مجید جلالی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال در مورد دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل الهلال و لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

مجید جلالی کارشناس فوتبال، وضعیت تیم الهلال مقابل نمایندگان ایران در آسیا را آنالیز کرد. بخش‌هایی از حرف های جلالی را در این ارتباط بخوانید:

*نه پرسپولیس و نه الهلال را نمی‌توانیم با چیزهایی که در مرحله قبلی از آنها دیدیم در بازی پیش رو بسنجیم. الهلال مقابل استقلال نوعی بازی را به نمایش گذاشت که با توجه به سبک بازی استقلال آنها هوشیارانه عمل کردند و به دنبال استفاده از تک موقعیت‌ها برای رسیدن به دروازه بودند که موفق هم شدند. این نوع بازی با توجه به سبک بازی استقلال کار آنها را تا حدی برای به گل رسیدن آسان می‌کرد ولی این مدل بازی مقابل پرسپولیس بعید می‌دانم جواب دهد.

*پرسپولیس با سیستم دفاعی خاص خودش بازی می‌کند که از استقلال متفاوت است و فضای زیادی در اختیار حریف قرار نمی‌دهد و اگر الهلال بخواهد با همان شمایل بازی با استقلال به مصاف پرسپولیس برود به نظرم تیم پرسپولیس شانس خیلی زیادی برای برتری در این بازی دارد.

تحلیل مجید جلالی از وضعیت نماینده ایران در آسیا/ اگر الهلال مقابل پرسپولیس مثل بازی با استقلال باشد ...

*پرسپولیس به واسطه نتایج چند سال اخیرش در آسیا شرایط روحی و انگیزشی بالایی دارد و این هم یک پوئن مثبت برای آنهاست و دیگر اینکه تغییرات پرسپولیس زیاد نبوده و همین به انسجام تیمی کمک می‌کند. شاید تنها پوئن مثبت الهلال در این بازی استفاده از امتیاز میزبانی باشد و اینکه از حضور تماشاگرانش هم بهره می‌برد و باید دید این امتیاز چقدر به کمک آنها می‌آید.

*استقلال در چند سال اخیر درگیر یک دشمن یا رقیب درونی است و این بیش از رقیب بیرونی به این تیم ضربه می‌زند. اختلافات داخلی در این تیم آسیب زننده بوده و آنها برای موفقیت باید از این فضا فاصله بگیرند. مدیر استقلال باید این را بپذیرد که همه کاره تیم سرمربی است و نقش اساسی را در امور ایفا می‌کند و دخالت در کار سرمربی در این سال‌ها زیاد دیده شده که اتفاق جالبی نیست.

*در مورد اینکه استقلال با مجیدی موفق خواهد شد یا نه؛ این سوالی نیست که دوست داشته باشم به آن جواب بدهم. ما از بیرون مشکلات استقلال را می‌بینیم در حالی که از اتفاقات درونی تیم خبر نداریم. من از تمرینات استقلال و شکل مدیریت و هدایت فرهاد مجیدی خبر ندارم و حتی یک جلسه تمرین او را هم از نزدیک ندیدم و نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا کلانتری GB ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    آقای جلالی بعنوان کارشناس می‌ترسه نظر خودش را در مورد مجیدی بیان کند چون ارتش فحاش مجیدی همانطور که سایر منتقدان را مورد هتاکی قرار دادند او هم هراس دارد چون تجمع کنندگان مقابل وزارت با بنرهایی که در دست داشتند عکس چند منتقد مجیدی را نصب کرده بودند و خلاصه... توهین و الفاظ رکیک در مورد آنها بکار برده بودند
    • ع.ب DE ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      باسلام نه عزیز دل آقای جلالی را ما در ایران معلم میدانیم و ایشان کاملا واضحا گفته که مسئول تیم سرمربی هست نه مدیر عامل ودر مورد آقای مجیدی هم گفته که بایستی تمرینات تیم را ببینه .عزیز دل ما ایرانی ها در کارهای تیمی ضعیف هستیم چون منم داریم واگر برتر از ما یک نفر بیاید و کار کند سعی میکنیم اورا زمین بزنیم امسال را به مجیدی فرصت بدهند بهتره چون تیم را خودش بسته و یکی دو نفر ی که خواسته بهش بدیم ببینیم چی میشه، اما واقعا ما ایرانیها در انفرادی فوق العاده و در تیمی...
    • ناشناس IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      چرا میترسه تو از کجا میدونی و شما چرا حالا طرفدار مدیریت استقلال شدین
  • رضا IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    درسطح بین المللی نیست
  • مصطفی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    دقیقا مشکل استقلال فنی نیست بیشتر حاشیه ها و دخالت بی مورد ی سری از حضرات میباشد که نمیزارن استقلال به ارامش برسه
  • محمد IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    استقلال با مجیدی نابود میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی