نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سجاد شهباز زاده
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم باشگاه سپاهان و آقای گل لیگ بیستم گفت: شاید باورش برای برخی سخت باشد اما من با قرارداد مالی کمتر نسبت به پیشنهاد استقلال و پرسپولیس در سپاهان ماندم‌.

سجاد شهباز زاده بامداد سه‌شنبه با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: فصل خیلی خوبی داشتیم و فکر می‌کنم که اولین تیمی باشیم که از بازی‌ها میانگین بیش از ۲ امتیاز گرفتیم اما قهرمان نشدیم.

اعتراف شهباززاده درباه پرسپولیس را در ویدیوی زیر ببینید:

وی در مورد حضور شهریار مغانلو در سپاهان و جدایی کی‌روش استنلی گفت: کی‌روش جدا شده است. شهریار هم بازیکن خوبی است و امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به نفع سپاهان باشد.

آقای گل لیگ بیستم در واکنش به اظهارات یکی از مسئولان استقلال که گفته بود وی با نام استقلال بازارگرمی کرده است، گفت: مذاکره من با استقلال را مگر کسی فهمید؟ این چه بازارگرمی است؟ به جای اینکه تقصیر را بیاندازید گردن کسی، ببینید مشکل چیست!

وی اضافه کرد: بازیکن برای آینده‌اش خیلی مسائل را از جمله مدیریت باشگاه در نظر می‌گیرد. من از جایی به بعد انتخابم را کرده بودم و باشگاه سپاهان می‌دانست می‌مانم. من در فهرست استقلال و پرسپولیس بودم. سپاهان از نظر مالی کمترین پیشنهاد را داد. مهم است که بازیکن بهترین نسخه خودش باشد. از طرف دوستان من در استقلال چیزی رسانه‌ای نشد و در کمال احترام مذاکرات انجام شد.

وی گفت: نمی‌توانید از برخی چیزها فرار کنید. شاید خیلی مسائل تاثیرگذار بود اما مذاکرات در کمال آرامش انجام شد.

وی گفت: مهاجم پستی است که برای آمار خوب به سایر بازیکنان نیاز دارد و من این آمار را مدیون سایر بازیکنان هستم. همه بازیکنان سپاهان بهترین فصلشان را سپری کردند.

شهبازاده در رابطه با اینکه زمانی ممکن بود به تراکتور برود، گفت: پس از بازگشت از لیگ ترکیه، به استقلال آمدم و پنجره آنها بسته شد. پس از آن هم به تراکتور رفتم که پنجره این تیم هم بسته شد. به همین خاطر به نفت رفتم.

وی در رابطه با شرایط سپاهان تصریح کرد: بازیکنان بزرگی به تیم ما اضافه شدند و پر تعداد بودن بازیکنان خوب به نفع تیم ما است. شرایط خیلی خوبی را برای تیممان متصور هستم.

بخش‌هایی از اظهارات شهباززاده درباره نقل و انتقالات را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    من هم میگم وزن پول پیشنهاد سپاهان از همه کمتر بود .چون سپاهان اسکناس و پول کاغذی استفاده می‌کند ولی دیگران برای پرداخت از سکه ۵۰ ریالی استفاده می‌کنند!!!!!
    • radman IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      شما درست میگی دوست عزیز سپاهان اسکناس پیشنهاد کرد و تیم حکومتی سکه ولی از نوع طلا واقعا چرا فک میکنید همه دروغگو هستن و فقط شما راست میگید دوتیم حکومتی از ارکان نظام هستن و مستقیما از خرانه حکومت تغذیه میشن ولی چونکه رسانه در اختیار این دو تیم هستش هر چی دلشون بخاد به هوادار تحویل میدن
  • علی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    جناب آقای شهبازاده دل نگیر این درحدمدیرعاملی استقلال نبود خیلی ها که رفتن اونها که نیامدن بخاطر ایشون بود وزارت ورزش خیلی سریع باید تکلیف این باشگاه حل می کرد
  • ساوالان IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    برایم عین روز روشن هست بلوف می زند . اسم و برند پرسپولیس از کل قرارداد تو با سپاهان بیشتر هست!!!!!! تو گفتی ما باور کردیم... رو کن اگه راست می گی!!!!!!! طرف درخواست پرسپولیس را رد کرده رفته به سپاهان با پول کمتر!!!!! از این به بعد لاک پشت من هم پرواز خواهد کرد!
    • بابامسعود IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      آخه کدوم بازیکن عاقلی میاد باشگاه بزرگ سپاهان رو ول کنه بره تو ی تیمی که به عالم و دنیا بدهکاره و آبرو فوتبال ایران رو برده؟ سپاهان اگه نصف سایر تیم ها پیشنهاد بده اقلا اعتبار داره و به تعهداتش عمل میکنه ، مثل تیم حکومتی لنگ نیستش که به بازیکناش وعده سرخرمن میده
  • شاهین IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    دروغ گفتن که مالیات نداره
  • آریایی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    قااااااابل توجه اونهاکه میگن سپاهان باپول زیادباریکن میگیره......
  • آذرخش IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    قابل توجه کسانی که علیه باشگاه سپاهان دست به فرافکنی میزنند وبا امثال مغانلو وشهباززاده برخوردی غیر اصولی وکینه توزانه دارند
  • هادی TR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    تو هم با پیشنهاد کمتر سپاهان موندی اصلا هم با پیشنهاد سرخابی ها بازار گرمی نکردی دلفین ها هم پرواز میکنن
  • / IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    شخصیت شهباززاده همه چیزروثابت میکنه فکرکردی همه مثل پیروانی فرش....قسم دروغ بخورندکه شمابگیددروغ میگه اصلامهم نیس شماچی فکرمیکنید
  • امید IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    باشخصیت ترین بازیکن مربی یاهرکی بیادحرفی بزنه که به ضرر لنگیاباشه براش حرف درمیارندبهش توهین میکننداین براهمه ثابت شده
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    البته یادش رفت بگه که منظورش از مبلغ کمتر با فولاد مبارکه بجز حواله های فولاد و دلار های صنعت فولاد و معادن بوده
    • مهران IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      شخصیت بازیکناخودتونابه سپاهان نچسبون
  • رضا IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    یا خدا سپاهان پول کمتر میداده و اینم سپاهان و انتخاب کرده چی فرض کرده مردمو؟؟؟ تو اگه میخواستی بمونی چرا همون اول تمدید نکردی؟ این کمتر از دو برابر از استقلال و پرسپولیس از سپاهان نگرفته باشه من یکی اسممو عوض میکنم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی