نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تصمیم سخت اسکوچیچ درباره ۲ استقلالی/ سهمیه آبی‌ها در تیم ملی کم می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نزدیک شدن به روزهای تشکیل دوباره اردوی تیم ملی باید دید اسکوچیچ باز هم این فرصت را به تیم استقلال می‌دهد که چهار ملی پوش در جمع دعوت شدگان به اردوی این تیم داشته باشد یا نه؟

استقلال در اردوی تیم ملی پیش از دیدار مقابل سوریه با ۶ ملی پوش یعنی حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، زبیر نیک نفس، عارف آقاسی، جعفر سلمانی و سیاوش یزدانی تعداد قابل‌توجهی ملی پوش در اردوی تیم ملی داشت. البته در نهایت حسینی و مرادمند از این جمع خط خوردند و استقلال ۴ ملی‌پوش نهایی برای بازی مقابل سوریه و عراق داشت.

اما آیا آقاسی، یزدانی، نیک‌نفس و سلمانی توانستند در این مدت و در دیدار روبروی الهلال عربستان، اسکوچیچ را متقاعد کنند که در اردوی بعدی برای بازی با امارات و کره جنوبی باز هم آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کند یا نه؟

آمار ملی پوشان استقلال مقابل الهلال

چهار ملی پوش استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان حضور داشتند به طوری که زبیر نیک نفس ۵۹، عارف آغاسی ۷۹، جعفر سلمانی ۶۲ و سیاوش یزدانی ۹۰ دقیقه بازی کردند.

 فرهاد مجیدی کمتر از همه از بازی نیک نفس رضایت داشت اگرچه جعفر سلمانی و آقاسی را نیز کمی بعد از این بازیکن از زمین خارج کرد اما یزدانی ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت.

سهمیه ملی پوش استقلال کم می‌شود

بی گمان سیاوش یزدانی و جعفر سلمانی که در صنعت نفت آبادان نیز شاگرد دراگان اسکوچیچ بوده بین چهار نفر بخت بیشتری برای دعوت شدن به اردوی جدید تیم ملی خواهند داشت و نیک نفس و آقاسی نیز به این احتمال نزدیک نیستند. هر چند که شرایط سلمانی نیز خیلی مشخص نیست.

یزدانی کاندیدای دوباره نیمکت تیم ملی

اما این که کدام یک از دو بازیکن نامبرده یعنی سیاوش یزدانی و جعفر سلمانی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل امارات و کره جنوبی به میدان بروند به هیچ عنوان مشخص نیست. سیاوش یزدانی در دیدارهای قبلی مقابل سوریه و عراق حتی یک دقیقه هم برای تیم ملی به میدان نرفت و تنها از روی نیمکت شاهد بازی هم‌تیمی‌هایش بود.

سلمانی بختی برای دعوت ندارد؟

اما جعفر سلمانی در بازی اول یک نیمه در ترکیب ایران مقابل سوریه حضور داشت و در دفاع راست بازی کرد ولی بین دو نیمه جای خود را به صالح حردانی داد. نکته عجیب این بود که جعفر سلمانی در دیدار مقابل عراق حتی در جمع بازیکنان نیمکت نشین تیم ملی کشورمان هم جایی نداشت تا این شایعه مطرح شود که اسکوچیچ به شدت از بازی سلمانی در دیدار اول تیم ملی ناراضی بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۰۰۰ IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    فقط بازیکنان پرسپولیس لایق تیم ملی هستن
  • محمدطاها IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    نویسنده این مطلب نمی‌دونم چرا اینقدر قاطعانه در مورد کم‌شدن سهمیه استقلال تو تیم‌ملی نوشت شاید لنگی هست و فقط بازیکنان تیم محبوبش رو لایق دعوت شدن به تیم‌ ملی می داند..نویسنده جااان هر چه زودتر لیست بازیکنان مورد نظرت رو بده اسکوچیچ خخخخ..
  • مهدی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    هر چی میخوان بگیرن اینکه از سپاهان نمیگیرن جای سوال داره بهترین بازیکن ها رو داره بیشترین گل رو زدن آقای گل آقای پاس گل اما دعوتی ندارن البته بهتر چون میرن خسته میشن و مصدوم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی