نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فوتسال ایران - آرژانتین
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتسال کشورمان با شکست در آخرین دیدار مرحله گروهی خود در جام جهانی برابر آرژانتین، به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و در این مرحله باید با ازبکستان روبرو شود.

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز (دوشنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ و در چارچوب سومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال به مصاف آرژانتین رفت. این دیدار که در شهر ویلنیوس لیتوانی برگزار شد، در نهایت با پیروزی دو بر یک آرژانتین برابر ایران به پایان رسید. 

سید محمد ناظم‌الشریعه سرمربی سفیدپوشان ایران در ابتدای بازی سپهر محمدی ، علی اصغر حسن‌زاده ، محمدرضا سنگ‌سفیدی ، حمید احمدی و سعید احمدعباسی را روانه میدان کرد. تیم ایران در اویل بازی صاحب یک موقعیت بسیار خوب شدند اما احمد عباسی نتوانست شوت خود را با دقت روانه دروازه کند. 

با گذشت دقایقی از بازی تیم آرژانتین توانست نبض میدان را در اختیار بگیرد. این تیم در نیمه نخست بارها صاحب موقعیت شد اما واکنش های سپهر محمدی و در دقایقی مسعود محمدی اجازه گلزنی را به آرژانتینی ها نداد. 

آرژانتین در نیمه دوم شرایط را تغییر داد و کوزولینو توانست گل نخست خود و تیمش را در دقیقه ۲۴ و با یک شوت بسیار محکم به ثمر برساند. آرژانتینی ها پس از گل اول حملات خود را بیشتر کردند و در نهایت استالونه در دقیقه ۲۷ موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه ایران کند. 

فوتسال ایران - آرژانتین

شاگردان ناظم الشریعه پس از دریافت این دو گل سبک بازی خود را تغییر دادند و توانستند به دروازه آرژانتین بیشتر نزدیک شوند تا اینکه اصغر حسن زاده توانست با یک شوت چیپ بسیار زیبا دروازه حریف را برای بار اول باز کند. 

تیم ایران پس از گل اول چندین موقعیت بسیار خوب بدست آورد اما این فرصت ها یک به یک هدر رفت تا این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک آژانتین به پایان برسد. 

با این نتیجه تیم ایران با ۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و آرژانتینی ها نیز با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کردند تا در مرحله یک هشتم نهایی به پاراگوئه برخورد کنند. 

تیم ایران در دو دیدار قبلی خود مقابل صربستان و آمریکا قرار گرفت و توانست هر دو تیم را شکست دهد تا صعود فوتسالیست‌های کشورمان به دور بعدی قطعی شود. 

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی باید روز جمعه ۲ مهرماه و از ساعت ۱۸ به مصاف ازبکستان برود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی