی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      حالا صبر می کرد بهش یه تعارف می زدند بعد می گفت ن خخخخ گربه دستش به گوشت نمی رسید می گفت بو میده خخخخخخخخخخخخ
    • زاینده رود IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      بزرگان و باسوادان لنگ رو بشمار : علی پروین ، مجتبی محرمی ، وحید قلیچ ، پایان رافت ، .............. خخخخ
    • مهدی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      همین حسین کلانی اندازه کل تاریخ باشگاه کیسه سواد داره اما به کاری که توش سر رشته نداره دخالت نمیکنه حالا مقایسه کنید با پستکوستهای کیسه هرکی از راه میرسه ادعای ماکیت کیسه را میکنه یعنی انقدر کیسه ارزشش پایینه که از مرحوم صادقی تا دلال پودر تا بزرگشون جباری ادعای مالکیت دارن خخخخ
  • مجید IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    درود بر عالیجناب مهندس کلانی
  • سهراب IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    آقای محترم اسمش رو میذاره زاینده رود اما شروع می کنه به توهین. ایشون اصلاً اسم دکتر اکرامی رو شنیده؟ اسم دکتر برومند رو چی که مکتب شاهین رو پایه ریزی کردن که بعدش شد پرسپولیس؟ اصلاً خود کلانی رو این آقا میشناسه که هم مهندس آرشیتکت هست و هم زمانی آهنگسازی هم میکرده؟ میدونه دکتر علی دایی فوق لیسانس از دانشگاه شریف داره؟ که مهدوی کیا بالاترین درجه علمی در فوتبال رو داره؟ عزیز من: حرفو اول دندون میزنن بعد به زبون میارن!!!
    • آرش IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      امثال این اشخاص فقط میخوان خودشون رو با این الفاظ نشون بدن. کلا و تنها چیزی که یاد گرفتن همین بی ادبی و توهینهاست. نه شعور اجتماعی و فوتبالی دارن،نه سوادش رو. فقط یه اسم یاد گرفتن و بس. با امثال اینها بحث کردن انگار آب در هاون کوبیدنه.
    • ارتش سرخ IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      زاینده رود بزرگان سه پاهان بشمار ببینم چه کاره بودن وقتی اسمی ازبزرگان سرورتان پرسپولیس کبیر می برید بایدوضوداشته باشی
    • مزیدی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      خب به واسطه شعور بعضی ها که هوادار یک تیم هستند ، باشگاه محبوبشان هر روز بدتر از دیروز با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می کند و تجمع و رها کن حیا کن رها کن راه می اندازند و وزیر و وکیل و رییس جمهور را مقصر ناکامی ها میدانند. جناب مهندس کلانی می گوید من در حد ریاست باشگاه بزرگ پرسپولیس نیستم اما آشپز یک رستوران تو راهی خودش را برای ریاست باشگاه اونوری به آب و آتیش می زند، اونوقت این بنده خدا زاینده وی داره بگه زاینده،، خودش اسمش رو درست گفته خخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی